![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is het begin van de lente. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
leuk.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 26 juni 2012 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Bezoeken van gebedshuizen heeft me nooit geïnteresseerd. Het enige dat ik wel graag zou zien gebeuren is dat de verschillende religies samen gaan zitten bidden. Geen vrijblijvend eens bezoeken van elkaar maar echt samenwerken, samen bidden/mediteren, samen dezelfde infrastructuur gebruiken. Samensmelten zodat ze tenminste alleen mij, de ongelovige, nog de nek willen omwringen of bekeren en tenminste elkaar niet meer.
![]() Dat belachelijk bezoeken van gebedshuizen gebeurt veeleer vanuit (onbewuste of bewuste) bekeringsdrift. De één danst wat meer, de andere zit wat anders, zwijgt, zingt, eet zo vlees zus vlees, ... maar uiteindelijk als je één kerkdienst hebt meegemaakt het je ze allemaal meegemaakt. Allemaal mensen die op zoek zijn naar evenwicht en doen alsof ze het gevonden hebben tot ze in de eerstvolgende stressvolle situatie doorflippen als de eerste de beste ongelovige marginaal als mezelf. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 26 juni 2012 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heb liever meelij met jezelf.
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar soit, als je dat van Beltane niet gelooft, valentijn is er ook nog.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 26 juni 2012 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Ik durf met een gerust hart te beweren dat mijn kennis de jouwe ver overstijgt. Maar daar hoef jij je slaap inderdaad niet voor te laten.
![]() |
#48 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dawah verwijst naar het proselitiseren van de islam (d.i. vrijwillige bekering van mensen door ze te laten kennismaken met een religie). http://nl.wikipedia.org/wiki/Dawah Ik hoef geen moskee te bezoeken om te weten te komen wat dat de islam is. Dat er brave mensen zijn die zich moslim noemen of denken dat te zijn weet ik. Maar dat maakt de islam niet goed. Voorbeeldje. Ruling on having intercourse with a slave woman when one has a wife http://islamqa.info/en/ref/10382 vrede (jihad) http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/nieuw...randeren.dhtml Islam is immoreel.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 26 juni 2012 om 19:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() en weer beginnen te schelden, zijn je drogargumenten weer op?
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens mij heb jij eerder last van drogargumenten dan ik. Eigenlijk heb je zelfs helemaal geen argumenten.
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
moslims vieren het suikerfeest, niet een karavaanroof.
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is ons gewoon door het strot geduwd dat het politiek correct moet zijn om eens een moskee te bezoeken en halalfeestjes bij te wonen. Als je ziet hoe dit hoofdoek en baardenvolkje hier ons land naar hun waarden en normen omvormt, dan zie ik in het brullende allahgepeupel van het Tahirplein beelden voor ogen van Brusselse verkiezingen anno 2022,... of eerder. En de sossen zullen het nog plezant vinden ook nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Schepen
|
![]() Het helpt dus niets als die brave mensen willen laten zien dat zij vredelievend zijn, dat zij geen boze plannen aan het smeden zijn tijdens hun religieuze bijeenkomsten, ja natuurlijk ook hopen dat er iemand zich kan bekeren tot hun geloof, dit allemaal zonder dwang, geheel vrijblijvend, open, haalt allemaal niets uit zoals ik velen hier lees. Of mag ik deze velen niet de gemiddelde Vlaming noemen? Moeten zij dan bevestigd worden in hun gedachte: "wat wij ook mogen doen, ze zullen ons nooit accepteren"?
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Schepen
|
![]() Ik schrik wel van sommigen hun reacties. Dus als iemand je heel lief tot zijn huis of gebedshuis uitnodigt of je iets lekkers aanbiedt, dan zou je allerliefst wensen dat hij zijn woning zou verlaten naar een zo ver mogelijk bestemming, zijn gebeshuis zou omtoveren tot een ander bestemming en zijn bord met koekjes op zijn hoofd slaan?
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beidedoen geeen watre bij HUNwijn , en dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |