![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Eerder voor stagnatie denk ik...
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik vraag me eigenlijk al af wat ik hier op dit forum probeer te bereiken, maar ik probeer het zo simpel mogelijk te houden voor jullie. Neem maar van mij aan dat die twee getallen die ik uit kom met elkaar te vergelijken zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 4 juli 2012 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Try me
![]() Belmans zou je een pak slaag voor je broek geven mocht ie zien wat je hier schrijft en hoe je energie en vermogen door elkaar smijt. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik wil er verder niet te veel over zeggen wegens confidentialiteit. Neem van mij aan: ze behoren tot de meest risicovolle van de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"In Vlaaandereuh!!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Om naar een energieproductie per jaar te gaan moet er nog x 8760 uren/jaar vermenigvuldigt worden. Dan hebben we MWh. (energie) Ik schreef MW. (een vermogen) Die constante factor maakt weinig uit in de vergelijking... Laatst gewijzigd door tomlyb : 4 juli 2012 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
ge zijt er zelf over begonnen !! En dan stel ik een informatieve vraag daarover, en gij valt mij daarop aan. Wat mankeert er u feitelijk ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Straks zeggen ze nog dat Wathelets voorstel er gekomen is uit zuivere liefde voor Vlaanderen. Hij wou de Vlaming redden van een kernramp. Een standbeeld voor Wathelet zou ik zo zeggen.
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 4 juli 2012 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet veel, meneer heeft elektrotechniek gestudeerd en probeert hier zijn gebrekkige kennis te etaleren en is nu een beetje verwonderd dat er echte ingenieurs in de zaal zitten. Niet op letten dus.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geen nood. Men gaat nieuwe gascentrales bouwen, maar dan wel gesubsidieerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Kernenergie en conventionele energie worden ook erg gesubsidieerd. Daar is vanalles over te vinden. miljarden naar onderzoek voor nieuwe kerncentrales moet wel kunnen en geld naar duurzame energie niet? Biomassa en wind zijn al erg goedkoop geworden, de goedkoopste vorm van elektriciteitsproductie in sommige gevallen. Toekomst van pv ziet er ook goed uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Burger
|
![]() En wat betreft die backup centrales.
Een gascentrale kost niet veel om te bouwen, het is het gas dat duur is. De gascentrale laten werken op momenten van piek -en dure marktprijzen voor elektriciteit op dat moment- kan interessant zijn. Waarom sluit electrabel gascentrales, misschien is er toch niet zoveel vraag naar piekstroom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is er mis met een thoriumcentrale? Die kan naar het schijnt makkelijk uitgeschakeld en terug opgestart worden bij overproductie, is weinig of niet milieuvervuilend en goedkoop qua brandstof.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wel voorzien van elk een eigen bunkersysteem, inbegrepen een eigen kontrolezaal, eigen diesels... Kunt ge misschien eens mededelen aan uw confidentiele bronnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als wind dan zo goedkoop is, daarom dan de massa subsidies hiervoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wind en zonne energie massaal subsidieren en nu nog eens het backup vermogen dat je daar onvermijdelijk voor nodig hebt, ook massaal gaan subsidieren. Om daarna te gaan beweren dat dergelijke energiemix rendabel is. Daar moet je groen of sos voor zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |