![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De iPad 3 dateert van maart 2012. OsX 10.8 Mountain Lion wordt deze maand gereleased. Zijn dat kleine updates?
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen gewoon een betrouwbaar en makkelijk te bedienen toestel. Of moeten we voortaan als we een technologisch speeltje in huis halen eerst gaan kijken wat IT-ers kopen? En bij uitbreiding; eerst kijken met wat voor wagen Jensen Button ofzo rondrijdt alvorens een nieuwe wagen te kopen?
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Dat werd reeds aangehaald in deze draad, wietmans. Dat men met een iPad zelfs geen bestanden erop kan plaatsen zonder iTunes, en zelfs dan is niks verzekerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meestal is de keuze voor apple wel niet zo evident als je zelf de rekening moet betalen.. ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 11 juli 2012 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, dat heb je met slechte Applesoftware. Op Mac ook merk ik dat men vaak alternatieven aanraadt.
Citaat:
Update je Apple maar eens met nieuwe hardware waarvoor drivers écht nodig zijn: grafische kaarten etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus het probleem is dat je om bestanden op je duur betaalde iPad te zetten het GRATIS programma iTunes moet gebruiken?
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Zit er echt niet meer achter dan dat ze overprijst zijn?
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik gebruik meestal dropbox btw
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik persoonlijk heb geen behoefte aan alternatieven voor iTunes. Bij mij doet het wat het moet doen en het doet dat goed. Citaat:
En als je wel graag regelmatig een nieuwe grafische kaart steekt, koop dan een Windows-bak en geen Apple waarvan je weet dat dat een miserie wordt als je ooit de grafische kaart wil vervangen. Als ik de turbo van mijn Nissan kapot rij kan ik ook enkel bij Nissan terecht. Die van Opel passen niet. Is Nissan dus van dezelfde grootorde als Apple?
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is hetzelfde principe. Net zoals al die gsmfabrikanten die hun eigen uitgangen voor adapters menen te moeten maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Meh, ik had je blijkbaar verkeerd ingeschat.
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand verplicht mij overigens er eentje te kopen. Net zoals niemand u verplicht dat te doen. Als er dan zoveel problemen rond die iPad hangen, koop er dan geen, dan hoeft u ook niet te zeuren over de problemen er rond. Ik heb geen problemen met Apple. Voor mij heeft het gebruik van Apple nagenoeg alleen voordelen. Toch kan ik best begrijpen dat er mensen zijn die wel problemen met Apple hebben. Die geef ik de raad om er geen producten van te kopen of te gebruiken. Hoeven ze zich ook geen zorgen meer te maken over alle problemen. Maar niets weerhoudt mij ervan om Apple te bewieroken want het doet wat ik verwacht dat het doet en daar ben ik blij om.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Turbo van mijn Nissan kapot; ga bij Opel een andere halen. Adapter van mijn Samsung naar de haaien; koop bij Nokia een andere. Stofzuigerzakken van mijn Miele op; ga bij Electrolux om andere... Uiteindelijk kom je uit bij 1 merk van stofzuigers, 1 merk auto's, 1 merk Gsm's... Is dat hetgeen wat na te streven is? Raar...
![]() |