Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2012, 08:47   #41
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Ik spreek me niet over wie de daders zijn, daar dienen rechtbanken voor - hoewel die in Belgie amper werken, of het nu moslims, Oost-Europeanen of BlBlBelges betreft - feit blijft dat Islammocrapuul een probleem blijft voor iedereen in onze steden... zeker vrouwen, homos, en joden. Hoe lang gaan we als maatschappij het toleren dat een kleine minderheid van een kleine minderheid hun wil opdringt aan de rest van ons?

Ah ja, 'This is Belgium' - op zijn minst 150 jaar dus... pfff
Waarom copy/paste je gewoon dit bericht niet in alle draden?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 08:47   #42
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Is er een verschil met achter homo's zoeken om in elkaar te slaan en achter mensen te zoeken om in elkaar te slaan en hun geld af te pakken?
nee, beiden moord in mijn ogen
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 08:48   #43
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
nee, beiden moord in mijn ogen
Waarom moet het ene geval dat zwaardere straffen hebben als het andere?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 08:49   #44
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

in feite is het zielig hoor.
2 mensen, toevallig hier 2 autochtonen, kloppen 2 andere mannen ineen en toch vinden er sommigen hier dit een aanleiding om schuimbekkend achter hun toetsenbord hun haat tov de islam en moslims te spuien.
Oud 20 juli 2012, 08:50   #45
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Een berekende gok omdat 75% van de gevangen allochtoon zijn en de daders van homogeweld ook, lijkt me een logische vaststelling als de kranten te weinig informatie opnemen. Wat hier niet gebeurd is, ik geef toe dat ik verkeerd was.
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=UQ3MQKHP
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 20 juli 2012, 08:54   #46
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
De vraag is natuurlijk wat dat enigszins met uw topictitel te maken heeft? In plaats van smoesjes te verzinnen zou je beter je excuses aanbieden omwille van een leugenachtige topictitel en vragen het boeltje te laten sluiten door de mods.
Het is een titel die de aandacht trekt en de zaak wordt al in de eerste pagina rechtgetrokken, dat valt nog goed mee. Ik probeer een persoonlijk taboe te doorbreken door altijd maar politiek correct te antwoorden, daarom ook de uitgesproken titel.

Maar, ik was inderdaad verkeerd. M'n oprechte excuses aan de moslims op het forum die weeral geviseerd worden door mij, de draad mag inderdaad gesloten worden als dat nodig blijkt.

Laatst gewijzigd door BonBon : 20 juli 2012 om 08:59.
Oud 20 juli 2012, 08:57   #47
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
die achtergrond is dan ook alleen maar interessant voor mensen die hun vooroordelen willen bevestigd zien. de rest van de bevolking interesseert zich daar niet in.
Ik denk niet dat het crapuul-duo moslims zijn. In de Standaard van vandaag wordt hun voornaam vermeld: Dimitri en Kevin. Dat klinkt niet echt arabisch of berbers in mijn oren.
Ik hoorde ook op de radio dat Turtelboom een wetsvoorstel zal indienen om de straffen voor dergelijk schorremorrie drastisch te verhogen van twee jaar naar twintig jaar. De twee betrokken smeerlapjes zullen daar natuurlijk wel aan ontsnappen. Ik hoop in ieder geval dat ze binnen de huidige wetgeving twee jaar effectief zullen krijgen en dat ze de twee jaar in de nor (liefst de minst comfortabele) volledig zullen moeten uitzitten. Homofilie vecht op alle vlakken met mijn persoonlijke gevoelens en overtuiging. Maar toch moet de samenleving die mensen beschermen tegen achterlijke bastaards zoals de lieverdjes Kevin en Dimitri. Als we daar niet keihard tegen optreden zullen dergelijke helse scenes nog opduiken. Geweld tegen homo's moet absoluut voorkomen worden. Om die reden vind ik dat er ook best wat meer aandacht wordt besteed aan de zogenaamd "goed bedoelde" grapjes. Want er ligt een niet zo duidelijk afgebakende grens tussen dat soort misplaatste humor en verbale kritiek, wat soms leidt tot verbaal geweld en uiteindelijk fysiek geweld.
Oud 20 juli 2012, 08:59   #48
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
yep, ik moet wel. Heb jij cijfers?

40-50% is buitenlander plus de belgische allochtonen, dat zal een goeie gok zijn vrees ik.
Oud 20 juli 2012, 09:01   #49
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik denk niet dat het crapuul-duo moslims zijn. In de Standaard van vandaag wordt hun voornaam vermeld: Dimitri en Kevin. Dat klinkt niet echt arabisch of berbers in mijn oren.
Ik hoorde ook op de radio dat Turtelboom een wetsvoorstel zal indienen om de straffen voor dergelijk schorremorrie drastisch te verhogen van twee jaar naar twintig jaar. De twee betrokken smeerlapjes zullen daar natuurlijk wel aan ontsnappen. Ik hoop in ieder geval dat ze binnen de huidige wetgeving twee jaar effectief zullen krijgen en dat ze de twee jaar in de nor (liefst de minst comfortabele) volledig zullen moeten uitzitten. Homofilie vecht op alle vlakken met mijn persoonlijke gevoelens en overtuiging. Maar toch moet de samenleving die mensen beschermen tegen achterlijke bastaards zoals de lieverdjes Kevin en Dimitri. Als we daar niet keihard tegen optreden zullen dergelijke helse scenes nog opduiken. Geweld tegen homo's moet absoluut voorkomen worden. Om die reden vind ik dat er ook best wat meer aandacht wordt besteed aan de zogenaamd "goed bedoelde" grapjes. Want er ligt een niet zo duidelijk afgebakende grens tussen dat soort misplaatste humor en verbale kritiek, wat soms leidt tot verbaal geweld en uiteindelijk fysiek geweld.
De door u zo geliefde Thor�* is anders ook niet zo lief voor homo's.

(Leviticus 20,13) :
'En als een man seksuele relaties met een man onderhoudt, hebben zij beiden een gruwel begaan, en zij zijn schuldig en zullen ter dood gebracht worden.'

En de kans zit er dik in dat, vooraleer ze ter dood werden gebracht, deze homo's in het Oude Israel het een en het ander dienden te ondergaan.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 juli 2012 om 09:15.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 09:04   #50
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
²
Waaraan ik mij het meest erger is dat hetero-autochtoon crapuul in de gevangenis zou moeten zitten. Hetero-allochtoon uitschot en tuig, dient hier zelfs niet aanwezig te zijn en aldus ons het leven niet te komen besmeuren.

Deze ‘moslim’ gemeenschap is hier in het geniep alles aan het overnemen: zelfs onze eigen gevangenissen hebben ze al ingepalmd.

Een echte plaag!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 09:08   #51
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Waaraan ik mij het meest erger is dat hetero-autochtoon crapuul in de gevangenis zou moeten zitten. Hetero-allochtoon uitschot en tuig, dient hier zelfs niet aanwezig te zijn en aldus ons het leven niet te komen besmeuren.

Deze ‘moslim’ gemeenschap is hier in het geniep alles aan het overnemen: zelfs onze eigen gevangenissen hebben ze al ingepalmd.

Een echte plaag!
Een beetje zoals uw soort berichten.
Oud 20 juli 2012, 09:08   #52
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wie pleit er hier voor zulke feiten op de voorpagina te zetten?
Iemand de schedel inslagen catalogeert u als "gezinsruzie"?
Amai, uw vrouw moet nogal op eieren lopen...

Dat het dagelijks geweld tegen niet-homo's op p.6 staat laat u wel onverschillig?
Gij klaagt in elk geval over te weinig aandacht voor een gezinsdrama en teveel voor geweld tegen homo’s.

Laatst gewijzigd door Bobke : 20 juli 2012 om 09:09.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 09:10   #53
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben eigenlijk al die bullshit meer dan kotsbeu. Zoals vandaag die verstrenging van straffen bij 'discriminatoire feiten'.

Iemand de kop in slaan is iemand de kop in slaan. Of dat nu omwille van zijn ras, geaardheid of weet ik veel wat is, of om zijn geld te pakken of om't even wat, het blijft dezelfde misdaad en dient even streng gestraft te worden!

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...n-homo-s.dhtml
dit vind ik in feite ook.

Citaat:
De ministerraad bespreekt een voorstel van minister van Justitie Annemie Turtelboom om homofoob en transfoob geweld zwaarder te bestraffen.

Zo zal de strafmaat voor haatmisdrijven worden opgetrokken. Voor slagen en verwondingen die met discriminatie te maken hebben, zou de maximumstraf worden opgetrokken van 5 naar 30 jaar. Als iemand gedood wordt omdat hij of zij holebi, transseksueel of transgender is, zal de dader in de toekomst levenslang riskeren.

Het voorstel kwam er na de dood van de Luikenaar Ishane Jarfi, die mogelijk het slachtoffer werd van homohaat. Ook in Aalst was er onlangs een geval van homofoob geweld. Daar raakte in de nacht van woensdag op donderdag een man levensgevaarlijk gewond nadat hij was aangevallen omdat hij homo was.
Wanneer is het discriminatie? Als de helft van de gevangenis vol zit met "een minderheid" aan allochtonen, mogen we dan discriminatie inroepen als een witte door een bruine wordt overvallen? of geldt dit enkel andersom?

Zijn verkrachting een gevolg van discriminatie op basis van sexe? of "gewoon verkrachting met "niemeerdoenmijnheer" als gevolg?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 09:14   #54
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

De topicstarter en zijn racisme: FAIL
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 09:16   #55
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Gij klaagt in elk geval over te weinig aandacht voor een gezinsdrama en teveel voor geweld tegen homo’s.
Ik klaag over de selectieve verontwaardiging, het onderverdelen in categoriën van slachtoffers, van grote nieuwswaarde (moslims!! homo's!!!) naar banaal (blank... moeder van een kind...)

Blij te lezen dat we van een gezinsruzie toch al geëvolueerd zijn naar een gezinsdrama...
Van waar het woord "gezin" komt is mij ook een raadsel of beschouw jij je ex-partners als deel van het gezin?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 juli 2012 om 09:16.
Oud 20 juli 2012, 09:16   #56
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Een beetje zoals uw soort berichten.
²
Oud 20 juli 2012, 09:18   #57
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Ik klaag over de selectieve verontwaardiging, het onderverdelen in categoriën van slachtoffers, van grote nieuwswaarde (moslims!! homo's!!!) naar banaal (blank... moeder van een kind...)
²
Oud 20 juli 2012, 09:19   #58
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
De topicstarter en zijn racisme: FAIL
Ik ben absoluut niet racistisch als het op sexe en huidskleur aankomt, wel integendeel. Wel betreft godsdiensten, daarin ben ik even racistisch als de godsdienstigen zelf.
Oud 20 juli 2012, 09:20   #59
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Blij te lezen dat we van een gezinsruzie toch al geëvolueerd zijn naar een gezinsdrama...
Van waar het woord "gezin" komt is mij ook een raadsel of beschouw jij je ex-partners als deel van het gezin?
Wie had dat ooit gedacht. Ik geef u gelijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 09:20   #60
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
In de gevangenissen in het hele land zou gemiddeld 40% van de gevangenen niet de Belgische nationaliteit hebben. Wanneer de gegevens worden opgesplitst per Gewest en per gevangenis, stellen we vast dat in de drie gevangenissen in Brussel de situatie totaal uit de hand loopt. Het blijkt dat in de gevangenissen van Vorst en Sint-Gillis en de vrouwengevangenis van Berkendaal maar liefst 58% van de gevangenen geen Belg zou zijn en dat zelfs 22% niet ingeschreven zou zijn in het bevolkingsregister. De gevangenis van Sint-Gillis spant de kroon: ongeveer tweederde van de gedetineerden zou vreemdeling zijn en een kwart zou niet ingeschrevenen zijn.

De populatie in de gevangenissen in het Vlaams Gewest zit op het Belgische gemiddelde met 38% niet-Belgen en 12% niet ingeschrevenen. In het Waals Gewest blijkt ongeveer 35% van vreemde nationaliteit te zijn, met slechts 6% niet ingeschrevenen.
http://www.senate.be/www/?MIval=/con...OLGNR=&LANG=nl

Misschien kan je bovendien nog even verder nadenken en de verhouding vreemdeling/belg even doortrekken naar de "belgen" in de gevangenissen, dan kom je met alle gemak op weer eens 50/50 (bipatride belgen / belgen) en DUS 75% van de gevangenen van allochtoonse afkomst.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 juli 2012 om 09:21.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be