![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat probleem heeft niets vandoen met de rest van de moslims. What Yücel hier schrijft, bewijst het ongelijk van de bange blanke mannen op Politics.be. Ik vraag mij dikwijls af in welke grot sommige forummers zich angstig voor de muzelmannen verschuilen met als enige verbinding met de buitenwereld het Internet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar een turk gebruikt natuurlijk liever bang... Zo kan die weeral trots op zichzelf zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op straat schijt ge in uw broek. Met de billen dichtgeknepen en straaltjes platte kak langs uw benen snelwandelt ge schichtig tussen de bruinen door. Ondertussen wacht ge tot België of Vlaanderen een regering heeft die geweld tegen de Bruinen oogluikend zal toestaan. Zoals Servië deed in de jaren negentig. Gesterkt door die stille goedkeurig zult gij van een Bange Blanke Man transformeren in de Redder van Vlaanderen. F.B., de verdelger. Zo een type lijkt gij mij. Tot het zover is, zult gij tot mijn jolijt met vieze onderbroeken moeten leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het was schoon weer gisteren. Ideaal dus om het buiten gezellig te maken. Iedereen kan in mijn tuin kijken. Ik ben namelijk geen schuw mens. In de wijk waar ik woon, is er een aardige mix van Vlamingen en andere nationaliteiten. Ook moslims.
Ik had vrienden uitgenodigd. Een Turks-Vlaams koppel en een Vlaams-Grieks koppel. Lekker eten gekookt. Flessen wijn op tafel. Rond een uur of vijf begonnen we lekker te drinken en eten tot een uur of elf. Ondertussen kwam er allerlei volk voorbij. Ook vastende buren. Die zwaaiden gezellig naar ons. En wij zwaaiden gezellig terug. Het was een gezellige avond. Geen opmerkingen, geen woedende baardmannen,... Niks van dat allemaal. Het was gewoon gezellig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik deed dat in mijn tienerjaren, als ik iemand bang zag doen, begon ik ertegen als een mocro te praten. Heerlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Enen in mijn klas doet dat: als er gasten zijn die fel tegen hem doen begint hij te doen alsof hij een mocro is. T'is alsof die kerel van Detroit komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ja, dat werkt schitterend. Da's zoals die vlinder die doet alsof ie een uil is om vogels af te schrikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We begeven ons hiermee op het terrein van de theologie, en jouw sterke kant is waarschijnlijk veeleer de sociologie. Wat dat betreft, denk je wellicht meer typisch westers dan ik. Mij interesseert het op zich - ik zeg wel: op zich - bitter weinig hoe Vlamingen, Nederlanders, Turken en Marokkanen zich gedragen. Mij interesseert veel meer (en zonder iemand anders al dan niet toevallige belangstelling af te keuren of als bijkomstig af te doen) de levensbeschouwing die aan een en ander ten grondslag ligt. En zonder van anderen dezelfde inspanning te verlangen, vind ik toch wel dat het voor mijzelf de moeite heeft geloond, door te dringen tot wat ik als de oorsprong van heel wat misverstanden beschouw. Vandaar dat je mij hier op geen onvertogen woord over het christendom of de islam zult betrappen. Het kerkendom of de mohammedanerij daarentegen...
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 23 juli 2012 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht dat niet het geval zijn, mocht daar nergens geen reden voor zijn enz zou deze tekst hier niet staan, dacht ik! Maak nog wat reklame voor het heldenkrapuul dat onze steden verpest! En dan voeg je daar je idyllisch tafereeltje aan toe, lekker in je tuin met niets dan lieve mensen die wuivend voorbijwandelen... Midden in de nazitijd moeten er hier en daar ook wel zo'n tafereeltjes geweest zijn zeker? Niets aan de hand dus... Laatst gewijzigd door andev : 23 juli 2012 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
JE HEBT GELIJK!!! HET LOOPT HIER VOL VAN HET BRUINE GESPUIS DAT ZICHZELF EEN MENS DURFT TE NOEMEN!! HET HEEFT ONZE STEDEN HELEMAAL VEROVERD EN VERWOEST!!! WIE KAN ONS NOG REDDEN??!!! Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 23 juli 2012 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Breng een weekendje door in de gevangenissen. (...en kijk hoeveel er spijts dat blijven rondlopen omdat er gewoon geen plaats meer is, ze kunnen en mogen ze niet op elkaar stapelen en dus blijven ze maar verder rondlopen) Ga een paar dagen aan de loketten van de ocmw's gaan luisteren. Zoek eens uit hoeveel keren zo'n held tegen de lamp loopt met bijkomende vermelding dat hij vaste klant is bij de politie...en weer de straat op kan. Enz enz enz Leve de multivul, en wie kritiek heeft is een racist! Mijn reactie paste gewoon bij het geleuter van KE NAN, zelfde genre. Laatst gewijzigd door andev : 23 juli 2012 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, je had geluk dat de gang niet op stelten werd gezet door een gast die weigerde zijn vrouw in de handen te laten van "een man"... Alvast het beste gewenst aan de gelukkige ouders, nietwaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*verkregen van artikeltjes, medeforummers en andere informatie dat je hebt gehaald van je beste vriend de pc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je replieken hierboven, ocharme... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Vreemdeling
|
![]() Zeg zeg zeg...
Laten we het met z'n allen gezellig gaan bijleggen in ke nan zijn tuin bij lekkere bbq met veel wijn. (Ke Nan moet ook nog overtuigd worden dmv zulks een bbq ![]() |
![]() |
![]() |