Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2012, 14:53   #41
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus dat probleem is weg omdat er geen herrie wordt geschopt over een kruisje en omdat het leven, ondanks de ramadan, gewoon verder gaat in Brussel?
Dat probleem heeft niets vandoen met de rest van de moslims. What Yücel hier schrijft, bewijst het ongelijk van de bange blanke mannen op Politics.be. Ik vraag mij dikwijls af in welke grot sommige forummers zich angstig voor de muzelmannen verschuilen met als enige verbinding met de buitenwereld het Internet.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 15:52   #42
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Dat probleem heeft niets vandoen met de rest van de moslims. What Yücel hier schrijft, bewijst het ongelijk van de bange blanke mannen op Politics.be. Ik vraag mij dikwijls af in welke grot sommige forummers zich angstig voor de muzelmannen verschuilen met als enige verbinding met de buitenwereld het Internet.
dikke vette 2

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 16:49   #43
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Verwar bang zijn niet met thuis voelen.. Bang hebben we niet van de oebloeffoefroekikanikanezen. Eerder een grondige bloedhekel aan die lelijke mensen, met hun lelijke cultuur, en hun nog lelijkere taal.

Maar een turk gebruikt natuurlijk liever bang... Zo kan die weeral trots op zichzelf zijn.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 17:29   #44
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Verwar bang zijn niet met thuis voelen.. Bang hebben we niet van de oebloeffoefroekikanikanezen. Eerder een grondige bloedhekel aan die lelijke mensen, met hun lelijke cultuur, en hun nog lelijkere taal.

Maar een turk gebruikt natuurlijk liever bang... Zo kan die weeral trots op zichzelf zijn.
Op het internet kunt ge uw frustaties en haatgevoelens ventileren. Anoniem weliswaar. Dan zijt ge een Vlaamse superheld.
Op straat schijt ge in uw broek. Met de billen dichtgeknepen en straaltjes platte kak langs uw benen snelwandelt ge schichtig tussen de bruinen door.
Ondertussen wacht ge tot België of Vlaanderen een regering heeft die geweld tegen de Bruinen oogluikend zal toestaan. Zoals Servië deed in de jaren negentig. Gesterkt door die stille goedkeurig zult gij van een Bange Blanke Man transformeren in de Redder van Vlaanderen. F.B., de verdelger. Zo een type lijkt gij mij.
Tot het zover is, zult gij tot mijn jolijt met vieze onderbroeken moeten leven.
Oud 23 juli 2012, 17:51   #45
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Het was schoon weer gisteren. Ideaal dus om het buiten gezellig te maken. Iedereen kan in mijn tuin kijken. Ik ben namelijk geen schuw mens. In de wijk waar ik woon, is er een aardige mix van Vlamingen en andere nationaliteiten. Ook moslims.
Ik had vrienden uitgenodigd. Een Turks-Vlaams koppel en een Vlaams-Grieks koppel. Lekker eten gekookt. Flessen wijn op tafel. Rond een uur of vijf begonnen we lekker te drinken en eten tot een uur of elf. Ondertussen kwam er allerlei volk voorbij. Ook vastende buren. Die zwaaiden gezellig naar ons. En wij zwaaiden gezellig terug. Het was een gezellige avond. Geen opmerkingen, geen woedende baardmannen,... Niks van dat allemaal. Het was gewoon gezellig.
Oud 23 juli 2012, 17:54   #46
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Op het internet kunt ge uw frustaties en haatgevoelens ventileren. Anoniem weliswaar. Dan zijt ge een Vlaamse superheld.
Op straat schijt ge in uw broek. Met de billen dichtgeknepen en straaltjes platte kak langs uw benen snelwandelt ge schichtig tussen de bruinen door.
Ondertussen wacht ge tot België of Vlaanderen een regering heeft die geweld tegen de Bruinen oogluikend zal toestaan. Zoals Servië deed in de jaren negentig. Gesterkt door die stille goedkeurig zult gij van een Bange Blanke Man transformeren in de Redder van Vlaanderen. F.B., de verdelger. Zo een type lijkt gij mij.
Waarmede mijn stelling van de lelijke turk bevestigd wordt.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 18:02   #47
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Eerder een grondige bloedhekel aan die lelijke mensen, met hun lelijke cultuur, en hun nog lelijkere taal.
T'is lijk een kind van 6 jaar, andere dingen lelijk vinden zonder er bij stil te staan.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 18:02   #48
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
dikke vette 2
3
Oud 23 juli 2012, 18:07   #49
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik deed dat in mijn tienerjaren, als ik iemand bang zag doen, begon ik ertegen als een mocro te praten. Heerlijk.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 18:12   #50
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht

Ik deed dat in mijn tienerjaren, als ik iemand bang zag doen, begon ik ertegen als een mocro te praten. Heerlijk.
Enen in mijn klas doet dat: als er gasten zijn die fel tegen hem doen begint hij te doen alsof hij een mocro is. T'is alsof die kerel van Detroit komt.
Oud 23 juli 2012, 18:15   #51
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Enen in mijn klas doet dat: als er gasten zijn die fel tegen hem doen begint hij te doen alsof hij een mocro is. T'is alsof die kerel van Detroit komt.
Ja, dat werkt schitterend. Da's zoals die vlinder die doet alsof ie een uil is om vogels af te schrikken.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 18:16   #52
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Het lijkt me maar normaal dat je geen probleem hebt in een Katholiek ziekenhuis met een kruisje wat ergens hangt, temeer omdat jezus toch ook binnen de Koran als profeet erkend wordt!
Alice, soennitische, doctrinaire moslims hoeven helemaal geen probleem te hebben met Jezus om bezwaar te maken tegen het kruis. Integendeel, zij beschouwen het verhaal van de kruisiging als een belediging voor hun profeet Jezus. De koran neemt het verhaal van een vroegchristelijke secte over waarin staat dat Jezus niet gekruisigd is.

We begeven ons hiermee op het terrein van de theologie, en jouw sterke kant is waarschijnlijk veeleer de sociologie.

Wat dat betreft, denk je wellicht meer typisch westers dan ik. Mij interesseert het op zich - ik zeg wel: op zich - bitter weinig hoe Vlamingen, Nederlanders, Turken en Marokkanen zich gedragen. Mij interesseert veel meer (en zonder iemand anders al dan niet toevallige belangstelling af te keuren of als bijkomstig af te doen) de levensbeschouwing die aan een en ander ten grondslag ligt. En zonder van anderen dezelfde inspanning te verlangen, vind ik toch wel dat het voor mijzelf de moeite heeft geloond, door te dringen tot wat ik als de oorsprong van heel wat misverstanden beschouw.

Vandaar dat je mij hier op geen onvertogen woord over het christendom of de islam zult betrappen. Het kerkendom of de mohammedanerij daarentegen...

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 23 juli 2012 om 18:18.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 18:27   #53
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je zelf zo dwaas bent te vermelden dat "Op straat schijt ge in uw broek. Met de billen dichtgeknepen en straaltjes platte kak langs uw benen snelwandelt ge schichtig tussen de bruinen door. " dat je zomaar niet meer op straat kunt lopen zoals pakweg 50 jaar geleden, omdat de straten in bepaalde wijken vollopen met bruin krapuul...
Mocht dat niet het geval zijn, mocht daar nergens geen reden voor zijn enz zou deze tekst hier niet staan, dacht ik! Maak nog wat reklame voor het heldenkrapuul dat onze steden verpest!
En dan voeg je daar je idyllisch tafereeltje aan toe, lekker in je tuin met niets dan lieve mensen die wuivend voorbijwandelen...
Midden in de nazitijd moeten er hier en daar ook wel zo'n tafereeltjes geweest zijn zeker? Niets aan de hand dus...

Laatst gewijzigd door andev : 23 juli 2012 om 18:31.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 18:31   #54
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Als je zelf zo dwaas bent te vermelden dat "Op straat schijt ge in uw broek. Met de billen dichtgeknepen en straaltjes platte kak langs uw benen snelwandelt ge schichtig tussen de bruinen door. " dat je zomaar niet meer op straat kunt lopen zoals pakweg 50 jaar geleden, omdat de straten in bepaalde wijken vollopen met bruin krapuul...
Mocht dat niet het geval zijn, mocht daar nergens geen reden voor zijn enz zou deze tekst hier niet staan, dacht ik! Maak nog wat reklame voor het heldenkrapuul dat onze steden verpest!

JE HEBT GELIJK!!! HET LOOPT HIER VOL VAN HET BRUINE GESPUIS DAT ZICHZELF EEN MENS DURFT TE NOEMEN!! HET HEEFT ONZE STEDEN HELEMAAL VEROVERD EN VERWOEST!!! WIE KAN ONS NOG REDDEN??!!!

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 23 juli 2012 om 18:35.
Oud 23 juli 2012, 18:41   #55
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

JE HEBT GELIJK!!! HET LOOPT HIER VOL VAN HET BRUINE GESPUIS DAT ZICHZELF EEN MENS DURFT TE NOEMEN!! HET HEEFT ONZE STEDEN HELEMAAL VEROVERD EN VERWOEST!!! WIE KAN ONS NOG REDDEN??!!!
Ga dat oa in Antwerpen vertellen aan de autochtone bevolking.
Breng een weekendje door in de gevangenissen. (...en kijk hoeveel er spijts dat blijven rondlopen omdat er gewoon geen plaats meer is, ze kunnen en mogen ze niet op elkaar stapelen en dus blijven ze maar verder rondlopen)
Ga een paar dagen aan de loketten van de ocmw's gaan luisteren.
Zoek eens uit hoeveel keren zo'n held tegen de lamp loopt met bijkomende vermelding dat hij vaste klant is bij de politie...en weer de straat op kan.
Enz enz enz
Leve de multivul, en wie kritiek heeft is een racist!

Mijn reactie paste gewoon bij het geleuter van KE NAN, zelfde genre.

Laatst gewijzigd door andev : 23 juli 2012 om 18:43.
Oud 23 juli 2012, 18:48   #56
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Breng een weekendje door in de gevangenissen. (...en kijk hoeveel er spijts dat blijven rondlopen omdat er gewoon geen plaats meer is, ze kunnen en mogen ze niet op elkaar stapelen en dus blijven ze maar verder rondlopen)
Wat hebben de gevangenissen hier nou mee te maken? Ga je serieus zeggen dat de gevangenissen boemvol allochtonen zit? Echt waar?

Citaat:
Ga een paar dagen aan de loketten van de ocmw's gaan luisteren.
Daarvoor dienen de ocmw's ook voor.

Citaat:
Leve de multivul, en wie kritiek heeft is een racist!
Het is je nou nog altijd niet duidelijk dat het afhangt wat voor kritiek dat is he? Dat jij kritiek hebt op de multicul is je goed recht, doe dat zelfs buiten, maak je boodschap duidelijk i.p.v. het op een forum. Maar maak je boodschap duidelijk met deftige woorden, deftig onderbouwd en deftig voorgebracht, en niet zoals jij nu doet door te zeggen in gelijkaardige zin dat het allemaal de schuld is van de bruinen, van de moslims, van de Marokkanen.
Oud 23 juli 2012, 18:54   #57
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ok, de soap gaat verder.
Ben vandaag op babybezoek geweest in het Salvatorziekenhuis in Hasselt bij onze Turkse (moslim) vrienden. Eerste keer mama en papa worden zie je afdruipen aan het gezicht van een koppel. Het zijn gewone mensen, vrouw en man werken. Vrouw draagt geen hoofddoek, koppel nooit in de moskee of aan het bidden gezien. Toch noemen ze zich wel moslim, de vrouw is vrijgesteld van de ramadan maar papa was wel aan het vasten. Ze hebben ons ook lekkere pralines aangeboden. Zelfs als we vertrokken net tegen eind bezoekerstijd kregen we in de gang zelfs van de verpleegkundigen pralines. In de kamer van mama hangt een kruisje boven de deur. Het moslimkoppel, wij, noch de andere bezoekers hebben zich gestoord aan het kruisje. Er was een vreedzame sfeer rond het ziekenhuis.
Zo zou het altijd en overal moeten zijn en hadden we geen rubrieken zoals "waarom de mensen tegen de multicul zijn..."!
Enfin, je had geluk dat de gang niet op stelten werd gezet door een gast die weigerde zijn vrouw in de handen te laten van "een man"...
Alvast het beste gewenst aan de gelukkige ouders, nietwaar!
Oud 23 juli 2012, 18:56   #58
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo zou het altijd en overal moeten zijn en hadden we geen rubrieken zoals "waarom de mensen tegen de multicul zijn..."!
Enfin, je had geluk dat de gang niet op stelten werd gezet door een gast die weigerde zijn vrouw in de handen te laten van "een man"...
Alvast het beste gewenst aan de gelukkige ouders, nietwaar!
Meneer spreekt van ervaring* zenne!

*verkregen van artikeltjes, medeforummers en andere informatie dat je hebt gehaald van je beste vriend de pc
Oud 23 juli 2012, 18:57   #59
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat hebben de gevangenissen hier nou mee te maken? Ga je serieus zeggen dat de gevangenissen boemvol allochtonen zit? Echt waar?

Daarvoor dienen de ocmw's ook voor.

Het is je nou nog altijd niet duidelijk dat het afhangt wat voor kritiek dat is he? Dat jij kritiek hebt op de multicul is je goed recht, doe dat zelfs buiten, maak je boodschap duidelijk i.p.v. het op een forum. Maar maak je boodschap duidelijk met deftige woorden, deftig onderbouwd en deftig voorgebracht, en niet zoals jij nu doet door te zeggen in gelijkaardige zin dat het allemaal de schuld is van de bruinen, van de moslims, van de Marokkanen.
Nog eens: vertel maar aan KE NAN dat hij zich ook op een andere manier mag uitdrukken, dan krijg je dergelijke reacties niet meer of minder!
En je replieken hierboven, ocharme...
Oud 23 juli 2012, 19:02   #60
Komerad
Vreemdeling

Standaard

Zeg zeg zeg...

Laten we het met z'n allen gezellig gaan bijleggen in ke nan zijn tuin bij lekkere bbq met veel wijn. (Ke Nan moet ook nog overtuigd worden dmv zulks een bbq )
Komerad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be