![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Veel lege stoelen, met als meest plausibele verklaring : ticketfraude 'from within'.
Laatst gewijzigd door Knipp : 30 juli 2012 om 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er deden ook mee : 70 sheep, 12 horses, 10 chickens, three sheep dogs, real grass and a plough. Reclameer je nu ook dat dit een foutieve voorstelling van the british countryside is ? Het grappigste van al zou zijn om nu ergens een zwarte te vinden op 1 of ander forum die ons komt vertellen dat het hem zwaar geërgerd heeft dat zwarten ten tijde van de industriële revolutie werden voorgesteld als ingenieurs terwijl het in werkelijkheid bedelaars waren en huisslaven. Laatst gewijzigd door Knipp : 30 juli 2012 om 01:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() DE O.S. doet aan competitievervalsing. Omdat iedere natie atleten stuurt, moeten de beste van vele naties thuisblijven. Het enige eerlijke zou zijn, dat de beste van de wereldranking deelnemen. Punt aan de lijn. Dat zou pas internationale (onvervalste) competitie zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Discriminatie!!
Headscarfs are allowed in Taekwondo |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In plaats van to reek havoc in alle grote wereldsteden. Aaan de andere kant: ocharme dat idyllisch landschap in Elis. Met de huidige schaalvergroting.... Laatst gewijzigd door eno2 : 30 juli 2012 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Saoudi’s laten binnenlands vrouwen nog steeds niet toe aan sport te doen. Hoe hypocriet is dan dat gejuich niet over toelating tot de O.S. zonder het olympisch minimum te behalen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en let op: geen van de beschaafde politiek correcte verslaggevers gaat ze uitlachen zoals ze met die roeier uit Niger deden! ).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 juli 2012 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ik zou die vrouwen ook niet uitlachen maar de hypocrisie van de spelen wel.
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 juli 2012 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Nu er vrouwen zijn, die sneller zwemmen dan mannen, heeft gescheiden deelname geen enkele zin meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() ![]() De elite heeft de kaartjes, maar komt niet opdagen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Judoka mag met hoofddoek deelnemen.
Lekker extra stukje om aan te trekken, zou ik denken als tegenspeler. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Het spreekt vanzelf dat het Olympisch comité niet moet zwichten voor het opdringen van religieuze symbolen, zoals het hoofddoek voor Islam- vrouwen.
Even vanzelfsprekend is, dat ze zwichten voor de grootste oliebaron en vrouwenverdrukker ter wereld. Olie en centen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dan maar toegeven dat de beachvolley ingepakt (short + topje? zou dat mogen van de saudi's?) mag (nog niet "moet") gespeeld worden. ("moet" komt nog).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Die Beach-Volley vrouwtjes zijn ongetwijfeld de meest sculpturale van alle. Mijn eerste keuze, en daarna de hoogspringsters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Wat is de zin van matchen tussen ploegen die al zeker zijn van hun kwalificatie?
Dat is geen competitie. Vandaar de matchvervalsing in het Badmington bv om een zwakkere tegenstander in de vlgd ronde te ontmoeten Daar moet verder niet hypocriet over gedaan worden, en geen sancties tegen de spelers uitgesproken het is zo georganiseerd. Dan beter een knock-out systeem installeren. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 augustus 2012 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Olympisch comité moest zo nodig een group-stage opdringen Dat is naar match fixing vragen... Idioten Atleten schrappen ja, dat wel, maar tickets terugbetalen van de verprutste matchen, dat niet.... dat zou hen teveel geld kosten. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 augustus 2012 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Twee weken na Wimbledon en alles nog eens dubbel over. Triest. Dat ze Federer direct goud gaven en Murray zilver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Gedeeld goud, dat kennen ze daar niet.
Nu hebben ze een gewichthefster zilver gegeven ipv gedeeld goud voor een gelijke prestatie omdat ze 220 gram meer woog dan haar tegenstandster. Dat is het equivqlent van 1 keer licht plassen... Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 3 augustus 2012 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |