Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2012, 12:05   #1
eno2
Banneling

Standaard Algemene Kritiek op de Olympische Spelen

Ik weet niet goed waar ik moet beginnen, met de belachelijke fakkelloop van de barbaren??
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 13:20   #2
eno2
Banneling

Standaard

Megalomane prestige -projecten in de meest gepollueerde steden waarin alleen de sponsors winnen op de rug van de belastingbetaler.
Oud 27 juli 2012, 13:24   #3
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

"We moeten eenmedaille winnen we moeten eenmedaille winnen wat alswe geen medaille winnen oh nee we gaan misschien geenmedaille winnen we hopen op 3 gouden en 5 zilveren en 10bronzen medailles we hebben in 1956 net geen bronzen medaille gewonnen voor de 100meter verschijten wat een prestatie we waren toch morele winnaars laten we nog een journaal of 4volproppen met non-issues en dan nog wat specials en daarna overzichten en samenvattingen"

Zo klinkt het mij ongeveer in de oren als ik de tv of de radio opzet.

Laatst gewijzigd door Liederik : 27 juli 2012 om 13:27.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 13:33   #4
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

bende azijnpissers. Is het zo moeilijk om bewondering te hebben voor de toewijding en het doorzettingsvermogen van de atleten en de offers die ze hebben moeten brengen om te geraken waar ze nu zitten?

Typisch Belgen. Geef mij maar de hollanders, lekker chauvinistisch, lekker ambitieus, misschien ietsje onrealistisch maar who cares. Ik kijk er alvast naar uit
Oud 27 juli 2012, 13:41   #5
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
bende azijnpissers. Is het zo moeilijk om bewondering te hebben voor de toewijding en het doorzettingsvermogen van de atleten en de offers die ze hebben moeten brengen om te geraken waar ze nu zitten?

Typisch Belgen. Geef mij maar de hollanders, lekker chauvinistisch, lekker ambitieus, misschien ietsje onrealistisch maar who cares. Ik kijk er alvast naar uit
Bende???? IK ben alleen.Ik geniet ook wel van de hoogtepunten, maar hier heb ik het over de dieptepunten. Ah ik zie juist dat Liederik gepost heeft...

Als men nu eens om de vier jaar alle wereldkampioenschappen zou organiseren tegelijk in hetzelfde land, dan was dat twee vliegen in één klap.

Laatst gewijzigd door eno2 : 27 juli 2012 om 13:46.
Oud 27 juli 2012, 13:50   #6
eno2
Banneling

Standaard

Een land als de UK, drie jaar in recessie en sociaal ingestort en dan zo'n megalomaan project, je moet het maar doen. De ondraaglijke zwaarte van het gestoei van de elite...
Oud 27 juli 2012, 13:51   #7
eno2
Banneling

Standaard

Ik hoor dat d e voetbaltornooien al bezig zijn en de spelen zijn nog niet geopend. Onnozelaars. Ze moeten tickets weggeven van 1000€ en meer aan scholen en militairen. Onnozelaars.

Laatst gewijzigd door eno2 : 27 juli 2012 om 13:52.
Oud 27 juli 2012, 13:54   #8
kameleon
Minister

Standaard

Het eerste wereldrecord is een feit. Door iemand die aan de paralympics zou moeten deelnemen. Dikke klucht.
Oud 27 juli 2012, 13:57   #9
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Bende???? IK ben alleen.Ik geniet ook wel van de hoogtepunten, maar hier heb ik het over de dieptepunten. Ah ik zie juist dat Liederik gepost heeft...

Als men nu eens om de vier jaar alle wereldkampioenschappen zou organiseren tegelijk in hetzelfde land, dan was dat twee vliegen in één klap.
Ik weet ook niet goed meer waar dat naartoe gaat. De zomer OS zijn ongetwijfeld magisch, maar als men al luchtafweer moet gaan installeren op woonhuizen en een vliegdekschip laten dobberen op de Thames, dan wordt het misschien tijd om de spelen heruit te vinden.

Misschien moeten er bijv. afzonderlijke "water O.S.", "stadion O.S." en "zaal O.S." georganiseerd worden, door verschillende landen, zodat de schaal weer wat verkleint, maar alle sporten toch nog een kans krijgen.
Oud 27 juli 2012, 13:58   #10
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik heb geen bezwaar tegen dat de atleten de snelste willen zijn op 100 meter lopen en daarover een attitude en nek hebben waar 10 antwerpenaren samen nog niet aan kunnen. Ik heb er geen bezwaar tegen dat de azijn die de atleten pissen moet gecontroleerd worden op doping en mensen op de hoogte gehouden worden van de whereabouts en inhoud van elke potje pis. Mij niet gelaten als iemand zijn lichaam zodanig kapot getrainden misbruikt heeft dat een een staatszaak wordt of een knietje of een ruggewerveltje het nog wel 5 minuten langer zal houden .

Maar ik wil niet om de oren geslagen worden met dat hele commercieel geïnspireerde circus en overdreven aandacht aan imago's , side-issues en non-issues. Spectaculaire (dure) openingsceremonie mijn gat. De presentatie van de atleten op het circuit is genoeg, voor de rest ga ik wel een film zien.

Ik zou daarentegen wel willen dat rond de neergezette topprestaties enige wetenschappelijk onderzoek en expertise ontwikkeld wordt zodat iedereen kan profiteren van het ( rijkelijk publiek gesubsidieerd) lichamelijke grenzen verleggen. Revalidatietechnieken , werking van het lichaam onder grote stress, verbetering van prestaties voor verschillende lichaamsbouwen, verschillende rassen , voorbeelden genoeg om het publiek iets over bij te brengen. Maar nee, liever kijken naar een clipje over de slaapkamer van Tom Boonen en of ie nu vanavond een steak gaat eten of de noedels gaat proberen. Da's wat mij stoort.

Laatst gewijzigd door Liederik : 27 juli 2012 om 14:00.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 14:02   #11
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Het eerste wereldrecord is een feit. Door iemand die aan de paralympics zou moeten deelnemen. Dikke klucht.
wat een fe-no-me-na-le prestatie. Een voorbeeld voor iedereen die visueel gehandicapt is! Hij toont lotgenoten dat ze toch mee kunnen draaien in de wereld van de niet-gehandicapten, en zelfs op het hoogste nivo.

Hoedje af. HOEDJE AF
Oud 27 juli 2012, 14:06   #12
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:
wat een fe-no-me-na-le prestatie. Een voorbeeld voor iedereen die visueel gehandicapt is! Hij toont lotgenoten dat ze toch mee kunnen draaien in de wereld van de niet-gehandicapten, en zelfs op het hoogste nivo.

Hoedje af. HOEDJE AF
Integendeel, die kerel ziet enkel de roos. Hoe kan hij er dan naast schieten ?
Oud 27 juli 2012, 14:06   #13
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ik heb geen bezwaar tegen dat de atleten de snelste willen zijn op 100 meter lopen en daarover een attitude en nek hebben waar 10 antwerpenaren samen nog niet aan kunnen. Ik heb er geen bezwaar tegen dat de azijn die de atleten pissen moet gecontroleerd worden op doping en mensen op de hoogte gehouden worden van de whereabouts en inhoud van elke potje pis. Mij niet gelaten als iemand zijn lichaam zodanig kapot getrainden misbruikt heeft dat een een staatszaak wordt of een knietje of een ruggewerveltje het nog wel 5 minuten langer zal houden .

Maar ik wil niet om de oren geslagen worden met dat hele commercieel geïnspireerde circus en overdreven aandacht aan imago's , side-issues en non-issues. Spectaculaire (dure) openingsceremonie mijn gat. De presentatie van de atleten op het circuit is genoeg, voor de rest ga ik wel een film zien.

Ik zou daarentegen wel willen dat rond de neergezette topprestaties enige wetenschappelijk onderzoek en expertise ontwikkeld wordt zodat iedereen kan profiteren van het ( rijkelijk publiek gesubsidieerd) lichamelijke grenzen verleggen. Revalidatietechnieken , werking van het lichaam onder grote stress, verbetering van prestaties voor verschillende lichaamsbouwen, verschillende rassen , voorbeelden genoeg om het publiek iets over bij te brengen. Maar nee, liever kijken naar een clipje over de slaapkamer van Tom Boonen en of ie nu vanavond een steak gaat eten of de noedels gaat proberen. Da's wat mij stoort.

Het ergste is, dat er zo weinig voor massasport gedaan wordt, het hele budget gaat naar de elite. En die gaat maar zo een jaar of tien mee. Ik doe al mijn hele lange leven aan sport, maar nog nooit een frank gezien
Oud 27 juli 2012, 14:08   #14
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Integendeel, die kerel ziet enkel de roos. Hoe kan hij er dan naast schieten ?
Zijn er schele schutters? En zijn ze al bezig? IK hoop dat Jaak Rogge een kogel in zijn gat krijgt met zijn Olympisch circus.
Oud 28 juli 2012, 11:53   #15
eno2
Banneling

Standaard Belachelijke disciplines

First gold medal goes to China

GOLD! China's Yi Siling is the first gold medalist of the 2012 Olympics, winning the women's 10m air rifle shooting.
Oud 28 juli 2012, 13:46   #16
kameleon
Minister

Standaard

Weer een klucht erbij. Men telt af voor de start van de wedstrijd bij de wegrenners, ze zaten nog maar aan 3 en de eersten waren al vertrokken
Oud 28 juli 2012, 13:58   #17
eno2
Banneling

Standaard Goeie prestaties van de Belgen O.S.

Steve Darcy klopt Berdish, nr 7 van de wereld. Performance!
Oud 28 juli 2012, 15:59   #18
eno2
Banneling

Standaard

Gelukwensen voor Alexandr Vinokoerov, een ideale winnaar voor de Olympische wegrit, iemand die overwinningen pleegt te kopen en zich te drogeren
Oud 28 juli 2012, 16:01   #19
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Gelukwensen voor Alexandr Vinokoerov, een ideale winnaar voor de Olympische wegrit, iemand die overwinningen pleegt te kopen en zich te drogeren
Vreselijke acteur die Colombiaan
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 16:12   #20
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Wikipedia over Rigoberto Uran

Citaat:
Urán kan goed tijdrijden, sprinten en klimmen.
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be