Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2004, 18:12   #41
H. Guderian
Banneling

H. Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Yeah right Ik ben op die site eens gaan kijken Ik kreeg onmiddellijk braakneigingen VJM is niet meer of minder dan een para-militaire groepering "stijl VMO"
Paramilitair?

Voorpost is pas paramilitair!

Zwijg stil, gij Vrijkorps-lid!
H. Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 18:13   #42
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
....maar ik vermoed dat de daders moeten gezocht worden in militant-joodse kringen met JDL-sympathieën of lidmaatschap ervan.
Oud 5 juli 2004, 18:13   #43
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

De VJM is uitdrukkelijk partijonafhankelijk.
Yeah right Ik ben op die site eens gaan kijken Ik kreeg onmiddellijk braakneigingen VJM is niet meer of minder dan een para-militaire groepering "stijl VMO"
Gelukkig gaat dat nog niet over internet, anders zou het daar wel goed rieken
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 18:14   #44
H. Guderian
Banneling

H. Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabufferkwa
Citaat:

Gelukkig gaat dat nog niet over internet, anders zou het daar wel goed rieken
Eau de corps noir?
H. Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 18:17   #45
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

En alweer hebben we een snugger exemplaar der linkse gilde!

1. U mag mij -de rechtse "dommerik" van dienst- eens uitleggen wat denopmerking over partijonafhankelijkheid van de VJM te maken heeft met uw braakneigingen omwille van hun webstek of met jouw stelling dat de VJM een "paramilitaire groepering" in de stijl van de VMO zou zijn.

2. U mag mij eens uitleggen hoe u er toe komt te beweren dat de VJM een paramilitaire organisatie is.

8)
Deze is ook niet zo slecht om er wat meer over te weten
http://www.resistances.be/nation02.html

Just pick and choose. Er is voor ieders keuze
Oud 5 juli 2004, 23:37   #46
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De aanval die werd uitgevoerd op asielzoekers (lees: asielbedriegers) in het asielcentrum dit weekeinde zou wel eens het werk kunnen zijn van de Jewish Defense League. De JDL is een internationale joodse terreurorganisatie die in het buitenland al meermaals aanslagen pleegde tegen zowel rechtse nationalisten als tegen allerlei islamitische doelwitten. In de VS vielen daarbij al meermaals doden. Er zou recentelijk (een goed jaar geleden) een kern van de JDL in Antwerpen zijn gesticht.

De aanval op het asielcentrum was niet alleen uniek in ons land, het komt ook vlak na een reeks gewelddaden van moslims tegen joden in Antwerpen. Geen enkele Vlaams Blok'er zou het in z'n hoofd halen om zoiets te doen. Opvallend was dat de daders binnen het asielcentrum uitdrukkelijk op zoek gingen naar moslims. Het doelwit was goed uitgekozen, namelijk geen moslims in de migrantenwijken aanvallen omdat dit een te direct verband met de aanvallen op de joden zou betekenen.

We weten het natuurlijk niet zeker, maar ik vermoed dat de daders moeten gezocht worden in militant-joodse kringen met JDL-sympathieën of lidmaatschap ervan.
Klinkt misschien op het eerste zicht een beetje horror, maar ligt wél volkomen in de lijn van de Joodse logica.

Nobelprijswinnaar van de vrede, Menachem Begin, had ook een carriëre van terrorist achter de rug, voordat hij in de grote politiek ging. Als lid van een terreurbende zorgde hij er immers mee voor dat de Palestijnen in bepaalde dorpen hun biezen pakten.

Een zelfde manier van werken, heel specifiek gerichte terreur naar moslims toe, goed doordacht, lijkt me iets waar de doorsnee domme Vlaming weinig toe in staat blijkt.

De realistisch ingestelde Joden echter, die vlakaf durven zeggen dat de moslims als ouders niet deugen, acht ik echter wél tot zulk een actie in staat. En wees maar gerust dat de boodschap in het buitenland door de potentiële asielparasieten zal verstaan worden. En ook naar de moslims hier zal de boodschap ondubbelzinnig klinken "Jullie kunnen wel veel racistische terreur naar de mensen hier voeren, maar dat zal niet eeuwig zo blijven".

Wie er nog mocht aan twijfelen, het Midden Oosten ligt niet enkel meer aan de oostkant van de Middellandse Zee, geheel Europa behoort vandaag tot het Midden Oosten.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 23:42   #47
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou het spijtig vinden, als de joden met die eer gaan lopen.
Volgens mij zijn de Vlamingen te dom en te laf voor zulke acties.
Oud 6 juli 2004, 00:24   #48
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
De aanval die werd uitgevoerd op asielzoekers (lees: asielbedriegers) in het asielcentrum dit weekeinde zou wel eens het werk kunnen zijn van de Jewish Defense League. De JDL is een internationale joodse terreurorganisatie die in het buitenland al meermaals aanslagen pleegde tegen zowel rechtse nationalisten als tegen allerlei islamitische doelwitten. In de VS vielen daarbij al meermaals doden. Er zou recentelijk (een goed jaar geleden) een kern van de JDL in Antwerpen zijn gesticht.

De aanval op het asielcentrum was niet alleen uniek in ons land, het komt ook vlak na een reeks gewelddaden van moslims tegen joden in Antwerpen. Geen enkele Vlaams Blok'er zou het in z'n hoofd halen om zoiets te doen. Opvallend was dat de daders binnen het asielcentrum uitdrukkelijk op zoek gingen naar moslims. Het doelwit was goed uitgekozen, namelijk geen moslims in de migrantenwijken aanvallen omdat dit een te direct verband met de aanvallen op de joden zou betekenen.

We weten het natuurlijk niet zeker, maar ik vermoed dat de daders moeten gezocht worden in militant-joodse kringen met JDL-sympathieën of lidmaatschap ervan.
Klinkt misschien op het eerste zicht een beetje horror, maar ligt wél volkomen in de lijn van de Joodse logica.

Nobelprijswinnaar van de vrede, Menachem Begin, had ook een carriëre van terrorist achter de rug, voordat hij in de grote politiek ging. Als lid van een terreurbende zorgde hij er immers mee voor dat de Palestijnen in bepaalde dorpen hun biezen pakten.

Een zelfde manier van werken, heel specifiek gerichte terreur naar moslims toe, goed doordacht, lijkt me iets waar de doorsnee domme Vlaming weinig toe in staat blijkt.

De realistisch ingestelde Joden echter, die vlakaf durven zeggen dat de moslims als ouders niet deugen, acht ik echter wél tot zulk een actie in staat. En wees maar gerust dat de boodschap in het buitenland door de potentiële asielparasieten zal verstaan worden. En ook naar de moslims hier zal de boodschap ondubbelzinnig klinken "Jullie kunnen wel veel racistische terreur naar de mensen hier voeren, maar dat zal niet eeuwig zo blijven".

Wie er nog mocht aan twijfelen, het Midden Oosten ligt niet enkel meer aan de oostkant van de Middellandse Zee, geheel Europa behoort vandaag tot het Midden Oosten.
Volledig foute logica! Ik zie geen amateurs dat gaan doen vanwege Israel of een joodse organisatie en het was amateurswerk. De laatste keer dat men er de Mossad kan van verdenken (en dan nog?) was de eliminatie van die Britse specilalist in balistiek. Daar had Israel voorzeker een aanleding toe want die vent wou een reuzekanon maken voor Saddameken. Voor de rest komen ze zeker hier niet tussen want ze hebben wat belangrijker zaken te regelen en hun idee over migrantenprobleem in België zal wel zijn: "clean up your mess yourself"

[font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font=&quot]
[font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font]
[/font]
[font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font]

Oud 6 juli 2004, 00:28   #49
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Volledig foute logica! Ik zie geen amateurs dat gaan doen vanwege Israel of een joodse organisatie en het was amateurswerk. De laatste keer dat men er de Mossad kan van verdenken (en dan nog?) was de eliminatie van die Britse specilalist in balistiek. Daar had Israel voorzeker een aanleding toe want die vent wou een reuzekanon maken voor Saddameken. Voor de rest komen ze zeker hier niet tussen want ze hebben wat belangrijker zaken te regelen en hun idee over migrantenprobleem in België zal wel zijn: "clean up your mess yourself"
Die raid was helemaal geen amateuristen actie en de Joden hebben hier héél veel te verliezen. De overheid deugt niet en laat hier alles maar op zijn beloop en stimuleert op alle mogelijke manieren de wetteloosheid. Dat mensen als ze zich in hun leven en voortbestaan als groep bedreigd voelen, zelf het initiatief om te overleven in handen nemen, lijkt me dit niet zo gek ver gezocht.
Oud 6 juli 2004, 01:26   #50
The Agitator
Burger

The Agitator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ja, want over een afsluiting kruipen en vragen of iemand moslim is vereist natuurlijk een ongelooflijk hoof IQ...
The Agitator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 01:48   #51
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Agitator
Ja, want over een afsluiting kruipen en vragen of iemand moslim is vereist natuurlijk een ongelooflijk hoof IQ...
En correct kunnen spellen.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 02:09   #52
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Het verwonderd mij niet.
De zogenaamd "politiek correcten" (en voorlopers ervan) laten al jaren toe dat het Midden-Oosten conflict naar hier ge-exporteerd wordt.
Nu zien we de eerste stappen van de escallatie van het conflict.
Oud 6 juli 2004, 02:27   #53
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Het verwonderd mij niet.
De zogenaamd "politiek correcten" (en voorlopers ervan) laten al jaren toe dat het Midden-Oosten conflict naar hier ge-exporteerd wordt.
Nu zien we de eerste stappen van de escallatie van het conflict.
Misschien hadden we die gasten nooit een reden moeten geven om naar hier te komen. Oeps. Te laat. Oeh man ik ben soms zo benieuwd naar hoe de wereld er over 50 jaar gaat uitzien.
Wel 1 ding: de mensen die het Midden-Oosten conflict "naar hier geexporteerd hebben" zijn niet de "zogenaamd politiek-correcten". Maar dat weet jij ook wel.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 09:47   #54
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Die raid was helemaal geen amateuristen actie en de Joden hebben hier héél veel te verliezen. De overheid deugt niet en laat hier alles maar op zijn beloop en stimuleert op alle mogelijke manieren de wetteloosheid. Dat mensen als ze zich in hun leven en voortbestaan als groep bedreigd voelen, zelf het initiatief om te overleven in handen nemen, lijkt me dit niet zo gek ver gezocht.
Daarom dat velen denken dat het eigenlijk een vete tussen de bewoners zelf was en ze dat als excuus gebruikt hebben om niemand in de moeilijkheden te brengen en jij gaat er ook de Mossad of zo gaan bijhalen, ik had wat serieuser logica verwacht van jou

[font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font=&quot]
[font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font]
[/font]
[font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font]

Oud 6 juli 2004, 09:59   #55
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.V.
Guderian,

Wees gerust, als het de JDL was geweest, zou een nekbandje, een blauw oog en wat schrammetjes op de borst niet volstaan
Ik denk het ook niet!
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 10:08   #56
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik wist niet dat je bij De Morgen aan het solliciteren was.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 10:11   #57
giserke
Banneling

Standaard

toch eigenaardig als we de kletskoppen in het gesprek hale, hier een aantal Blokkers zich vlug aangesproken voelen
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 10:54   #58
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
toch eigenaardig als we de kletskoppen in het gesprek hale, hier een aantal Blokkers zich vlug aangesproken voelen
niet alleen blokkers
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 10:55   #59
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik wil het niet met zoveel woorden gezegd hebben, maar je hebt gelijk.

De doorsnee Vlaming denkt: om de zoveel jaar Vlaams Blok stemmen en ik heb mijn plicht gedaan.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 11:57   #60
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Daarom dat velen denken dat het eigenlijk een vete tussen de bewoners zelf was en ze dat als excuus gebruikt hebben om niemand in de moeilijkheden te brengen en jij gaat er ook de Mossad of zo gaan bijhalen, ik had wat serieuser logica verwacht van jou
De door jou aangehaalde verklaring heb ik in een ander topic als ook zeer plausibel aangemerkt. Maar �*ls de raid werkelijk plaats gevonden heeft, dan lijkt mij een reactie vanuit Joodse hoek (hoeft daarom helemaal niet Mossad of zo te zijn) mij zeer begrijpelijk, gezien de tijdstippen van de aanslagen op de Joden vorige week.

Een actie van Vlamingen acht ik echter weinig waarschijnlijk, maar niet volledig uit te sluiten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be