![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De aanval die werd uitgevoerd op asielzoekers (lees: asielbedriegers) in het asielcentrum dit weekeinde zou wel eens het werk kunnen zijn van de Jewish Defense League. De JDL is een internationale joodse terreurorganisatie die in het buitenland al meermaals aanslagen pleegde tegen zowel rechtse nationalisten als tegen allerlei islamitische doelwitten. In de VS vielen daarbij al meermaals doden. Er zou recentelijk (een goed jaar geleden) een kern van de JDL in Antwerpen zijn gesticht.
De aanval op het asielcentrum was niet alleen uniek in ons land, het komt ook vlak na een reeks gewelddaden van moslims tegen joden in Antwerpen. Geen enkele Vlaams Blok'er zou het in z'n hoofd halen om zoiets te doen. Opvallend was dat de daders binnen het asielcentrum uitdrukkelijk op zoek gingen naar moslims. Het doelwit was goed uitgekozen, namelijk geen moslims in de migrantenwijken aanvallen omdat dit een te direct verband met de aanvallen op de joden zou betekenen. We weten het natuurlijk niet zeker, maar ik vermoed dat de daders moeten gezocht worden in militant-joodse kringen met JDL-sympathieën of lidmaatschap ervan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat een fantastisch bewijsmateriaal heb je hier zeg!! En nee, Vlaams Blokkers zouden zoiets nooit doen! Geen enkele Belg zou trouwens zich ooit wagen aan crimineel gedrag, dat zijn immers alleen maar de buitenlanders... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() as dat waar is dan kan het hier nog leuk worden...
allez leuk... 't is wa ge leuk noemt he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou niet weten welke kameraden ik bij C18 zou hebben... Maar uiteraard weet jij veel beter dan ikzelf wie mijn kameraden zijn. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En nu niet beginnen ontkennen dat ge de zaterdag niet in Waasmunster waart??? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik weet goed genoeg hoe het er bij de NSV en de VJM aan toegaat (via via), ik weet goed genoeg waartoe de meeste skinheads en gabbers tot in staat zijn, maar waarschijnlijk zal je dat nu weeral ontkennen om dan binnen een week al terug stoere verhalen te zitten vertellen over "linksen" en "vreemdelingen" die je een lesje hebt geleerd...
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() VJM voorbeeld en dit is niet Rob Klop:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hier kan je alvast zelf lezen wat de NSV is, in plaats van het "via via horen zeggen": http://www.geocities.com/nsv_gent Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Ik zou het spijtig vinden, als de joden met die eer gaan lopen.
![]()
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Guderian,
Wees gerust, als het de JDL was geweest, zou een nekbandje, een blauw oog en wat schrammetjes op de borst niet volstaan
![]() |
#16 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een blauwoog met een ijzeren staaf ? en de slag met een ijer staaf op de borst? Ik had een gebroken rib met een wielsluetel van een vreemdeling.Als ikde verwondingen zie zijn ze zeker niet hardhandig aangepakt met ijeren staven
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Elke vorm van geweld is onaanvaardbaar ofdat het nu met een ijzeren staaf gebeurd, een houten, of eender welk ander voorwerp.
Er zijn veel problemen met allochtonen en asielzoekers, maar mensen gaan afranselen is helemaal geen oplossing.
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |