![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat heb je dan goed gezegd! ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() 40 reactie's , en nog geen enkele die er open voor uit komt , het te zullen opnemen voor onze westerse vrouwen , of openlijk toegeeft de andere kant op te kijken .
Nu weten onze damens meteen ook weer hoe ze er voor staan met ons dikke laffe westerse smoel . |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het zie gebeuren, dan roep ik, "ikke poep a moedere!" en, "a moedere heeft ne snor!"
Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 augustus 2012 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet. De paar keer ik zo iets heb zien gebeuren hier in't straat was het voldoende om de voordeur open te trekken, en dat handvol jonge schoffies bolde het al af. Nadien hebben de oudere allochtone mannen uit de buurt het eens aangekaart in de moskee, en sindsdien zien we het hier niet meer.
Maar er is een verschil tussen een paar pubers van klein kaliber de stuipen op't lijf te jagen, dan een paar echte schurken te proberen te intimideren.
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor de zoveelste keer is een vraagstelling onvoldoende gedocumenteerd. Of om het simpel te zeggen : het hangt allemaal af van de context ?
Waar, wanneer, hoeveel agressoren, ben je alleen, hoe is je eigen fysieke en mentale toestand (nuchter, bijv.) , hoe 'erg' is dat lastig vallen, enz...... Op een vraag die zo algemeen is als jij ze stelt is er geen antwoord mogelijk.
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 7 augustus 2012 om 07:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Dit is een nederlandtalig forum , kan dat nog ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Verder heeft deze gevestigde macht een discriminatie ingebouwd dat ik meer riskeer door op allochtonen te kloppen dan op blanke vlamingen, met dit signaal kan ik niet anders concluderen dat de gevestigde macht mij duidelijk in vizier zal nemen als ik het recht zelf oppak tegen deze schurken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je kan ook zelf iets weergeven wat je hebt meegemaakt en hoe je reageerde . Of neem vb de situatie zoals u ze zag van de bewuste studente van Femme de la rue . in volle dag , en in een straat met meerdere mensen en terrasjes aanwig ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is dansen op een slappe koord . Pak je het aan dan zien zij dat als provocatie van hun islamitische overtuiging en gaan ze mogelijk ageren met protest en terug provoceren . Laat je het begaan , ook dan komt onze westerse vrijheid en beschaving zwaar onder druk te staan van de islam . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet dan sommige anderen dit niet zo begrijpen. Als het duidelijk is dat een meisje/vrouw wordt lastig gevallen (je moet er al dicht bijstaan om zeker te zijn wat je hoort; ze kunnen mekaar al jaren kennen ... bla bla ...), dat zou ik liefst inderdaad reageren. Maar hoe "ongunstiger" de omstandigheden, hoe minder mijn reactie. Vergeleken met vrienden/familie/... ben ik eer iemand die wel/vlugger zal reageren dan gemiddeld. (vroeger zelfs wat onbesuisd ..) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Als je zelf wilt neergeschoten worden.
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, het is te zien hoe consequent je in je legalistisch fundamentalisme gaat zijn als jij zelf wordt afgeslagen op straat. Een ware martelaar voor de Wet, haha. Laatst gewijzigd door Восход-1 : 7 augustus 2012 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een vlijmscherpe analyse van hoe onze maatschappij met versieren omgaat en de klasseverhoudingen die erachter schuilen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Oftewel moeten we de middelen en mogelijkheden krijgen om zelf het recht in handen te nemen om onze falende ordehandhaving te redden, maar dan volledig doorgetrokken. Dan denk ik aan principes zoals de volontée Génerale en de enorm bloedige acties die daaruit voortvloeien. Oftewel moet die ordehandhaving hun taak beter, harder en sneller doen. |
|
![]() |
![]() |