![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lol, ik ga daar vooral mijzelf bijschaven hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Merci Groentje, bye!! Tot in 2013!
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Enkel na de werkuren. Eerst zaad in de vruchtbare grond steken hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
Dag Nr10. Tot later! En niet teveel op de Joden afgeven hé... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
Een zanger moet kiezen tussen sponsoring door Bralima of Bracongo. Kiest hij voor het een, dan verliest hij fans die het andere merk drinken. Voetbalploegen: Bralima of Bracongo. Hooligans: vechten op basis van bierkeuze, niet club. Politici: Bralima of Bracongo. Electoraat en succes afgestemd op de verkoopscijfers van beide merken. Vrienden en minaressen: gekozen op basis van bierkeuze... ![]() Het is in dat opzicht inderdaad echt extreem. Ik vraag me af wanneer InterBrew die zaak daar gaat overnemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
Wij gaan nu diversifiëren en in plaats van basisgewassen (maïs, rijst, bonen en maniok) gaan we dichter bij Kinshasa ook groentjes kweken. Op zo'n 20 hectaren!! In Congo valt alles wat ruimer uit... ![]()
Laatst gewijzigd door C2C : 7 augustus 2012 om 08:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Doe dat daar goed, é man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Uit een recent (enfin een paar jaar oud) onderzoek blijkt trouwens dat wij Belgen het minst corrupt zijn. En ik geloof echt dat dit waar is. Wij zijn niet om te kopen en wij kopen niet om. Ik heb meermaals zélf geld gevraagd aan de douane- en paspoort-controle, wanneer ze er weer eens niet in slagen de datum op mijn visum correct te interpreteren. Ze hebben een paar keer mis geteld en wilden mij dan bestelen wegens overschrijden van visumdata. Dat lukt natuurlijk niet, en ik vraag dan schadevergoeding voor de verloren tijd... Kwestie van wat paternalistisch te zijn en het goede voorbeeld te geven hé. ![]() Na een paar jaar in Congo, beschik ik nu over de luxe om te dreigen in't Lingala. Ze zijn dan heel geïmpressionneerd. Olobi nini? Pesa nga kombo na chef na yo. Aza wapi? Benga yé sikoyo! Nalingi likambo té!!!! En dan laten ze mij gaan.
Laatst gewijzigd door C2C : 7 augustus 2012 om 08:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Loooooooool!! Ik zal de boodschap overmaken. Maar dan is het probleem geschied, bedoel je.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Merci Tafelpoot. Veel plezier hier ook verder op het forum hé!
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Succes ginder. En breng genoeg verhalen mee.
![]() In stiekeme bewondering, Den Duisteren Duikboot |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, C2C, bent gij aangesloten bij de VIW?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
1. De ROI voor België is dat ze een perfecte egotrippende mini-ondernemer hebben voortgebracht die enkel denkt aan zichzelf en aan de markt. Taak dus perfect volbracht, want dat is wat men wil. 2. Dat ze iemand hebben voortgebracht die de avant-garde uitmaakt voor de grote omgekeerde migratiebeweging, waarbij Europese jongeren massaal naar het Zuiden trekken. Die beweging was lang geleden voorspeld. Ik ben een van de eersten die ze meemaakt, als economisch migrant. Missie volbracht. 3. Dat er toch wat banden worden onderhouden tussen België en zijn ex-kolonie. Ik mag er prat op gaan dat ik als glijmiddel functioneer, door nieuwkomers in Congo op hun gemak te stellen. (Ze zouden mij daarvoor moeten betalen, maar ik probeer dat niet te eisen). 4. Tenslotte, door bij te dragen aan de voedselzekerheid in Congo, verlaag ik de migratiedruk. Ook daarvoor zouden ze mij moeten betalen, maar ik doe dat voor de goede zaak. Kortom, de ROI is acceptabel.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Wat kunnen we u wensen C2C? ![]() Veel gewillige negerinnetjes met brede heupen, dikke tieten, en vooral zware konten. ![]()
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
Niks houdt u tegen om er ook op uit te trekken. Met wat geluk is het goed te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Nope. Zie daar voorlopig niet het nut van in. Maar het kan wel handig zijn moest het wat minder goed gaan.
Jij?
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |