![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet boos, ik denk er al 22 jaar niet meer over nog eens met een vrouw samen te gaan leven. Eén keer was genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Dat is van een onbestraft forumklootzakje wiens naam trouwens onder het citaat vermeld staat Op mijn 43-ste had ik nog alle kans na een scheiding. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 augustus 2012 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cafehangen is een beetje iets dat wordt gezien als de hobby van de gescheiden man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt er weer op neer dat het hier broekkakkers zijn die zeker binnen de lijntjes willen kakken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij een vrouw wilt hebben die met jouw op cafe wilt gaan, moet je daar zeker achter zoeken. Alleen vraag ik me dan af met wat voor iets ge thuiskomt, maar dat is een andere zaak ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Awel ja, wat doen de vrouwen in jouw kringen dan, en waarom zijn ze beter dan vrouwen die wel op cafe kunnen zitten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu bekijkt ge het toch te eng. Zie eerdere posts.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zullen er ook wel zijn die niet van't straat (willen) geraken
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 augustus 2012 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |