Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2012, 17:12   #41
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Deze uitspraakt toont je totale wereldvreemdheid aan. Voor de 90% van de vrouwen in die wijken is dat namelijk het probleem, dat men hen weigert in het onderwijs en op de arbeidsmarkt omdat ze kledij dragen die de racisten niet zint. Als je echt voor vrouwenrechten stond, dan zou je het daarover hebben. Ons land schendt fundamentele mensenrechten, verankerd in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.
het zou mijn baas ook niet zinnen, als ik morgen in een versleten jeansbroek toekom.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 17:15   #42
Tafelpoot
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Aan u, stel ik de strop voor.
Stevig, anderen verwijten niet aan oplossingen te denken en zelf een beetje int rond schelden?

Dus met andere woorden, als anderen denken aan mogelijke oorzaken zonder daarvoor de oplossingen direct te zien, verwijt u hen niet aan mogelijke oplossingen te werken, stelt u een andere verklaring voor en biedt u zelf geen oplossingen?

En u wordt dan ook wat agressief als mensen zelf vragen naar wat jij anderen vroeg (oplossingen), nuja dit is laag
Tafelpoot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 17:46   #43
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Jij parasiteert op de Universele Rechten van de Mens. En als vrouw zeg ik je meteen dat die Universele Rechten van de Mens dringend aan herziening toe zijn. En verder bepaal ik voor mezelf mijn vrouwenrechten en hoef ik in tegenstelling tot van 's morgens vroeg tot's avonds laat kakelende vrouwen geen achterban te zoeken bij één of andere vrouwenbeweging of comiteetje.

Mijn tante droeg een hoofddoek als ze met de hand tien koeien molk twee keer per dag. Ze leunde haar hoofd tegen de flank van de koe. 'Psstt, psstt klonk de echo uit de emmer. En de staart van de koe mepte af en toe op haar hoofd.

Daar dient een hoofddoek voor in mijn cultuur. En daar houd ik me aan.
M.a.w.: je culturaliseert mensen zodanig - "mijn cultuur" - dat mensenrechten ondenkbaar worden. Etnocentrisme, bekrompenheid en racisme vervangen universalisme.

Il y en a qui vieillissent mal...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 17:51   #44
Multipus
Banneling

Standaard

Citaat:
Drie factoren die zouden moeten bijdragen bij het risico op burgeroorlog.
een factor die dat kan tegenwerken = fascistisch regime die het leger gebruikt tegen zijn burgers.
Multipus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 17:53   #45
Multipus
Banneling

Standaard

Citaat:
Aan u, stel ik de strop voor.
Probleem : hij is het probleem niet.
De strop is echter een goed idee. Verder uitwerken zou ik zeggen.
Oud 8 augustus 2012, 17:57   #46
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Beste forummers,

Heel de intelligentsia, de media en de politieke wereld is in rep en roer o.w.v. de lotgevallen van een studente uit de middenklasse die zich in de Anneessenswijk waagde. Niemand interesseert zich echter voor de vrouwen die uit die zogenaamde "moeilijke wijken" zelf voortkomen.

Op deze blog nemen ze zelf het woord:
http://mouvdf.blogspot.be/2012/08/fe...esquelles.html

Is men bereid naar hen te luisteren?

Met vriendelijke groet,
Kallikles
Nee
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 17:59   #47
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Multipus Bekijk bericht
Probleem : hij is het probleem niet.
De strop is echter een goed idee. Verder uitwerken zou ik zeggen.
Ik ben al langer een voorstander van de strop voor corrupte politici en incompetenten die tegen beter weten in toch nog een politieke functie blijven bekleden.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 18:55   #48
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Nee
Quod erat demonstrandum.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 18:58   #49
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Jij parasiteert op de Universele Rechten van de Mens. En als vrouw zeg ik je meteen dat die Universele Rechten van de Mens dringend aan herziening toe zijn. En verder bepaal ik voor mezelf mijn vrouwenrechten en hoef ik in tegenstelling tot van 's morgens vroeg tot's avonds laat kakelende vrouwen geen achterban te zoeken bij één of andere vrouwenbeweging of comiteetje.

Mijn tante droeg een hoofddoek als ze met de hand tien koeien molk twee keer per dag. Ze leunde haar hoofd tegen de flank van de koe. 'Psstt, psstt klonk de echo uit de emmer. En de staart van de koe mepte af en toe op haar hoofd.

Daar dient een hoofddoek voor in mijn cultuur. En daar houd ik me aan.
Kan je daar is wat uitleg bij geven?

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 19:09   #50
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Die vrouwen (met de bijhorende mannen) hebben de achterlijkheden en gewoontes van hun oorspronglanden naar hier medegebracht. Het is grotendeels daardoor dat ze in de situatie zitten waarin ze zitten!
De grote omwenteling voor hen moet in hun landen van oorsprong gebeuren, waarom moeten wij kunnen veranderen wat ze zelf niet kunnen (en velen ook niet willen) veranderen?
En deze veranderingen zouden dan nog moeten rekening houden met vele van de levensgewoontes uit hun landen van oorsprong?
Wij moeten niet wennen aan hoofddoekjes, boerka's, enz
Zij (en hun mannen) moeten zich aanpassen aan onze gewoontes en levenswijze! Eens ze daarin zullen lukken zullen ze meteen een grote stap verder staan! En zullen ze niet meer problemen meer hebben dan de vele andere "bevolkingsgroepen" waar we niet dagelijks de last en de miserie krijgen van uitgesmeerd!
De grootste zorg van sommigen is blijkbaar ook dat er mettertijd wat minder te rapen zou zijn, waar volgens hen de ganse wereld recht op heeft, zeker als ze tot in België zijn geraakt...Vanwaar dat geld moet blijven komen is ook niet hun zorg...
Laten we er ook nog aan toevoegen dat men niet steeds moet afkomen met "ze hebben geen werk (als ze al buiten mogen) en ze krijgen geen werk" zodat ze hun situatie niet kunnen verbeteren! We hebben echt al genoeg werklozen in ons landje zonder dat er wekelijks honderden moeten bijkomen uit alle wereldstreken die denken dat "het werk" en de inkomsten hier maar voor het rapen liggen!
De bedoeling van al die onbekwamen hier binnen te laten is door hun aantal ervoor te zorgen dat hun gedrag en onkunde hier 'democratisch verantwoord' de norm wordt. Gewoon op basis van hun mens zijn (je weet wel: de linkse 'universele rechten van de mens') moeten wij hier alles maar slikken en geld ophoesten voor dat soort volk.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 19:28   #51
Multipus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Welk deel begrijp je niet? Hoe ze de koe met een hand molk?
Oud 8 augustus 2012, 19:29   #52
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Multipus Bekijk bericht
Welk deel begrijp je niet? Hoe ze de koe met een hand molk?
Het deel dat ik onderlijnd heb.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 21:15   #53
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze uitspraakt toont je totale wereldvreemdheid aan. Voor de 90% van de vrouwen in die wijken is dat namelijk het probleem, dat men hen weigert in het onderwijs en op de arbeidsmarkt omdat ze kledij dragen die de racisten niet zint.
Er is niks racistisch aan het verbieden of het niet kunnen verdragen van nazisymbolen

Citaat:
Als je echt voor vrouwenrechten stond, dan zou je het daarover hebben.
Daar heeft men het over. De islamitische hoofddoek is dan ook geen vrouwenrecht maar een vrouwenonrecht.

Chahdortt Djavann: The Hijab, a Political Weapon and Form of Sexual Abuse, Should Be Outlawed http://www.memri.org/report/en/print3419.htm

Citaat:
Ons land schendt fundamentele mensenrechten, verankerd in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.
Grappig een moslim die met de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens schermt. UVRM Iets waar dat de islam volkomen lak aan heeft.

XXIV. Ondergeschiktheid bepalingen van deze Verklaring

Alle rechten en vrijheden genoemd in deze Verklaring zijn ondergeschikt aan de islamitische sharia. http://nl.wikipedia.org/wiki/Univers..._mensenrechten
----------------------
Islam en mensenrechten (Shariah in strijd met de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens)
http://exmoslim.org/islam%20en%20mensenrechten.html

Laatst gewijzigd door smiley : 8 augustus 2012 om 21:20.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 21:26   #54
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Nee
Waarom zouden we ook...

Die mensen zijn zo doodongelukkig, horen hier gewoon niet thuis...er zijn betere oorden voor mensen met zulk gedachtengoed.

Dáár waar de islamitische 'mensenrechten' gelden!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 21:44   #55
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Quod erat demonstrandum.
Mendacem memorem esse oportet... Aangezien het hier het slappe lul niveau is.

Laatst gewijzigd door F.B. : 8 augustus 2012 om 21:46.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 21:44   #56
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste forummers,

Heel de intelligentsia, de media en de politieke wereld is in rep en roer o.w.v. de lotgevallen van een studente uit de middenklasse die zich in de Anneessenswijk waagde. Niemand interesseert zich echter voor de vrouwen die uit die zogenaamde "moeilijke wijken" zelf voortkomen.

Met vriendelijke groet,
Kallikles
Mag dat dan niet duidelijk zijn , Sofie Peeters heeft dit niet gedaan om wat eigen pretentie aan de kaak te leggen !!!!! Zij heeft dat gedaan omdat ze kennis had gekregen hoe gewone vrouwen belaagt werden in deze wijken , en dus ook zij die er wonen ! . daarom heeft zij het engagement aangegaan deze feiten na te gaan of het daadwerkelijk zo er is en toen ze de feiten daadwerkelijk bevestigd kreeg , zij het dan ten aanzien van haar eigen mooie jonge vrouwenlichaam gaande gekleed in een sober sensueel vrouwenkleedje , is ze opgestaan en de reportage naar buiten gebracht .

IK HERHAAL , niet uit eigen pretentie , maar voor de vrouwen die zich niet kunnen verweren en in die straten leven of passeren .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 21:51   #57
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Mag dat dan niet duidelijk zijn , Sofie Peeters heeft dit niet gedaan om wat eigen pretentie aan de kaak te leggen !!!!! Zij heeft dat gedaan omdat ze kennis had gekregen hoe gewone vrouwen belaagt werden in deze wijken , en dus ook zij die er wonen ! . daarom heeft zij het engagement aangegaan deze feiten na te gaan of het daadwerkelijk zo er is en toen ze de feiten daadwerkelijk bevestigd kreeg , zij het dan ten aanzien van haar eigen mooie jonge vrouwenlichaam gaande gekleed in een sober sensueel vrouwenkleedje , is ze opgestaan en de reportage naar buiten gebracht .

IK HERHAAL , niet uit eigen pretentie , maar voor de vrouwen die zich niet kunnen verweren en in die straten leven of passeren .
Sofietje heeft al lang spijt dat ze er ooit aan begonnen is, dat haar filmpje zo'n polemiek zou veroorzaken had ze zelfs in haar wildste dromen niet durven dromen...alsof we zonder dat filmpje niet wisten wat er zich zoal afspeelt waar de 'verrijkers' samenhokken, maar...ze zijn kansarm, vinden geen job, wonen tussen allemaal rassissten die hen geen kansen geven...

...en de lat werd reeds zo laag gelegd in 't onderwijs.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 22:00   #58
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Sofietje heeft al lang spijt dat ze er ooit aan begonnen is, dat haar filmpje zo'n polemiek zou veroorzaken had ze zelfs in haar wildste dromen niet durven dromen...alsof we zonder dat filmpje niet wisten wat er zich zoal afspeelt waar de 'verrijkers' samenhokken, maar...ze zijn kansarm, vinden geen job, wonen tussen allemaal rassissten die hen geen kansen geven...

...en de lat werd reeds zo laag gelegd in 't onderwijs.
Ook daar ben ik het mee eens , ik denk, nu dat ze deze media storm op gang heeft gebracht , zelf denkt aan migreren , want zonder politie bescherming zal ze niet veel arabs meer moeten kruisen op de stoep .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 22:00   #59
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Beste forummers,

Met vriendelijke groet,
Kallikles
Ze nemen het woord en Theo van Gogh wordt vermoord, ik zie geen verschil.
Shame on you.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 22:23   #60
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Er mag iets toegevoegd worden ivm met prioriteiten van cultuur OP EIGEN BODEM.

Dan is het meteen duidelijk gesteld. Geen misverstanden meer. En dan valt de frank van plaatselijke politici ook eens.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be