![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de mening van de enkeling per definitie fout? Citaat:
Fonne acht uw theorie onwaar. Zou je het ok vinden als hij er in slaagt je het zwijgen op te leggen? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is aan de klant om te beslissen of hij eieren van die boer lust of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Spijtig.
![]() |
![]() |
#45 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koenraad, ik vind dat je gelijk hebt, maar nu begin je toch wat de drama-queen uit te hangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ik druk geen driehoekjes hoor. Snap je het verschil tussen iemand censureren of iemand tegenspreken? Citaat:
Ik zou het nooit aangeven. Citaat:
Maar wees gerust, ik klik niet. Het forum is betaald door politics.be, de betalers bepalen. Ik keur eventuele censuur af, maar ze hebben niet de verplichting om alles toe te laten, soms hebben ze zelfs de wet daarvoor tegen, maar ik zou het mooi vinden. Zelf zou ik zeker nooit meewerken aan muilkorving of censuur.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() De dood van Jazeker, die op Egmonds negeerlijst stond. Ik geloof dat de reactie in kwestie verwijderd is, maar zijn herhaling is er nog:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snap je het verschil tussen iets fout vinden en het weerleggen of iets fout vinden en het verbieden?
Citaat:
Dat is voorlopig nog altijd te lezen in deze draad. Tenzij je er in slaagt, jezelf te laten censureren... Citaat:
Op een forum kan ik je mening over mijn pedofiele broer steeds vermijden. Zelfs zonder ze te laten schrappen.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 11 augustus 2012 om 14:43. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee, je projecteert je eigen gedachtegoed op mij. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat je niet censureerde, maar wel klikte in de hoop dat anderen het voor jou opknapten. Het lukte, en je bent blij met het resultaat: Egmond werd gecensureerd. Citaat:
Zoek een andere hobby. Bij Het Laatste Nieuws zoeken ze nog een censor voor hun forum. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar bon, hier stopt dit dus. Ik weet mat ik moet weten. Superstaafs libertarisch gedachtegoed is (volgens mijn mening) anti-progressief én moreel verwerpelijk. Superstaafs gedrag is (volgens mijn mening) arrogant en hypocriet. Op de negeerlijst dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() En ja, Nietzsche, ik overdrijf met opzet. Behalve over zijn goedkeuring van alternatieve theorieën in het onderwijs. Dat vind ik écht verwerpelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tweede maal dat je iets zonder argumenten irrelevant verklaart.
Citaat:
Citaat:
Daarvoor moet de uiting soms ruimtelijk beperkt worden. Een forum, zowel in de klassieke als hedendaagse zin van het woord, biedt daarvoor een perfecte gelegenheid. Wie er zich vrijwillig op begeeft, moet weten dat hij meningen kan tegenkomen die hem tegen de haren instrijken. Wie het niet kan harden, moet zelf ofwel fysiek uit de afgebakende ruilte verdwijnen, ofwel in de digitale wereld de negeerfunctie gebruiken om meningen te ontlopen. Daarom is het onnodig om jouw oplossing te hanteren. Als meningen ontwijkbaar zijn, dan kunnen alle tegengestelde opinies vrijelijk geuit worden, hoe dégoutant we ze ook van mekaar vinden. Citaat:
Ons gedachtengoed verschilt hemelsbreed.
![]() |
![]() |