![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() As gevolg goat Belgiekske belange nog nie oephouwe te bestoang. Da's een ziekerhaad na.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah... Was 't voetbal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() De natie is gered.
Vive le roi!
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 15 augustus 2012 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht op de eerste reactie van Brabander.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een ronkend persbericht van de BUB zou leuk zijn ja
![]()
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet wachten.... hehehehehe.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() De BUB heeft nog maar net een persbericht verspreid waarin ze de schuld geven aan de federalisatie van de slechte sportprestaties van de Belgen. Benieuwd wat die flippo's nu gaan verkondigen...
![]()
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voetbal achterlijk?
Allez, kom. Niet panikeren. Ik zal de buitenspelregel nog een keer uitleggen. Ik zal traag praten. 't Lukt ooit wel hoor.
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() Nu worden we overspoeld met Belgische arrogantie, oh nee, dat is gewoon vreugde he
![]()
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel heel doorzichtig he.... deze vlaag van Belgische "trots"....
De koning moet echt in paniek zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus ja, als de Belgische basketters spelen, dan supporter ik ervoor, uit gebrek van een Vlaamse nationale ploeg. ook al omdat er daar spelers spelen die ik al een tijdje volg, soms zelf van bij hun jeugd. het nationalisme daar rond interesseert me niet, ik ga naar zo'n match kijken om het verzameld talent samen zien te spelen en uiteraard ga je mee in een sfeer als er gewonnen wordt. maar dat zich verven in de Belgische kleuren of dat vlaggengezwaai is echt storend.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en wie dat op de Olympische Spelen niet voor de Nederlandse turner Epke Zonderland suporterde, is echt een idioot. als je hem niet kent, zoek zijn oefening maar eens op, fenomenaal.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mag ik de rode hamer en sikkelvlag uithangen?
Of het Occitaanse kruis misschien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Nu las ik die titel hier toch wel als "Vandaag is Rood! toe aan duiveluitdrijvingen." Ik vraag me soms af of ik toch geen dyslexie heb...
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Noem mij dan maar een idioot. Ik heb voor niemand gesupporterd, en zie ook niet op basis van welke criteria ik iemand zou moeten kiezen om voor te supporteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |