![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Schepen
|
![]() Fout, want ik val niemand aan.
![]()
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij niet, maar je broeders wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg je of je die haatsoera's geheel onderschrijft als een ondeelbare korantekst, of dat je die er liever uit zou geschrapt zien. Als 'democraat' kan die keuze toch niet zo moeilijk zijn ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De Antwerpse muskatiers daarntegen, das andere koek.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
Ik weet niet welke andere koranversies er zoal circuleren, die niet zouden voorzien zijn van de betreffende haatsoera's: http://www.ex-moslim.nl/ Kan je me anders eens een digitale versie doormailen, van een koran met zo'n 'andere interpretatie' ? Citaat:
En nogmaals, de 'gematigden' onder jullie mogen dan wel hard roepen dat die gasten 'geen échte' moslims zijn enzo, maar geen mohammedaanse kat die eraan denkt om eens na te gaan of te spreken over de brontekst die die pipo's gebruikten, die hun haatspraak ondersteunde en rechtvaardigde. Trouwens, mochten échte ongelovigen dit op karikaturale wijze gedaan hebben met een koran in de hand, dan zou dat juist een kwartier geduurd hebben, vooraleer een bende langtenen daar snel een eind aan zou maken, �*ls het al zo lang zou duren. Ondertussen lopen die wannabe-profeetjes ongestoord moskee in en uit. Die shariaclowns zijn 'geen échte' moslims ? Dat geloof je toch zelf niet ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de nazi-tijd riepen de Vlamingen ook op om de ogen te openen tegen de moslims. Vooral in Het Laetste Nieuwsch. Citaat:
Dat brutalisme zal die Vlamingen nog de das omdoen! Hoe durven ze moezlims en andere vreemdelingen die hier niks verloren hebben als nazis beschrijven! Dat is gewoon een affront.... voor de nazis! Citaat:
Als Jozef De Witte even kan ophouden met zich af te sleuren op de koraan, dan belt hij direct een advocaat om u te helpen bij het inspannen van een proces. Met een beetje geluk trekt ge een mooie som zodat ge de rest van uw leven niet meer hoeft te werken. Of waart ge dat zowizo al niet van plan?
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijt ge zeker dat ze u daar in Beringen geen album van Suske & Wiske in uw pollen hebben gedraaid?
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan woon je waarschijnlijk ook niet in de concentratie buurten in antwerpen of brussel denk ik? Gaat je dochter evenveel vrijheid krijgen als je zoons? Is er druk van buitenaf van familie en de buurt om ze te sluieren? Mij gaat het vooral over de onderdrukking van de vrouwen die op papier staat en mijn vrijheid die de moslims als gemeenschap willen beperken, vrijheid van mening, vrijheid om in rokjes op straat te lopen, m'n dochter niet moeten verbergen voor die gefrusteerde zotten die het niet gewoon zijn om met vrouwen om te gaan, moslims hebben blijkbaar minder problemen met misdadigers dan met rokjes. Wie zegt er trouwens dat je niet zit te liegen hier? In onveroverd gebied mag je je aanpassen aan de gebruiken en liegen voor de goeie zaak, elke moslim krijgt dit vooroordeel op z'n kap omdat ze het zelf zeggen, ik niet he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 16 augustus 2012 om 02:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp het wel hoor. Koran A La Carte voor meneer, niet het eeuwige en volledige menu. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 augustus 2012 om 06:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Nice lil nazi flag in ur corner! I COULDN'T HELP BUT NOTICE...coincidence? http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=14 Volgens KAHRAMAN Yücel is Creed dan weer de nazi. http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=77
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom precies? Wil je daar iets mee bewijzen of ben je gewoon uit op een schouderklopje?
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Ontken je dat vreemdelingen zeer racistisch zijn, Belgen en Vlamingen discrimineren en hier voornamelijk zijn om onze sociale zekerheid leeg te zuigen terwijl ze zich ongebreideld voortplanten in de voorbereiding op het overnemen van het land en het opleggen van de Islam, en liefst ook meteen sharia?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb dit nooit in heel mijn leven geloofd. Tot recent. Afrikaanse mensen uit heel verscheidene windhoeken van Afrika mag ik tot mijn vriendenkring rekenen, idem voor enkel Aziaten uit diverse hoeken van Azië. Er zijn er daar bij die ronduit boos waren op de Belgen en ontzettend gefrustreerd, dat België (ik citeer letterlijk iemand uit Burundi!) "kapot werd gemaakt door migranten die hier duidelijk kwamen om te profiteren van onze rijkdom en ons sociale zekerheidsstelsel onderuit haalden"... De grootste ruzies hier op kot, waar alle nationaliteiten samenleven, spelen zich overigens niet af tussen de oude Belgen en de Islam-nieuwe Belgen. Neen, ze spelen zich af tussen de nieuwe Islamitische Belgen, en de nieuwe niet-Islamitische Belgen ... Die vinden het een schande dat deze mensen eisen durven te stellen (want dat doen ze hier op kot) over allerlei dingen die het openbare samenleven uitmaken en ze slagen erin dit te verzieken. Gisteren nog was er hier een enorme twist: stilte over heel het kot (een 400 mensen met raampjes die allemaal uitgeven op de binnenkoer, die studeerden). Slechts twee mensen haalden het in het hoofd de anderen te storen door volle petrol met de rampen open zodat iedereen moést meegenieten, Arabische muziek af te spelen... Wij kennen blijkbaar onze eigen cultuur zo weinig en vinden die zo onbelangrijk, dat we door hun gered moeten worden. Maar ook zij bevestigen: overal waar de Moslims zijn, vechten ze ... Ze kunnen niét samenleven met niet-Moslims. Ze hebben absoluut geen enkele ethische standaard of inlevingsvermogen naar niet-Moslims toe...
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Schizofrenie komt dan ook vier maal meer voor bij onze nieuwe landgenoten ...
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad; En ook hier worden weer alle lapsussen uit de schuiven getrokken (wegens "ontheemding", achtergesteld, gediscrimineerd, racisme etc....) om toch maar niet te moeten toegeven dat de grootste oorzaak van deze verhoogde kans op schizofrenie.... zuivere INTEELT is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Schizofrenie heeft vele oorzaken, maar die zijn weinig bekend. Alvast weet men dat een familiale aanleg een rol speelt. En als je aan inteelt doet ... Maar ook de manier waarop de nationaliteit gevormd wordt zou een rol kunnen spelen, of beter niet-gevormd wordt. De allochtone jongere wordt enerzijds door zijn peers gedwongen om westers te gaan leven, anderzijds door zijn ouders om zich volgens de strenge regels van de Islam te gedragen die onverenigbaar zijn met een westerse levensstijl. Dat is een innerlijk conflict, dat ooit barsten moet. Het doet zich echter minder en minder voor, omdat de leden van de peer-group ook massaal andere allochtone - Moslims - zijn... Maar zie bv: Terrorism: Manifestation of Muslim Schizophrenia http://kashifhkhan.wordpress.com/201...schizophrenia/ Dan wordt het toch wel eng. Terrorisme door Moslims gezien als het misbruik dat Moslims maken van hun mentaal zieke of zwakke mede-broeders. Ik gelovig ook volledig in de stelling dat hoe zwakker de psyche, hoe meer nood aan externe begrenzing en structuur, die men elders niet gevonden heeft (bv in de opvoeding, of opgelegd door de 'ik' (wat ook via de opvoeding moet worden meegekregen zodat het geweten kan ontstaan), hoe fanatieker men zich zal vastklampen aan de godsdienst. Bij voorkeur een zeer sterk gestructureerde godsdienst die zich met alle aspecten van het leven moeit en zeer strikte en liefst opvallende of bizarre regels heeft. Als het kan, waarom niet zelfs gewelddadige regels? Dan kan meteen ook de innerlijke frustratie of agressie aansluiting vinden in het "heilige boek". De Islam is hiervoor bijgevolg perfect ... En dit verklaart volgens mij heel veel van wat we vandaag de dag zien (~radicalisering, volledig "flippen" en als kuddedieren in de groep opgaan om zich te keren tegen de anderen, net zoals voorgeschreven,...).
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 augustus 2012 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien men dan de kinderen leert om verstand uit te schakelen en enkel volgens die afgesproken rituelen te leven, dan is de optelsom snel gemaakt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |