![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maak er gebruik van, zolang het nog duurt.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De godsdienst-lovers geven ons telkens weer een humoristische noot:
'Schietpartij gevolg van verbannen God' http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121215_042 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beiden Jezuïten als ik het niet mis heb. De ene de grondlegger van de genetica, en de andere van de Big Bang Theorie.
En hoe rijmt U hun werk met de absolute waarheid van God. Ten andere, als U dan toch groten der wetenschap wil aanhalen. Lord Kelvin....
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou genetica in tegenspraak zijn met, wat u omschrijft als, "de absolute waarheid van God"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Francis Collins --- ook katholiek en big chief van de Human Genome Project Teilhard de Chardin Kenneth Miller --- ook katholiek en cruciale getuige in het Dover proces. Bob Bakker --- methodist preacher en grote promoter van de hypothese dat dyno's warmbloedig waren.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 17 december 2012 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook moedigt de basis-leidraad van de Katholieken niet uit tot onderzoek of ontdekking. Daarvoor moet je al bijna exclusief bij de Jezuïten gaan zoeken. Maar als men een voorbeeld wil van extreme katholieken...
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 december 2012 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of stel dat z'n zoon of kleinzoon de verkrachter zou zijn ?? 1 feit is , wie zo'n uitspraken doet ivm verkrachting , die heeft geen retebesef waarover die spreekt !!!!!!!! Citaat:
![]() Ik vraag me echt af of die ze nog alle 5 wel hebben ?? ZE zijn mis/gebruiken een verzinsel om mensen bang te maken , feitelijk op te hitsen , waarom ?? stemmen/Winstbejag , bekeringsgedrag ???? btw: IK denk zelfs dat die innerlijke stemmen horen !!!! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=zjHrExOM-ww
of dit http://www.youtube.com/watch?v=3YfJZxAai9w 'Nuff said... Nu ja, als je uiteraard in sprookjes gelooft moet je wel geloven dat dit ook bestaat.
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 17 december 2012 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parsprototem : 17 december 2012 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=ppQhleVuWPM Ik vind het zo misselijkmakend dat ik het zelf niet volledig heb kunnen zien. Ik wordt echt gewoon ziek van het feit dat dit zomaar mag...
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou het "volgens een extreme katholiek" geen verklaring kunnen zijn voor bepaalde processen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik regaeerde op de Schoofzak zijn uitspraak
Citaat:
Het Amerikaans protestantisme is zeer sterk beïnvloed door "biblical literalism". Daardoor staan ze op uiterst gespannen voet met de wetenschap. Maar dat gaat niet op voor alle christelijke stromingen. Met name het katholicisme heeft sinds het eind van de 19de eeuw een veel relaxere houding aangemoen op dit vlak. (De RKK heeft haar portie van stommiteiten gehad, denk maar aan de processen tegen Galileï en tegen Giordano Bruno, maar ze heeft ondertussen haar les geleerd.) High profile christenen hebben aanzienlijke bijdragen aan de wetenschap geleverd. In directe tegenspraak met Schoofzaks uitspraak. Trouwens, ik moet een kleine correctie op post nr 50 toevoegen: Robert Bakker is geen methodist, maar een pentecostal.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 18 december 2012 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |