![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enig idee wat een gevangene per dag kost ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je er zeker van dat nabestaanden van slachtoffers van opzettelijke gewelddaden beroep kunnen doen op dat fonds ?
Laatst gewijzigd door Rudy : 22 augustus 2012 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus de criminelen hoeven volgens jou niet te betalen, maar de belastingbetalers moet er dan wel voor opdraaien? Of hebben ze daar een ezeltje staan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst kijkt men of dat er iets aan te slagen valt, wat gewoonlijk het geval niet is. Dan spreekt men het fonds aan, dat gespijst wordt door iedereen die veroordeeld wordt, die krijgen allemaal een extra toeslag te betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En meer krijgt die niet, dus je bent al rond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld aan de gevangenis van Wortel, daar rijden de camions die de Euro-paletten komen halen de hele dag af en aan. Iemand verdient daar veel geld mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't gaat in elk geval ergens naartoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje mijn gedachten hierover eens in jullie gezichten smijten:
- je kan de zaak van de erfenis ook bekijken vanuit het standpunt van de moeder van Martin. Het is haar volste recht om, zodra ze hoort wat haar dochter heeft uitgespookt, deze te onterven (binnen de wettelijke mogelijkheden ...) - die Pollentiaanse vordering: de forummer die het opwierp mag eens komen vertellen of dit Nederlands recht is, of Vlaams recht. - Ik ben van mening dat de Staat (justitie dus) veel meer het slachtoffer van een misdrijf moet helpen om de schadevergoeding te kunnen bekomen. Vanaf de eerste klacht moet een procureur kunnen oordelen of er goederen van de verdachte 'bevroren' kunnen worden; inbegrepen erfenissen die in de toekomst eventueel mogelijk worden. (voorbeeld: schoofie wordt valselijk, natuurlijk valselijk, beschuldigt van verkrachting. Onmiddellijk zegt de procureur dat mijn huis in halve eigendom niet verkocht mag worden zolang er geen uitsluitsel is, tenzij de notaris een som opzij reserveert voor mogelijke toekomstige schadevergoeding. Voor mij geen probleem. Later word ik vrijgesproken van alle schuld, 't was een vergissing. Ik krijg terug de beschikking over mijn halve huis. Hetzelfde zou kunnen met het huis van mijn ouders, maar beperkt tot mijn reservatoir erfgedeelte ...) - de wet die voorziet dat iemand een andere naam toegewezen krijgt, zou moeten inhouden dat die persoon ook zelf geen binding meer leggen in het openbaar naar zijn vroegere naam/leven .... anders krijgt hij zijn oude naam terug. In dit concreet geval: hij zou mededelingen mogen doen als de zoon van, maar niet zijn huidige situatie (naam, woonplaats ...) maar ook niet zijn foto in de gazet mogen gooien. Gazetten die daaraan zouden meewerken: boete die hen zwaar raakt, hoofdredacteur in den bak. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is hier echter dat op het ogenblik van het overlijden (en het weigeren van de erfenis) de straffen nog niet waren uitgesproken. Alhoewel de feiten dateerden van 1996 werd de straf slechts in 2004 uitgesproken, terwijl de moeder overleed in 2000. Citaat:
http://www.elfri.be/pauliaanse-vordering Citaat:
Citaat:
vandaar dat ik dit draadje startte.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 augustus 2012 om 08:54. |
||||
![]() |
![]() |