Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2012, 21:52   #41
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is onzin,voor mannen is de drempel om homoseksualiteit toe te geven, zeker voor Afrikanen, behoorlijk hoog.
Als ik zie wat mensen over hebben om in ons land asiel te krijgen, dan denk ik echt wel, dat het toegeven of het faken van een homosekuele geaardheid, daar maar een kleintje bij is.

Bovendien, valt die drempel te verlagen door massale steun aan de holebi-organisaties ginder.

Citaat:
Bovendien kun je natuurlijk niet om die reden asiel krijgen, om vervolgens met een vrouw te trouwen en kinderen verwekken, wanneer later blijkt dat de reden tot asiel fake is kun je dit afnemen.
Natuurlijk wel.

Dan komt men af met het verhaaltje dat niemand voor 100% hetero of homo is en men gaat dit zelfs wetenschappelijk onderbouwen. Bovendien zijn er ook heel wat homosekuelen van bij ons met iemand van het ander geslacht gehuwd of gehuwd geweest. Het huwelijk is geen criterium voor het homosekueeel zijn.

En daarbovenop -laat ons eerlijk zijn- wie zijn asiel gaan ze hier afnemen? Eens ze Belg zijn, blijven ze dat ook. Abou Jaja komt er openlijk voor uit dat hij Belg werd met een schijnhuwelijk en is nog altijd Belg.

Citaat:
Ik denk niet dat er meer misbruik zal zijn dan mogelijk is onder andere regelgeving, juist omdat wanneer je verhaal niet klopt je verkregen rechten verliest, het overkwam Hirshi Ali Ajaan , zij het om andere redenen.
Het overkwam bij mijn weten nog geen enkele Belg.

Bovendien -en dat heb ik al gezegd- is gehuwd zijn met iemand van het andere geslacht geen criterium voor de geaardheid. Sommige homosekuelen doen dat omdat ze kinderen willen zonder veel rompslomp.

Citaat:
Eerder lijkt het me onlogisch te denken dat je zomaar even die rechten regelt in landen van herkomst.
Het zal niet in één twee drie gaan, weet ik wel, maar als er één land is die zijn politiek systeem heeft aangepast onder druk van mensenrechtenorganisaties en andere landen, dan is het wel Zuid-Afrika. Zeg dus niet dat het niet mogelijk is.

Citaat:
Seksuele geaardheid geeft recht op asiel wanneer je werkelijk vervolgd wordt, bij enkel discriminatie krijg je niet eens asiel.
Dan is er geen probleem, want strikt genomen worden ze niet wettelijk vervolgd toch?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2012, 21:55   #42
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
...gedwongen uithuwelijkingen, besneden vrouwen, negers met een scherpe neus,... (lijst niet limitatief).

Als je sociaal rechtvaardig wil zijn, dan moet je je grenzen openzetten voor alle groepen die op één of andere manier gevaar lopen.

Houden ze zich in Polen, Roemenië,... ook aan die conventie?
Ja hallo?? Homoseksualiteit is geen afwijking en moet niet verborgen worden en om die reden kun je ook asiel krijgen wanneer je vervolgd wordt.
Wanneer je het risico loopt besneden te worden kun je ook asiel vragen, terecht trouwens en voor een scherpe neus werd nog nooit iemand opgehangen zoals in Iran met homo's gebeurt.
De grensen staan open voor wie vervolgd wordt , economische redenen vallen daar niet onder, en Polen en Roemenie hebben die conventie niet ondertekent,wie wel kunt u nagaan op internet
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2012, 22:28   #43
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ja hallo?? Homoseksualiteit is geen afwijking en moet niet verborgen worden en om die reden kun je ook asiel krijgen wanneer je vervolgd wordt.
Wanneer je het risico loopt besneden te worden kun je ook asiel vragen, terecht trouwens en voor een scherpe neus werd nog nooit iemand opgehangen zoals in Iran met homo's gebeurt.
De grensen staan open voor wie vervolgd wordt , economische redenen vallen daar niet onder, en Polen en Roemenie hebben die conventie niet ondertekent,wie wel kunt u nagaan op internet
Hooowww.. heb ten eerste nergens geschreven dat homosx een afwijking is, en dat dit verborgen moet worden. Twee; in afrika wordt je wel degelijk vermoord omdat je bepaalde uiterlijke kenmerken hebt (een scherpe neus, een te groot voorhoofd,...). Als de gemoederen verhit zijn wordt je zonder pardon gelyncht.

Al deze groepen die ik vernoem zouden evenveel kans moeten krijgen als homoseksuelen. Homo's moeten geen voorkeursbehandeling krijgen omdat dit nu eenmaal hip is hier in het westen.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2012, 23:25   #44
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
U antwoordt niet op mijn vraag.

Ik denk te weten waarom.

Paulus.
Welke vraag?
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2012, 23:30   #45
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hooowww.. heb ten eerste nergens geschreven dat homosx een afwijking is, en dat dit verborgen moet worden. Twee; in afrika wordt je wel degelijk vermoord omdat je bepaalde uiterlijke kenmerken hebt (een scherpe neus, een te groot voorhoofd,...). Als de gemoederen verhit zijn wordt je zonder pardon gelyncht.

Al deze groepen die ik vernoem zouden evenveel kans moeten krijgen als homoseksuelen. Homo's moeten geen voorkeursbehandeling krijgen omdat dit nu eenmaal hip is hier in het westen.
Al deze groepen krijgen ook asiel als ze vervolgd worden. Vorm van de neus, oren, voorhoofd, enz... worden vaak toegeschreven aan een etnie (om een onderscheid tussen Hutu's en Tutsi's te maken keek men vaak naar de neus en de oren). Beide volkeren werden door elkaar vervolgd, en leden van beide volkeren kregen asiel in het Westen ten tijde van de Rwanda-crisis.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 6 september 2012, 06:28   #46
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Welke vraag?
Wat ga je doen als plots 5 miljoen mensen hier politiek asiel aanvragen vanuit hun thuisland via onze ambasadeur, wegens het feit dat ze homoseksueel zijn in hun Zuid-Afrika?

Want dat is ongeveer 10 % van de bevolking, zoals bij ons. En dan zeg ik nog niks over andere Afrikaanse landen. En dan zeg ik ook nog niks over Afrikanen die homoseksualiteit faken om aan een Belgische paspoort te komen.

Paulus.
Oud 6 september 2012, 08:10   #47
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.J.G. Bekijk bericht
Ik was al uitgebreid aan het werk over de toekomst van het onderwerp geaardheid, maar Ter zake van gisteren kwam terug in mij op en ik kreeg weer een krop in de keel, voorzichtig, voorzichtig!

Ik denk dat dislocatie wel geregeld kan en zou moeten worden, Internationaal.

Het is een plicht, zoals ik het zie. Deze mensen worden regelmatig vermoord of mishandeld, gediscrimineerd en leven op ongezonde voet met banale slechte mensen.

Het zijn er ook niet zoveel. En het kan wel sociaal/maatschappelijk aangenaam worden gefaciliteerd ter vlotte integratie en advies paraat.

En America maar gratis 50.000 verblijfsvergunningen verloten per jaar, enz. Ieders een greep, ter plaatse geïnterviewde mensen met een andere geaardheid kunnen weg. ..Echt ik tast praktisch wat in het duister maar het is in ieder geval een begin.

?

Gr
Wat een onzin , als je daarvoor een visa gaat regelen wordt de helft van Afrika homo en lesbienne . of ga je iets regelen met Jan Denul , ergens een nieuw eiland laten opspuiten ? het nieuwe eiland Leholand .

Ongelooflijk waar men het blijft vandaan halen, waar de feackgeaarden hun honger naar eindeloze privilegers blijven uitvinden .

Nen homo gezien op tv en ze staan al te springen om aan den andere kant van de wereld te gaan neuken .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2012, 08:34   #48
F.B.
Parlementslid

Standaard

En ook vanuit praktisch oogpunt. Vlaanderen zit tsjokvol.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2012, 08:42   #49
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Er zijn maar bitter weinig asielzoekers die vervolging wegens homoseksualiteit op geven als reden. Homoseksualiteit is in die landen zo'n zwaar taboe dat het bij hetero's niet eens op komt om zich als homo voor te doen. Bij het onderzoek zouden die dan ook nogal gemakkelijk door de mand vallen.

Probleem is dat als iemand asiel zoekt en de reden "vervolgd wegens homoseksualiteit" op geeft, dit ook bekend wordt gemaakt aan het land van oorsprong. U zou die mensen terug sturen, recht in de armen van hun beulen, een zekere dood tegemoet.Dat vind ik monsterlijk.

Natuurlijk kan België dit niet alleen aan pakken, daarvoor is een europees beleid nodig (of zelfs nog liever een internationaal beleid waaraan alle beschaafde landen waar homoseksualiteit niet vervolgd wordt aan mee werken).
Inderdaad, als homo ga je niet snel asiel vragen voor die reden omdat je gehele 'familie' hier en daar dit dan te weten komt, daarom wordt er gelogen en proberen ze andere redenen te vinden om asiel te krijgen, maar dan worden ze gezien als bedriegers natuurlijk.

We hebben een asielbeleid nodig met voorwaarden, bv kunnen terugsturen als ze misdaden begaan of terugsturen als nadien blijkt dat ze geen homo zijn. Dat zou al veel problemen kunnen oplossen als het goed uitgevoerd wordt.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2012, 08:44   #50
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

We geven mensen met nuttige ervaring noch opleiding toegang, maar omdat een man of vrouw voorkeur tot het eigen geslacht heeft, moet dat wel kunnen.

Geef mijn portie maar aan fikkie. We zijn al met 3 miljoen teveel in deze bananenmonarchie.
Oud 6 september 2012, 08:44   #51
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
En ook vanuit praktisch oogpunt. Vlaanderen zit tsjokvol.
Homo's kweken niet verder, halen later geen familie binnen en zijn meestal iets beter opgeleid, veel praktischer.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2012, 08:54   #52
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Inderdaad, als homo ga je niet snel asiel vragen voor die reden omdat je gehele 'familie' hier en daar dit dan te weten komt, daarom wordt er gelogen en proberen ze andere redenen te vinden om asiel te krijgen, maar dan worden ze gezien als bedriegers natuurlijk.

We hebben een asielbeleid nodig met voorwaarden, bv kunnen terugsturen als ze misdaden begaan of terugsturen als nadien blijkt dat ze geen homo zijn. Dat zou al veel problemen kunnen oplossen als het goed uitgevoerd wordt.
Onzin van de bovenste plank, vind ik.

Als je ziet hoe mensen hun ganse hebben en houden op het spel zetten, ja zelfs hun leven in één of andere vluchtelingenboot om Europa binnen te raken, dan denk ik dat 'zeggen dat je homoseksueel bent' daar maar een kleintje tegenover is.

Als het niet waar is, terugsturen zeg je?

En hoe ga jij d�*t te weten komen?

Paulus.
Oud 6 september 2012, 08:56   #53
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Homo's kweken niet verder, halen later geen familie binnen en zijn meestal iets beter opgeleid, veel praktischer.
In België adopteren homoseksuelen, dat is één.

Twee, ik wist niet dat homoseksuelen geen famillie hadden?

Drie: Je verkoopt onzin vind ik.

Paulus.
Oud 6 september 2012, 09:12   #54
Klarekijk
Banneling

Standaard

Nu ook nog homo's importeren ? allee vooruit .

Nog een reden te meer om hier te vertrekken . K'zal plaats maken .
Oud 6 september 2012, 09:22   #55
Klarekijk
Banneling

Standaard

Een neger belt naar zijn moeder.

De zoon: moeder, ik heb AIDS. De moeder: kom niet meer naar huis, mijn zoon.

De zoon: waarom niet, moeder?

De moeder: als je naar huis komt zul je je vrouw besmetten.

Je vrouw zal de ziekte doorgeven aan jouw broer.

Jouw broer aan onze meid,

Onze meid aan jouw vader.

Jouw vader aan mijn zuster,

Mijn zuster aan haar man.

Hij aan mij.

Ik aan onze tuinman.

Onze tuinman aan jouw zuster.

En als jouw zuster AIDS krijgt......

dan raakt het GANSE DORP besmet !!!

Dus, om de liefde Gods,

RED JOUW FAMILIE EN JOUW DORP EN KOM NIET MEER NAAR HUIS,

GA LIEVER NAAR BELGIE OM JE TE LATEN VERZORGEN. HET IS DAAR GRATIS !!
Oud 6 september 2012, 22:46   #56
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat ga je doen als plots 5 miljoen mensen hier politiek asiel aanvragen vanuit hun thuisland via onze ambasadeur, wegens het feit dat ze homoseksueel zijn in hun Zuid-Afrika?

Want dat is ongeveer 10 % van de bevolking, zoals bij ons. En dan zeg ik nog niks over andere Afrikaanse landen. En dan zeg ik ook nog niks over Afrikanen die homoseksualiteit faken om aan een Belgische paspoort te komen.

Paulus.
De situatie zoals u die beschrijft zal zich hoogstwaarschijnlijk niet voor doen.
België (en aan aantal andere Europese landen) geeft al jaren politiek asiel aan holebi's die in hun lang vervolgd worden, en toch zijn er maar een zeer klein aantal asielzoekers die asiel aan vragen wegens vervolging omwille van de geaardheid.
Die aanvragen worden dan ook nog eens gescreend, dus zoveel "fake-holebi's" zullen er wel niet binnen raken. Daarbij, België is niet het enige land dat vervolgde holebi's op vangt.

Als ik u goed begrijp dan dan had België tijden de Rwanda-krisis ook geen vervolgde Hutu's en Tutsi's mogen op vangen, want die waren met nog veel meer dan holebi's en die konden ook wel eens fake zijn...

Je zou evengoed kunnen vragen wat ik zou doen indien ik (als man) ongewenst zwanger zou worden...
Oud 6 september 2012, 22:56   #57
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
In België adopteren homoseksuelen, dat is één.

Twee, ik wist niet dat homoseksuelen geen famillie hadden?

Drie: Je verkoopt onzin vind ik.

Paulus.
Adopteren wordt meestal gedaan met kinderen die al geboren zijn, er komen dus geen kinderen bij. Er zijn trouwens bitter weinig landen die adoptie aan homokoppels toe staan, dus komen zelfs via adoptie door homokoppels zo goed als geen kinderen van buitenlandse afkomst binnen.

Holebi's hebben inderdaad familie, maar gezinshereniging bij asielzoekers die asiel hebben gekregen omdat ze vervolgd zijn omdat ze holebi zijn zou een primeur zijn. Gaat heel die familie beweren dat ze allemaal holebi zijn? Lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk.
Oud 6 september 2012, 22:57   #58
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Nu ook nog homo's importeren ? allee vooruit .

Nog een reden te meer om hier te vertrekken . K'zal plaats maken .
Stuur een kaartje vanuit Namibië!
Oud 6 september 2012, 23:01   #59
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Onzin van de bovenste plank, vind ik.

Als je ziet hoe mensen hun ganse hebben en houden op het spel zetten, ja zelfs hun leven in één of andere vluchtelingenboot om Europa binnen te raken, dan denk ik dat 'zeggen dat je homoseksueel bent' daar maar een kleintje tegenover is.

Als het niet waar is, terugsturen zeg je?

En hoe ga jij d�*t te weten komen?

Paulus.
Je moet wel iets meer doen dan gewoon zeggen dat je homo bent om asiel te krijgen. Bij mijn weten komt daar een psychologisch onderzoek bij te pas. Als een hetero uit zijn duim zou moeten vertellen hoe hij ontdekt heeft dat hij holebi is, hoe het is uitgelekt en hoe hij de vervolging ervaren heeft, dan zal hij nogal snel door de mand vallen (of hij zou zo'n goede acteur moeten zijn dat hij voor mijn part direct een Oscar verdient).
Oud 6 september 2012, 23:06   #60
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch wel een paar bemerkingen .

Besnijden ........ het zou een reden kunnen zijn om je land uit te vluchten .
1 De meesten die besneden worden zijn amper kinderen , hoe kennen die hun recten , laat staan de kennis te hebben om te vluchten en te weten waar naartoe . Een koe hou je niet tegen met aan de haartjes op de punt van haar staat te kietelen . U hold mijlen ver achter de feiten .

2 U spreekt over het risico van besneden te worden ........... Denkt U dat men het kind in kwestie een maan of 3 vooraf mentaal begeleid en informeert over wat er over vb 3 maand te gebeuren staat ? Ik denk dat het slachtoffer het maar pas beseft en pas eng wordt al het reeds door een persoon of zes vastgegrepen wordt in een wurggreep en er een 7de verschijnt met een mes . RIJKELIJK te laat om te vluchten .

Als homosexualiteit een reden zou zijn om te kunnen migreren of ergens asiel te krijgen , dan ga je de economische vluchtelingen een nieuwe ONCONTROLEERBAAR initiatief geven om te kunnen vluchten .

HELP ik ben homo ( oncontroleerbaar ) ze gaan mij vermoorden .

Dat is pas een heel slappe koord . dus door al die hongerige oogjes die naar het westen gericht zijn een nieuwe vindingrijke oportuniteit te bieden breng je de hele wereld economie en migratie beleid in gevaar .

Ik zou zeggen , beste Alice . als jij een paar homo's wil adopteren en op Uw kosten wil onderhouden . UW keuze .

maar breng onze westerse gemeenschap , en of België niet in gevaar .

10 miljoen Belgische mensen , waarvan er noch amper 4 miljoen werken , zijn niet sterk genoeg om 4 miljard arme mensen op te vangen .
DUS ////////// een klein beetje verantwoordelijkheids gevoel ten aanzien van Uw eigen samenleving en de maatschappij waarin U leeft zou niet ongepast zijn .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be