Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2012, 15:19   #41
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Die zgz "nieuwe" vorm van migratiefraude bestaat al jaar en dag!
Maar komt misschien pas nu regelmatig in het nieuws!
Dringend nood aan een "algemene staking" om de "bewindvoerders" of wat ervoor moet doorgaan het vuur aan de schenen te leggen?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 15:22   #42
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
PS = N-VA. Eén pot natte stront.
Dat is nieuw...
Oud 24 augustus 2012, 15:23   #43
Beleepok
Banneling

Standaard

het moet je eigen zaad zijn om ze te kunnen erkennen , anders heet dat adoptie
Beleepok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 15:29   #44
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beleepok Bekijk bericht
het moet helemaal niet je eigen zaad zijn om ze te kunnen erkennen.
Waar haal je dat nu uit?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 15:30   #45
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dan later blijkt dat één van uw kinderen van de postbode is dan is dat een geadopteerd kind?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 15:55   #46
Beleepok
Banneling

Standaard

meneer moet eens wat dna-rechtzaken lezen in de krant,
als zou blijken dat eén van je kinderen van de postbode is kan je een procedure opstarten en dna-onderzoeken enzomeer,
dit is meer van toepassing bij gecheiden ouders om geen onderhoudsgeld te moeten betalen
Oud 24 augustus 2012, 16:14   #47
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Onze sociale zekerheid is big booming business voor die mannen.

Je hebt er geen idee van hoeveel geld ze daarmee rapen. En wij durven ocharme zelfs niet in 't zwart 50 euro te verdienen, zelfs niet als we verder legaal werken.
Zij verdienen dat gewoonweg bovenop hun uitkering.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 24 augustus 2012 om 16:15.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 16:20   #48
Beleepok
Banneling

Standaard

jep als wij de vuilzak 1 uur te vroeg buitenzetten riskeren we een stadswacht aan de voordeur
Oud 24 augustus 2012, 17:54   #49
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als zou blijken dat eén van je kinderen van de postbode is kan je een procedure opstarten en dna-onderzoeken enzomeer,
dit is meer van toepassing bij gecheiden ouders om geen onderhoudsgeld te moeten betalen
neen mijnheer.
Indien U reeds een bepaalde periode dat kind als het uw hebt erkend blijft het UW kind (waar jij dus voor moet betalen) en niet dat van de postbode. ook al is het hetzelfde DNA als de postbode.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 19:38   #50
Beleepok
Banneling

Standaard

erkend bij vergissing , het zaad was van de postbode
Oud 24 augustus 2012, 21:27   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U gaat dus bepalen wie kinderen mag hebben en hoeveel ?

...
Je hebt dat nog gedaan, woorden in mijn mond leggen die ik niet uitgesproken heb.
Probeer je mij, met jouw lelijke streken, nu zo kwaad te maken, dat als ik je ooit tegen kom, ik je een pak slaag ga geven ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 21:28   #52
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Wat is een "nieuwe B."?
Alleszins geen oude B.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 24 augustus 2012, 21:54   #53
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht

Je hebt er geen idee van hoeveel geld ze daarmee rapen. En wij durven ocharme zelfs niet in 't zwart 50 euro te verdienen, zelfs niet als we verder legaal werken.
Ze moeten wel eerst de bedenkers van het systeem uitbetalen voor enkele jaren, dat is zoals met die fabrieken vol zonnepanelen, als er een gat is mag je er vanuit gaan dat het compleet misbruikt zal worden. Onze wetgeving moet simpeler, duidelijker en de geest van de wet moet gerechtelijk voorrang krijgen op de letter van de wet.

Het kindergeld moet trouwens ook omlaag voor grote gezinnen, ik moet er niet aan denken hoeveel 17 kinderen opbrengt zo.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 11:10   #54
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ze moeten wel eerst de bedenkers van het systeem uitbetalen voor enkele jaren, dat is zoals met die fabrieken vol zonnepanelen, als er een gat is mag je er vanuit gaan dat het compleet misbruikt zal worden. Onze wetgeving moet simpeler, duidelijker en de geest van de wet moet gerechtelijk voorrang krijgen op de letter van de wet.

Het kindergeld moet trouwens ook omlaag voor grote gezinnen, ik moet er niet aan denken hoeveel 17 kinderen opbrengt zo.
Waarom moet er weer zoveel poespas verkocht worden voor wat die neger heeft uitgehaald???
De grootste fout zit inderdaad bij diegenen die dat mogelijk hebben gemaakt en bij diegenen die niet meteen en kordaat en definitief de koe bij de horens vatten! Zoiets is duidelijk onaanvaardbaar, punt! Die kinderen mogen gewoon het vliegveld niet verlaten als ze aankomen, terug met hun zogezegde papa richting Afrika of waar die kerel denkt dat ze zo laks en dom zijn als in la Belgique!
Ik stelde de vraag al: waarom lezen we zelden of nooit dergelijke gebeurtenissen in andere ons omgevende landen? Daar zeveren ze er niet over maar lossen dat meteen en discreet op misschien?
Multicul: de gesel en de ondergang van onze maatschappij!
Wanneer worden de verantwoordelijke hypocriete klootz... tot de orde geroepen en veroordeeld voor wat ze aangericht hebben?
http://www.standaard.be/krant/tekst/...=krantenkoppen

Laatst gewijzigd door andev : 25 augustus 2012 om 11:12.
Oud 25 augustus 2012, 11:42   #55
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De Block laat nieuwe vorm migratiefraude onderzoeken
Verkeerd subforum:

Citaat:
Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.
Themaforum.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 25 augustus 2012 om 11:44.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 11:50   #56
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht

Eén van de honderden goede redenen waarom uitkeringen uit den boze zijn. Geef iedereen een basisinkomen en het recht om daar iets bij te verdienen (en liefst ook nog de noodzaak om er de hoofdmoot bij te verdienen). Dan is er geen zwartwerk meer, is het per definitie onmogelijk geworden, dan heeft een zelfstandige die failliet gaat ook een vangnet, net zoals een werknemer, en het is (zoals ik hier heb betoogd) ook nog rechtvaardig, terwijl uitkeringen een vorm van diefstal zijn, van roof zelfs, want de bestolene wordt bedreigd (geweldmonopolie van de overheid).
Oud 25 augustus 2012, 11:53   #57
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je hebt dat nog gedaan, woorden in mijn mond leggen die ik niet uitgesproken heb.
Probeer je mij, met jouw lelijke streken, nu zo kwaad te maken, dat als ik je ooit tegen kom, ik je een pak slaag ga geven ?

.
Lijkt me op een bedreiging als u het mij vraagt.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 12:53   #58
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Verkeerd subforum:

Themaforum.
Mis!

Mocht het over migratie gaan, ja, akkoord.
Maar het gaat over krakkemikkerige wetgeving die fraude uitlokt of nog erger: er toe aanzet.

.

Oud 25 augustus 2012, 15:38   #59
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik vrees ook dat dit de meest effectieve oplossing is.
Spijtig natuurlijk voor de toekomstige herenigers die totaal geen frauduleuze bedoelingen hebben...
o ja, iets afschaffen waarmee gefraudeerd kan worden? leve de anarchie?

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 25 augustus 2012 om 15:38.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 17:39   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals jij dat formuleert, heb ik nog niet veel gelezen in de gazetten.

Ik ken wel het oude spreekwoord: "Is 't niet uit de broek, 't staat wel op uwen boek."

.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be