![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() het moet je eigen zaad zijn om ze te kunnen erkennen , anders heet dat adoptie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haal je dat nu uit?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() meneer moet eens wat dna-rechtzaken lezen in de krant,
als zou blijken dat eén van je kinderen van de postbode is kan je een procedure opstarten en dna-onderzoeken enzomeer, dit is meer van toepassing bij gecheiden ouders om geen onderhoudsgeld te moeten betalen |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onze sociale zekerheid is big booming business voor die mannen.
Je hebt er geen idee van hoeveel geld ze daarmee rapen. En wij durven ocharme zelfs niet in 't zwart 50 euro te verdienen, zelfs niet als we verder legaal werken. ![]() Zij verdienen dat gewoonweg bovenop hun uitkering.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 24 augustus 2012 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() jep als wij de vuilzak 1 uur te vroeg buitenzetten riskeren we een stadswacht aan de voordeur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien U reeds een bepaalde periode dat kind als het uw hebt erkend blijft het UW kind (waar jij dus voor moet betalen) en niet dat van de postbode. ook al is het hetzelfde DNA als de postbode.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() erkend bij vergissing , het zaad was van de postbode
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer je mij, met jouw lelijke streken, nu zo kwaad te maken, dat als ik je ooit tegen kom, ik je een pak slaag ga geven ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kindergeld moet trouwens ook omlaag voor grote gezinnen, ik moet er niet aan denken hoeveel 17 kinderen opbrengt zo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grootste fout zit inderdaad bij diegenen die dat mogelijk hebben gemaakt en bij diegenen die niet meteen en kordaat en definitief de koe bij de horens vatten! Zoiets is duidelijk onaanvaardbaar, punt! Die kinderen mogen gewoon het vliegveld niet verlaten als ze aankomen, terug met hun zogezegde papa richting Afrika of waar die kerel denkt dat ze zo laks en dom zijn als in la Belgique! Ik stelde de vraag al: waarom lezen we zelden of nooit dergelijke gebeurtenissen in andere ons omgevende landen? Daar zeveren ze er niet over maar lossen dat meteen en discreet op misschien? Multicul: de gesel en de ondergang van onze maatschappij! Wanneer worden de verantwoordelijke hypocriete klootz... tot de orde geroepen en veroordeeld voor wat ze aangericht hebben? http://www.standaard.be/krant/tekst/...=krantenkoppen Laatst gewijzigd door andev : 25 augustus 2012 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 25 augustus 2012 om 11:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me op een bedreiging als u het mij vraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht het over migratie gaan, ja, akkoord. Maar het gaat over krakkemikkerige wetgeving die fraude uitlokt of nog erger: er toe aanzet. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() o ja, iets afschaffen waarmee gefraudeerd kan worden? leve de anarchie?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 25 augustus 2012 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken wel het oude spreekwoord: "Is 't niet uit de broek, 't staat wel op uwen boek." .
|
![]() |
![]() |