![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het spelletje van lenen om te consumeren begint daar nu pas ingang te vinden. Waar het eindigt weet intussen iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog nooit gehoord van de een kind politiek? het gaat over het percentage oer capita tussen haakjes. Waarom denk je dat landen als Pakistan, Egypte of Indië nooit ergens geraken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De markt heeft helemaal geen vrij spel, het stikt van de regelgeving in dit land.
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Correctie, da's de toekomst zoals jij die ziet, maar dat is daarom nog niet dé toekomst.
De woonkazernes in midden/Oost-Europa zie je ook meer en meer verdwijnen you know. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Conclusie: hoe meer de overheid haar poten op de markt legt, hoe slechter het gaat.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AnarchoChristophe
]zoals ik al zei dat hoeft niet verlieslatend te zijn, wel in tegendeel, kijk naar China waar de overheid grote winsten maakt/ Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oost=Europeanen hebben geebn geld meer om woningen te kopen, gelukkig hebben hun ouders nog een appartement dat ze erfden uit de Sovjet=tijd, zoniet zou het absolute armoede betekenen. (met een loon van 3 tot 500 euro en West=Europese prijzen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
kzou zeggen, ga daar wonen maar dan kun je jouw ouwbollenwinkel hier niet meer verkopen ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 25 augustus 2012 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou persoonlijk beginnen bij de multimiljonairs fraudeurs, maar ook het misbruik in het sociale stelsel zou ik keihard aanpakken. Misbruik betekent terugbetaling en definitieve uitsluiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 augustus 2012 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Was verleden week nog in Praag. Daar is er geen één die terug wil naar communisme. Van ons afdeling daar is er trouwens geen één die in een woonkazerne woont. Rare overgrote meerderheid lijkt me... Citaat:
Maar mij niet gelaten hoor; als jij met alle geweld in een kiekekot van een 60m² of zo wil kruipen, by all means, just do it. Ieder zijn eigen limieten... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is de schuld van de markt niet. In tegendeel. Een multinational heeft boven alles een echte vrije markt te vrezen.
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze zouden niet willen dat je op kleine voet leeft he, dat is niet goed voor hun portefeuille.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 augustus 2012 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat ik langs de beek een huisje bouw zonder waterleiding. Ik doe mijn behoefte in het bos en was me in de beek. Denk je dat ik daar mag blijven wonen? Dacht het niet. De overheid verklaart dat 'onbewoonbaar' en eist namelijk dat ik lopend water heb en de watermaatschappij betaal om te moeten schijten en pissen in drinkbaar water. En die rivier waarin ik mij was, een natuurlijke hulpbron verdomme, die behoort hun zogezegd toe. Nu, ik zou mij hoogstwaarschijnlijk wel aansluiten op de waterleiding (niet om in proper water te schijten, wel), maar andere mensen willen dat niet. Maar van de overheid moet je op zulke 'voet' leven.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 augustus 2012 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sfax
Citaat:
En zelfs in Tsjechië woont het grootste deel van de bevolking nog in gebouwen die door de communisten gebouwd werden, niet in praag (omdat er zoveel vooroorlogse gebouwen staan en omdat het een stad is die echt welvarend is geworden door het massatoerisme) maar ga eens naar Usti nad Labem of zoiets ... Citaat:
De Belgen willen een mini-villa met tuin op de buiten. Het gevolg is dat er, zeker in Vlaanderen, geen natuur meer is, maar het een langgerekte verkaveling geworden is. En alles vol staat. Dus gaan de prijzen onherroepelijk daar omhoog, dat is maar normaal ook. Eigen schuld dikke bult. Tussen Amsterdam, Den Haag en Rotterdam vind je nog mooie stukjes natuur, en uitgebreide duinen en weilanden. In Vlaanderen is er niets meer, waarschijnlijk het lelijkste gebied van West-Europa, dat vinden althans mijn Nederlandse vrienden. Gevolg van de anarchistische houding van de Belg en Vlaming. En pas op, de Vlaming spiegelt zich zo graag aan Noord-europa, maar dat is typisch voor zuiderse, latijnse landen, onvoorstelbaar in landen als Denemarken. Het zegt dus meer over Vlamingen dan je zou denken. Laatst gewijzigd door tomm : 25 augustus 2012 om 22:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ergens is dat niet meer dan normaal. als iedereen de rivier gebruikt om te wassen en te pissen dan wordt die rivier zwaar vervuild. Ik ben genoeg in derde wereld landen geweest om te weten waar een laissez-faire beleid toe leidt... ![]() |
|
![]() |
![]() |