Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juli 2004, 11:43   #41
Starlight
Burgemeester

Starlight's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
De Piano spreekt van drie jaar gevangenisstraf ? is dat een Vlaams Blok standpunt ?

Ik dacht eerder dat men ging voorstellen om die mannen een alternatieve straf te geven... bvb. enkel uurkes per week gaan werken in ... bvb het asielcentrum ?
Dat zou ik ook een goede sanctie vinden.
Starlight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2004, 11:45   #42
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Piano spreekt van drie jaar gevangenisstraf ? is dat een Vlaams Blok standpunt ?

Ik dacht eerder dat men ging voorstellen om die mannen een alternatieve straf te geven... bvb. enkel uurkes per week gaan werken in ... bvb het asielcentrum ?
Dat van die straf was wat op het VRT-journaal klonk.

Maar inderdaad zou werken in een asielcentrum een bijkomende 'straf' kunnen zijn. Dan zouden ze nog iets kunnen leren.

Ik ben benieuwd hoe het Vlaams Blok zal reageren. Ze zullen al ferm bezig zijn met het uitwerken van communiques hoe ze daar weer van tussenuit kunnen blijven en natuurlijk de zondebokstrategie en de slachtofferol mogen daarin niet ontbreken.
Oud 9 juli 2004, 11:48   #43
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Je vergeet te vermelden dat het CRGK wacht op het verloop van het onderzoek om al dan niet een klacht in te dienen! Dus als zelfs zij na deze feiten nog twijfelen is dat een teken aan de wand! Wacht maar af!
Ik kan wachten

Maar ik heb deze 'actie' alvast op het account van het Vlaams Blok geschreven, tot het tegendeel bewezen is.
Ik meende dat je iets ging schrijven in de aard van
Citaat:
Zoals ik al hierboven stelde lijkt het er sterk op dat religieuze joden die herkenbaar zijn door hun uiterlijk, opgeofferd worden door zionistische joden en 'liberale' joden, die er uiteraard niet zo herkenbaar bijlopen, maar wel de Sharonpolitiek steunen met geld, middelen en propaganda.

Het is tegen de laatste groep waartegen de moslims ageren, maar de moslims maken dan wel de grote blunder door zich te wreken op de onschuldige nietsvermoedende religieuze joden, die niet eens weten wat er aan de hand is, en niet door hebben dat medeaanstichters van deze hetze zich verschuilen achter hun rug.
met even de "spelers" te vervangen door moslims, AEL en VBer enz....

of hanteer je twee maten en twee gewichten in het "bashen".

Ik schrijf deze daad niet toe aan het VB, maar eender aan een groep van heethoofden (VJM of ander type) die misschien wel deel uitmaken van het VB heelal, maar toch misschien maar een ververwijderde satelliet ervan zijn. Het VB was er ook de eerste bij om het publiek te veroordelen en dat was maar goed/correct/best ook (zowel voor hen 8) ) en nog even bijvoegen ik ben geen VBer, zeer verre van! maar ga dan ook niet gratis gaan blokbashen. Als ze in de fout gaan, dan hoor je mij ook (of jij het hoort daar twijfel ik nog even aan)
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2004, 11:49   #44
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Eeckhout
En het is niet de taak van het Blok politie te spelen. Die kliklijnen waren ook al zo'n miskleun!
Het is niet alleen het blok dat kliklijnen uit de grond stampt. Wat ligt ge u daar nu druk over te maken. Onze ganse maatschappij wordt meer en meer een big brother maatschappij.
Ben nu ook zo niet voor kliklijnen, maar nog veel minder voor het alleenrecht van kliklijnen voor pc-doeleinden.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2004, 11:49   #45
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Dat van die straf was wat op het VRT-journaal klonk.

Maar inderdaad zou werken in een asielcentrum een bijkomende 'straf' kunnen zijn. Dan zouden ze nog iets kunnen leren.

Ik ben benieuwd hoe het Vlaams Blok zal reageren. Ze zullen al ferm bezig zijn met het uitwerken van communiques hoe ze daar weer van tussenuit kunnen blijven en natuurlijk de zondebokstrategie en de slachtofferol mogen daarin niet ontbreken.
Is 't weer van datte piano?

Het Vlaams Blok heeft tot nader bericht niks met die zaak te maken en jij verwacht al dat ze alles gaan nakijken.

Als er een band is, zal het onderzoek dat uitwijzen.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2004, 11:49   #46
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

pas maar op dat het geen mafiafiguren uit uw loesh vzw'ken waren, herr Pianokkio....
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2004, 11:50   #47
De Garde
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Citaat:
En het is niet de taak van het Blok politie te spelen. Die kliklijnen waren ook al zo'n miskleun!
Het is niet alleen het blok dat kliklijnen uit de grond stampt. Wat ligt ge u daar nu druk over te maken. Onze ganse maatschappij wordt meer en meer een big brother maatschappij.
Ben nu ook zo niet voor kliklijnen, maar nog veel minder voor het alleenrecht van kliklijnen voor pc-doeleinden.
Over de kliklijn van de sociale inspectie wordt zedig gezwegen. Hoeveel persoonlijke afrekeningen zouden daar niet tussen zitten?
Oud 9 juli 2004, 11:53   #48
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
bedoel je zo iets in de aard als de PC-correcte allochtonen deden bij de aanvallen op de joden in Antwerpen, of mogen we met twee maten en gewichten werken?
Oud 9 juli 2004, 11:53   #49
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
pas maar op dat het geen mafiafiguren uit uw loesh vzw'ken waren, herr Pianokkio....
Knut, *KNIP* ik heb geen 'loesh' vzw'ken. Het Blok heeft al zeker drie loeshe vzw'kes die terecht veroordeeld werden. **KNIP

*Geen privé-info over forummers.
**Geen privé-info over forummers.

Dit is niet wettelijk, en niet conform het forumreglement

Gelieve dit niet te laten escaleren.

Peter Johan
Oud 9 juli 2004, 11:55   #50
De Knut
Minister

Standaard

een vzw die Georgiërs helpt.
En zoals geweten zijn veel georgiërs hier kunnen blijven ondanks gekende criminele activiteiten.

Jep, een louch vzw'ke dus, Hugo de Maanzieke
Oud 9 juli 2004, 11:56   #51
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Knut, *KNIP* ik heb geen 'loesh' vzw'ken. Het Blok heeft al zeker drie loeshe vzw'kes die terecht veroordeeld werden. **KNIP

Peter Johan
.
Om nog maar te zwijgen over de klacht die door J. Verstrepen werd ingediend wegens laster en eerrroof tegen de piano.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2004, 11:59   #52
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jef
Nu nog de allochtonen vinden die racistische aanvallen pleegden op joden, dat gaat blijkbaar minder vlug.
Is dat een insinuatie aan het adres van de politie of zo?
Als ik in dezelfde stijl zou reageren op uw post, dan zou het klinken als:
Die waren blijkbaar slimmer!

't Is nooit goed, als de daders snel gevonden worden niet, als het onderzoek langer duurt niet, ... Volgens mij zijn er hier toch wel een paar echt zwartgallige mensen actief.
Slimmer? Nee, binnen de islamitische gemeenschap dekken ze elkaar gewoon beter in.
Oud 9 juli 2004, 12:01   #53
Agitator
Schepen

Agitator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrtnieuws
Een van daders inval asielcentrum Ranst opgepakt

vr 09/07/04 - De politie van de Antwerpse gemeente Ranst heeft een van de daders opgepakt van de inval in het asielcentrum. Vorig weekend drongen vier gemaskerde personen het centrum van Ranst binnen en sloegen er enkele asielzoekers. Twee van hen werden lichtgewond, één persoon werd even in het ziekenhuis opgenomen.

Van de daders ontbrak aanvankelijk elk spoor, maar een van hen is gisteren toch tot bekentenissen overgegaan. Drie andere verdachten worden nog verhoord.

De getroffen asielzoekers zijn een Rus, een Serviër en een Israëliër. Er bestonden sterke vermoedens dat de inval een uiting was van vreemdelingenhaat. De daders vroegen de asielzoekers of ze moslim waren en of ze in België op zoek waren naar werk. Een positief antwoord leverde een afranseling op.

Volgens de burgemeester van Ranst Lode Hofmans liggen racistische motieven wellicht aan de basis van het geweld, maar "zit er geen gestructureerde organisatie achter". Blijkbaar hadden de vier enige tijd voor het incident ruzie met met enkele bewoners van het asielcentrum en was de inval een wraakoefening.
Opeens kunnen de daders heel snel gevat worden. Prioriteiten...?
Agitator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2004, 12:01   #54
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
Bovendien werd je zelf onlangs veroordeeld wegens laster en eerroof.
We kunnen niet allemaal zoals jij veroordeeld worden voor het in elkaar slaan van politieagenten in Schaarbeek he...
Oud 9 juli 2004, 12:02   #55
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Bovendien werd je zelf onlangs veroordeeld wegens laster en eerroof.
We kunnen niet allemaal zoals jij veroordeeld worden voor het in elkaar slaan van politieagenten in Schaarbeek he...
Touché
Oud 9 juli 2004, 12:03   #56
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Knut, fractiesecretaris van het VB in Brussel gaat er weer tegenaan. Zeg Stijn Hiers, Knut, *KNIP* ik heb geen 'loesh' vzw'ken. Het Blok heeft al zeker drie loeshe vzw'kes die terecht veroordeeld werden. **KNIP

Peter Johan
.
geef toe dat je hier altijd een tijdje verdwijnt als er weer een bende georgiërs opgepakt wordt! Opvallend toch?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2004, 12:07   #57
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrtnieuws
Een van daders inval asielcentrum Ranst opgepakt

vr 09/07/04 - De politie van de Antwerpse gemeente Ranst heeft een van de daders opgepakt van de inval in het asielcentrum. Vorig weekend drongen vier gemaskerde personen het centrum van Ranst binnen en sloegen er enkele asielzoekers. Twee van hen werden lichtgewond, één persoon werd even in het ziekenhuis opgenomen.

Van de daders ontbrak aanvankelijk elk spoor, maar een van hen is gisteren toch tot bekentenissen overgegaan. Drie andere verdachten worden nog verhoord.

De getroffen asielzoekers zijn een Rus, een Serviër en een Israëliër. Er bestonden sterke vermoedens dat de inval een uiting was van vreemdelingenhaat. De daders vroegen de asielzoekers of ze moslim waren en of ze in België op zoek waren naar werk. Een positief antwoord leverde een afranseling op.

Volgens de burgemeester van Ranst Lode Hofmans liggen racistische motieven wellicht aan de basis van het geweld, maar "zit er geen gestructureerde organisatie achter". Blijkbaar hadden de vier enige tijd voor het incident ruzie met met enkele bewoners van het asielcentrum en was de inval een wraakoefening.
Op VRT nieuws trok de burgemeester die woorden al half in... maar moest toch nog eens zeggen dat ze daar praktisch allen op het VB stemmen. Door zijn goed beleid zeker
Oud 9 juli 2004, 12:09   #58
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:

Knut, fractiesecretaris van het VB in Brussel gaat er weer tegenaan. Zeg Stijn Hiers, Knut, *KNIP* ik heb geen 'loesh' vzw'ken. Het Blok heeft al zeker drie loeshe vzw'kes die terecht veroordeeld werden. **KNIP

Peter Johan
.
Om nog maar te zwijgen over de klacht die door J. Verstrepen werd ingediend wegens laster en eerrroof tegen de piano.
Bij mij is het enkel een klacht, *KNIP* geen privé-info werd na een proces veroordeeld, een groot verschil. Bovendien werd de klacht officieel neergelegd door Kristof Vereecke, de moderator van PI- forum, om het feit dat ik zijn goede naam had aangetast door hem te vereenzelvigen met het Vlaams Blok. Nadien heeft hij wel een gemeenteraadslid van het VB mede aangesteld als moderator (Dina). En Jurgen V; , de vorige baas van PI, stapte over naar het VB.

Ik had dus over alle fronten gelijk, maar ik mocht dat toen nog niet zeggen. Nu wel.
Oud 9 juli 2004, 12:10   #59
De Garde
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Bij mij is het enkel een klacht, Stijn Hiers werd na een proces veroordeeld, een groot verschil. Bovendien werd de klacht officieel neergelegd door Kristof Vereecke, de moderator van PI- forum, om het feit dat ik zijn goede naam had aangetast door hem te vereenzelvigen met het Vlaams Blok. Nadien heeft hij wel een gemeenteraadslid van het VB mede aangesteld als moderator (Dina). En Jurgen V; , de vorige baas van PI, stapte over naar het VB.

Ik had dus over alle fronten gelijk, maar ik mocht dat toen nog niet zeggen. Nu wel.
Voorspel nu nog eens het weer voor augustus en je kan als orakel beginnen.
Oud 9 juli 2004, 12:10   #60
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:

Peter Johan
.
geef toe dat je hier altijd een tijdje verdwijnt als er weer een bende georgiërs opgepakt wordt! Opvallend toch?
Voor wie graag belasterd en mensen verdacht maakt, de grote specialiteit van het VB, is alles opvallend
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be