![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tijdelijk. Voor de duur van de legislatuur. Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Euh nee toch nie, ambtenaren zijn benoemd, politici verkozen. Mocht het maar zo zijn er zouden nogal wat bottom-up evaluaties gemaakt worden
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien was een RR die 180km/u reed het summum van 'voiture de sport' want je kon zogoed als 'geruisloos' 180km/u rijden, wat met de meeste voertuigen toch wel problemen van 'trillingen en vibratie en geluidsoverlast gaf' Nu de meeste voertuigen zowat standaard boven de 200Km/u wippen, zou ik inderdaad durven verdedigen dat voertuigen tot 2/3 van hun maximumsnelheid mogen rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De symbiose van die twee groepen zorgt ervoor dat er na veel getouwtrek een synthese overblijft die goed uitvalt voor de ambtenaren die de wetten proberen met zo weinig mogelijk energie uit te voeren, en de ministers die proberen de indruk te geven aan hun kiespubliek dat ze iets gerealiseerd hebben. Dus waar en wanneer jij nu de indruk probeert te geven dat alle problemen door de ministers worden veroorzaakt is toch het summum van 'umbrella-politics' Je kan hooguit stellen dat het resultaat van de onvruchtbare samenwerking tussen minister en kabinetten het povere resultaat oplevert. Ik ga u zelfs vertellen, meestal worden de wetten keihard uitgevoerd, als ze er gewoon ingeramd worden via de privé. Want je krijgt uw 'subsidie niet als je niet voldoet aan de regel' ... en voila de wet is hardgemaakt. Maar zeg eens aan een leger ambtenaren volgende doelstellingen: - we gaan alle migranten eens proberen in het werk te krijgen - we gaan alle werklozen eens oproepen voor een dienstvertoon aan de gemeenschap - we gaan alle steuntrekkers controleren op fraude - we gaan alle doppers controleren op werkweigering etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Nu zijt ge me wel jaloers aan het maken. Normaal rijd ik zo'n 160 km/h met een klein gevaar om geflitst te worden. Alhoewel dat nog nooit gebeurd is de laatste jaren. Hij kan wel zo'n 190 aan, maar ik denk nog aan de portomonaie.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 2 september 2012 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() als ik een stuk in de nacht van brussel naar huis rij duw ik regelmatig eens door tot 220 op de E40
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Snelheidslimieten zijn er niet om de burger te beschermen. Wel om de staatskas te spekken.
Dus stop die polemiek over beperkingen. Het is vergeeft en nutteloos. Men heeft geld nodig om bepaalde sujetten hun ding te laten doen (Bert den Bleiter o.a.) en dat kost geld. Véél geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een Fiat 500 (100 kmh) was ook trager als een R4
http://de.wikipedia.org/wiki/Fiat_Nuova_500 En natuurlijk waren er toen nog veel meer, of alle auto´s met minder als 40 DIN PK Een "Mini" (BMC, ... ) haalde met 34 PK maar 115 kmh top, en dat is heus een zeer kleine lichte auto. http://de.wikipedia.org/wiki/Mini_(Auto) De zwakste moderne Fiat 500 haalt nu 160 kmh top met 69 PK motor: http://de.wikipedia.org/wiki/Fiat_500_(2007) De snelste (Abarth) > 210 �* 225 kmh...
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 2 september 2012 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Het is ook vooral een middel om de mens onder de knoet te houden en in het rijtje te laten stappen. De gemiddelde burger met de gemiddelde wagen rijd normaal niet meer dan een 120km/h. Men krijgt dus die massa aan zijn kant als men snelheidsbeperkingen invoert. Men vind er dan zoiets bij uit als zou dat de veiligheid bevorderen. Larie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Waarom geen dynamische snelheidsbeperkingen: slecht weer of te druk 90 of 120 en voor de rest is de hemel de grens (no pun intended, groentjes).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |