![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
LOL! Met andere woorden blind vertrouwen hebben in justitie, die aangesteld is door die corrupte politieke kliek van ons, die zo goed hun werk doen? LOL!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() U bent blijkbaar nogal gemakkelijk geamuseerd. Nergens spreek ik over blind vertrouwen. Ik stel alleen maar vast dat alles volgens de regels is verlopen. Misschien moeten we dan eerder nadenken over de regels en waar die vandaan komen...
Laatst gewijzigd door beestenboel : 5 september 2012 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daarom moeten we �*l wat ze doen onder de loep nemen. Ze zijn verantwoordelijk voor de wetten waaronder we moeten leven als voor de prioriteiten die politie en justitie stellen. Dat ons justitieel systeem zo'n ramp is, is niet zozeer te wijten aan de politiemensen of de magistratuur, maar helemaal aan onze politieke kaste. Maar ja, die mensen hebben andere, belangrijker zaken te doen dan het land goed te besturen he?!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
a) dat ieder mens feilbaar is en dat, daarom, deemoed past b) dat ieder mens veranderlijk is c) dat een mens niet gereduceerd kan of mag worden tot de daden waarvoor hij veroordeeld is d) dat wraak van niemand ooit een beter mens heeft gemaakt e) dat een mens slechts leert wat het goede is als hij het zelf ondergaat Met de steun aan de Arme Klaren wordt weinig méér gedaan dan die inzichten onderschrijven. Dat dit in deze tijden een daad van rebellie heet, is niet mijn keuze, noch mijn wens. Maar als het moet, dan moet het maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
![]() Citaat:
Uiteraard, als dat medeleven er slechts in bestaat de opvattingen van de slachtoffers over de keuze van de Arme Klaren te delen - niet alle slachtoffers hebben zich daar zo fel over uitgesproken trouwens - dan heb je gelijk. Maar voor mij staat het medeleven voor het invoelen van hun pijn wegens het verlies van een kind. Niet meer, maar ook niet minder. Hoe men met die pijn omgaat en in hoeverre die pijn een richtlijn kan zijn voor onze omgang met de dader, is een heel andere kwestie. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Een steunbetuiging aan de nonnen omdat ze Martin hebben opgenomen is een steunbetuiging aan Martin zelf. Impliciet keur je haar vervroegde vrijlating daarmee goed. Voor zulke feiten kan van vervroegde vrijlating geen sprake zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Je maakt er zoals het plebs een compleet amalgaam van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() /
Citaat:
Tussen haakjes, ik vind dat jullie er een lachtertje van maken terwijl het een ernstige zaak is. Verschuilend achter jullie nickskes. Durf je uw steun te betuigen in uw echte naam ? Stuur maar een lezersbrief naar een of ander dagblad, ik ben benieuwd hoeveel ik er ga tellen. Ik gok op geen enkele. Laatst gewijzigd door stuyckp : 5 september 2012 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik kan begrijpen dat je het ook in een ander perspectief wil plaatsen, maar nu om alle steunbetuigingen aan de slachtoffers zo voor te stellen? Volgens mij probeer je idd gewoon het omgekeerde te doen zoals hier al gesuggereerd wordt. Al dan niet door verzuring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben verstaanbaar genoeg. Dat u het niet wilt begrijpen maakt u alleen maar een hele grote hypocriet. Een steunbetuiging doe je in uw echte naam, anders is het gewoon laf en goedkoop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() klopt maar daar zitten meerdere cipiers voor meerdere gedetineerden, bij MM is het net omgekeerd ze heeft blijkbaar een heel cipiersteam nodig.