![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u ontwijkt mijn reizend licht theorie. ![]() Bij deze dus; ik snap het niet. Ik snap wel het idee er achter, maar ik snap niet dat dit licht dus ook licht blijft als het uit is. Indien dit waar is kunnen we verwerpen met lichtbollen doen. In geavanceerde omgeving natuurlijk. Ik zeg dat het niet kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Simpel toch. Vergelijk het met een steen, die ik naar uw kop gooi. Ik gooi de steen, hij is mijn hand uit, ik sta nu stil, de steen reist door de lucht gedurende zekere tijd vooraleer op uw kop te bonken. Op het moment van de " bonk " sta ik roerloos niks te doen. ![]()
Nee, er is geen geld in Europa... http://www.challenges.fr/classements/fortune/http://www.inegalites.fr/spip.php?article1294 Laatst gewijzigd door Aligator : 7 september 2012 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen we nu aan lichtbollen werpen doen? Ik denk van niet. Maar in de juiste conversie; kan het wel. Jij staat in Spanje en ik werp een lichtbol naar u. Wat denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Travel at the speed of light: http://www.youtube.com/watch?v=9EXxzfjwC1A
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DAT is waarschijnlijk de zwaarste en grootste kemel die de mensheid ooit geschoten heeft.Tonen waar je zit terwijl je niet eens een ruimtemacht bent..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Aan de hand van de hoeveelheid weerstand die de voyager´s voelen, doet men uitspraken over wanneer precies ze zich in welke zone bevinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Voor 't zelfde geld laten z' ons hier links liggen, wegens nog niet ver genoeg geevolueerd ofzo. Amoeben gaat men ook geen beschaving bijbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitleg is wel simpel en die steen die zal echt wel kloppen. Maar dat licht? Als licht op reis kan gaan als zijnde een materie op zichzelf, dan kunnen we het verzenden met de post. Ik geef licht in een doos en doe ze dicht en verstuur ze, jij ontvangt die doos en doet ze open en dat licht komt er terug uit. Nu ik kan u met het grootste gemak aantonen dat dit dus niet kan. Dus hoe simpel u ook allen deze theorie aanvaard, doch geen van u kan dat aantonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burgemeester
|
![]() Een kleine aanvulling: na een tijdje (we kijken niet op een paar jaar en we negeren even dat de aarde er dan niet meer zal zijn) zal er zelfs helemaal niks meer te zien zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voorspel in ieder geval schokkende ontwikkelingen in onze ruimte-projecten als Howard Wolowitz naar het ISS gaat!
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien vinden "ze" ons wel lekker Laatst gewijzigd door kelt : 8 september 2012 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() De veganisten onder ons zullen dan als eerste worden verorberd, wegens de zuiverheid van hun lichaam.
Een iewat van de E-toevoegingen ea chemische suplementen stijfstaande inboorling, zal dan mss niet zo appetijtelijk geacht worden, rekening houdend met de ranzige bijsmaakskes dat een levenslang bulken van junkfood zoal kan meebrengen. Als ze landen ga ik alle dagen naar de McDonald. |
![]() |
![]() |