![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Die 'ook' bewijst dat voor u N-VA wel in een cordon zit. Uw taalgebruik geeft aan dat uw woorden en ideeën vanuit een eerder achterbaks standpunt vertrekken: u meent niet wat u schrijft.
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleen past hun visie niet in het nonbeleid van de traditionele politieke families, kwesties van machtsbehoud enzo, u weet wel, en dan wordt de boodschapper maar gemakshalve afgeschoten. Het volk weet ondertussen wel beter en dat is alvast niet de schuld van de zgn 'VB-demagogie', maar dat laatste wist u ongetwijfeld ook al. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw gebruik van het woord 'achterbaks' is weer zo'n 'slinkse' , ja 'achterbakse' manier van u om op de man te spelen in plaats van op de bal. U en uw companen kunnen het echt niet laten zo te zien. Maar zo kennen we u ook. Laatst gewijzigd door system : 9 september 2012 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
En FDW heeft hem dat ook klaar en duidelijk gezegd vanmorgen. Ik vond Filip héél sterk... De Wever maakte een kapitale fout toen hij verklaarde de islam te willen integreren in de westerse maatschapij van na de verlichting...omdat ze met veel zijn... ![]() De Islam is nu net een ideologie die opkomt tégen de verlichting... Zo'n uitspraak is zo van de pot gerukt als een omroep om het nazisme te willen integreren in het zionisme van na de oorlog.... ![]() Allez...ik zal het in de taal van Bart zeggen: een contradictio in terminis... Tjonge tjonge: "de Verlichte Islam"...een oximoron van hier tot Scherpenheuvel... We gaan Bart eens vragen hoe hij dat "gematigde extremisme" heeft uitgevonden en in welke mate hij met die uitdrukking door de islamieten is uitgelachen... http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...3pLYffFkbMGnYg Even een BM (bekende moslim) aan het woord. Citaat:
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ik zou niet weten vanwaar u mij kent. Verder kan ik maar al te goed Nederlands lezen: uw zwakkere competentie om het te schrijven zonder dat u uzelf en uw gedachtegang in de vernieling rijdt, lijkt een veel groter probleem. Maar ik vermoed dat dit weer op de man spelen zal zijn? Want alleen u heeft het klaarblijkelijk het recht om dat te doen: " U en uw companen kunnen het echt niet laten zo te zien. Maar zo kennen we u ook."
|
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() Bart De Wever: wij hebben het Vlaams Belang gestopt.
en: Wie van het Vlaams Belang naar ons komt, is veranderd, wij als partij zijn niet veranderd. Het is vraag wat Bart De Wever bedoelt met "gestopt". Hoe kan hij garanderen dat de N-VA geen kiezers aantrekt die de politiek van het Vlaams Belang volgen, maar voor de N-VA opteren vanwege het cordon sanitaire en eigenlijk niet veranderd zijn? Dat kan hij niet. Bezorgen deze kiezers zijn partij een hoge score, dan heeft de N-VA het Vlaams Belang niet gestopt, maar geïmporteerd. |
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ook.Even overlopen.
-Filip Dewinter noemt het subsidiëren van moskeeën collaboratie. Godsdienstvrijheid houdt wel in dat er geen onderscheid mag zijn in de geldelijke tegemoetkomingen voor erkende godsdiensten. Sterk om de godsdienstvrijheid in vraag te stellen. -Het Vlaams Belang hanteert oorlogsretoriek, aldus Bart De Wever. Repliek van Dewinter: een discours van links. "Collaboratie", "geboren met een mes tussen de pampers" is geen oorlogsretoriek? Wat dan wel? Inderdaad, sterk en overtuigend. -Filip Dewinter vindt de Conventie van Genève achterhaald. Héél sterk. -Had het Vlaams Belang dezelfde media-aandacht als de N-VA, dan vormde onze partij allang de absolute meerderheid, maar we worden doodgezwegen, er is het cordon sanitaire, hier wordt het proces van het Vlaams Belang gemaakt,...de grijsgedraaide plaat doet het nog altijd. Héél sterk. |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart liet Filip bijna nooit uitspreken. Al zeker niet toen hij van Dewinter op zijn smikkel kreeg. Misschien was het van de honger dat hij zo veel wou praten. Het beste moment was toen de moderator zei dat de oplossingen in het boek van de N-VA identiek zijn aan de standpunten van het oude kartel CD&V - N-VA. Ze profileren zich als de hardste partij na het VB als het op migratie aankomt maar dit klopt niet. De Vlaming koopt een kat in een zak. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat een miljard mensen zo lomp zijn te geloven dat de zon ondergaat in een modderpoel dat wij er ook nog voor moeten betalen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik onthoud vooral dat Bart De Wever (fan van Burke, theodore dalrymple, ...) plots een groot verdediger van de verlichting blijkt in het migratiedebat. Beetje zoals De Winter die het opneemt voor homo's.
![]() Histrionische figuren zijn het. Wie gelooft die zeveraars nog. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 10 september 2012 om 07:18. |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk is dat geen oorlogsretoriek. In tegendeel. Dit stukje beschrijft de reden waarom zo'n onevenwichtig gedeelte van onze gedetineerden islamaanhangers zijn. Hier wordt uitgelegd dat een groot gedeelte van die gasten uit oorlogszones komen en/of door de islam als "strijders" en "martelaren" worden opgeleid. Wat stelt BDW daartegenover?...hetzelfde als Groen en sos waar hij mee gaat regeren in Antwerpen?: "het is de sociale achterstand en het racisme van de westerling die daar de oorzaak van is"? Wat een racistische belediging van alle westerlingen die ook een sociale achterstand hebben en niet in den bak zitten zeg... ![]() Citaat:
Wat heeft BDW daar tegenover geplaatst?: "Tja, zij zijn met veel en dus moeten wij daar maar mee leren leven".... Citaat:
- twintig jaar na datum rappekes de definitie van dat cordon veranderen - ofwel zeggen dat het niet bestaat - ofwel (zoals hier) weglopen voor die inconvenient truth
![]() |
#56 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Met de uitspraak "migratie moet terug iets positief worden" van De Wever, leek het of ik een voorzitter van een tradionele partij hoorde spreken...
I do not share the general view that market forces are the basis of personal liberty. Laatst gewijzigd door Lampedeir : 10 september 2012 om 10:08. |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Wat ik vertelde, is echter een vaststaand feit. Iedereen hier op het forum kan jouw berichtjes nalezen en bevestigen dat je 'eindeloos raast op De Wever en de N-VA'. Veel meer dan wat spottende bijnamen en op niets gestoelde uitspraken verwacht niemand nog van jou, denk ik.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Winter: "ge zijt ne verrader."
De Wever: "ge zijt ne populist." Mijn voorkeur ging uit naar de Wever in dit debat. De slimste in zijn replieken leek me. Hij weefde (woof ?) zijn tapijt van realisme en hoop over het koude landschap van conflicten en haat. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 september 2012 om 10:41. |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Mijn voorkeur ging naar Indra Dewitte.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 10 september 2012 om 10:41. |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degene die de derde hond vertegenwoordigde misschien.
|
![]() |