![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is hij gewoon stikjaloers omdat de mensen met bedrijfswagens+tankkaart zelf geen brandstof moeten kopen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En het belangrijkste: jouw betoog was om ons meer te doen betalen om jouw factuur te doen dalen. Ik d8 dat dat de focus was, niet een extra jalouzietaks. Op dat vlak heeft het niets gemeen met een gsm factuur. Om die herverdeling te doen moet je weten wat de schaalbaarheid is. Weet je dat niet, dan ben je met zuivere speculatie bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat ontken ik niet...het leven zou makkelijker zijn voor me moest ik dat ook kunnen.
![]() |
#45 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Toch leuk hoe je al spreekt van ONS...
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Euro staat zwak en heeft samen met de (nog) toegenomen vraag voor gevolg dat de brandstof duurder wordt. De Euro staat zwak wegens de slechte economische positie van de EU, hetgeen op zich de overheden dan weer in de problemen brengt. Die willen hun aandeel in de prijs van brandstof niet laten zakken. Nochtans is daar waar het probleem ligt. Belastingen verhogen voor wie dan ook brengt in deze geen oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet zo een voorstander van jaloezietaksen. Het is niet nodig om nog verder te gaan takseren in Belgie. Er moet simpelweg bespaard worden. Uw voorstel is dan ook gewoon te belachelijk om los te lopen. Het is dus iets wat ik 1 of andere sos nog wel zie voorstellen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het consumptiemonster van onze westerse "beschaving" is voorbij z'n toppunt. Het probleem v.d. overconsumptie op ALLE domeinen is te groot geworden. De overheden profiteren ervan zolang ze nog kunnen. Niet meer dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) als eigen bijdrage: geen slecht idee, dat bedrag wordt dan afgetrokken van hun belastbaar voordeel van alle aard en zo wordt men aangespoord tot zuinigheid. 2) als belasting: wel slecht idee. Lijkt me zelfs niet grondwettelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je het zo graag hebt wens ik het je in ieder geval toe maar ik betwijfel dat jij de nadelen die de meerderheid van mensen met een bedrijfsauto hebben er zal willen bijnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 3de keer goede keer hopelijk tankkaart!! niet bedrijfsauto
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als bedrijf zou ik je graag inhuren hoor indien je de auto zou weigeren,.... Ik laat je jaarlijks een km of 40d rijden met je eigen auto in ruil mag je zoveel rijden dat je wil met een tankkaart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Maar daar het hier nu niet over
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wel en mij gaat het over het onbeperkt rijden met de tankkaart als voordeel..
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|