![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sloganeske communicatie en over Di Rupo zeveren, is dat voor iemand een garantie op een goed gemeentelijk bestuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België is nagenoeg het enigste land ter wereld dat nog geen amnestie heeft afgekondigd. Het wordt stilaan tijd. Dat die mijnheer Brentjes daarvoor ijvert, pleit alleen in zijn voordeel. Blijkbaar behoor jij tot de groep van mensen die eeuwige haat hoog in het vaandel dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel in mijn middelgrote stad was en is de N-VA tot nu toe de enige partij die met een programma op de proppen is gekomen. U mag niet veralgemenen dus en u moet niet voor N-VA kiezen als die partij u ontgoochelt. Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 10 september 2012 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Net zoals voor het VB kennen de mensen meestal het programma totaal niet.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is ook directeur van de sportbasisschool "de Smiskens" Tak heeft trouwens NOOIT amnestie gevraagd voor collaborateurs, maar voor de Oostfrontstrijders. Die in heel Europa amnestie hebben gekregen behalve in Belgie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie de partij programma's van de politieke partijen kent, doet aan burgerlijke ongehoorzaamheid en gaat niet stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, hoor, maar ik ga geen actie ondersteunen specifiek voor nazi-collaborateurs. Voor 'criminelen in het algemeen' wil ik mee om vergiffenis vragen. Als je je concentreert op net die nazi-collaborateurs, dan heeft dat niets met 'niet eeuwig haatdragend zijn' te maken, maar wel met 'hen nooit iets kwalijk genomen hebben'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is voor de modale en laaggeletterde kiezer in alle partijen zo. Daarom ben ik ook een voorstander van stemrecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U wil blijkbaar wel vergiffenis schenken aan misdadigers in leven, maar niet aan degenen die er niet meer zijn. U wilt hun kinderen en kleinkinderen absoluut opzadelen met een 'erfzonde'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet ik veel ... Ik heb dergelijk soort verwijt in de richting van BDW al eens gehoord of gelezen. Ik kan u echt niet met zekerheid zeggen of hij daar een of andere voorwaarde (zoals een administratieve opkuis in BXL) aan had verbonden. Misschien kunnen anderen, die in de N-VA partij meer politiek actief zijn dan ik, daar op antwoorden.
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je laat zelfs een koe lachen met dit betoog. Laatst gewijzigd door subocaj : 10 september 2012 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij laat zelfs een kwal lachen met dat betoog. Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 10 september 2012 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
CD&V GROEN ROOD SPA OVLD en alle andere partijen, De meeste mensen in België zijn niet genoeg op de hoogte, vandaar dat de stemplicht op zich al een heel slechte zaak is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Zonder drempels? Zonderpariteiten? Zonder alarmbellen? Laat mij niet lachen!
Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 10 september 2012 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Partijlid
|
![]() als vlaming 0.1% deed van wat hij dagelijks over discuteerd was vlaanderen al lang onafhankelijk.
![]() |
#57 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een terugkeer naar een unitair Belgie is onmogelijk. Het zou gewoon te veel politieke postjes kosten en de partijen in financiele moeilijkheden brengen. De enige reden waarom de Franstaligen nog tegen een confederaal Belgie zijn, is omdat ze dan zelf verantwoording moeten afleggen tegenover hun kiezers en zelf hun financieel huishouden moeten dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs BV's van alle slag die van geboorte raspolitiekers zijn! We hoeven maar de kijken naar de toestand van onze maatschappij nu. De franstaligen geven geen bal om België, wel om de melkkoe die er aan vast zit en waarvan ze gewoon zijn te krijgen wat zij tekort komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen daar de "verrijkers" zijn zoals wij de onze kennen zeker? |
|
![]() |
![]() |