![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Heeft dat iets met de Ligier te maken? Neen, want ik zou niet echt al degenen de kost willen geven die dronken achter het stuur van een wagen zitten of tijdens de rit een blik bier naar binnen kappen. Niet de wagen is van tel, wel het wangedrag van de bestuurder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zou beter wat strenger zijn op gebied van lasten te trekken met gewone autootje, zo van het type overmaatse dinkytois. Dat is pas echt onveilig, als we het dan toch over veiligheid hebben. Openbaar vervoer? Dat is om te lachen, of beter om mee te huilen. Zie je een vertegenwoordiger al met al zijn stalen met de tram of de bus zijn klanten bezoeken, beleveren, of marktkramers hun wagens achter de tram hangen? Bovendien hebben we hier in België, en vooral in Vlaanderen, lintbebouwing. Openbaar vervoer is hier niet eens voldoende accuraat om kinderen mee naar 't school te laten gaan. BASF last zelfs autobussen in om het eigen personeel G R A T I S op te halen, G R A T I S hé. Ze hebben daar twee grote parkings en het kaderpersoneel rijd zelfs binnen tot aan de bedrijfsafdelingen zelf. desalniettemin staan iedere dag beide parkings over vol en staan daarbuiten lange rijen auto's geparkeerd op de Scheldelaan. Dat is zeker omdat openbaar vervoer zo fantastisch werkt. Wie hier openbaar vervoer wil promoten heeft zijn verstand in zijn tenen zitten. Laatst gewijzigd door Garry : 12 september 2012 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 70 hier - 90 daar
nee niet te snel let op de flitspaal (x4) Allo, Anciaux, merci voor 't cadeau maar nee serieus ik geef minder gas want anders kan ik betalen Allo, Allo, lieve Bert, awel chapeau geen zware voet omdat het moet vanaf nu doe ik het goed Kijk maar kijk maar ze staan overal ze staan overal ze staan overal Hier een flitspaal daar een camera ja de politie staat overal (x2) Allo, oh-oh, ik sta weer op de foto vanaf nu neem ik de trein in plaats van de auto Allo, hallo, bebouwde kom u rijdt te snel ik mag maar 30 per uur ik val in slaap achter m'n stuur Kijk maar kijk maar ze staan overal ze staan overal ze staan overal Hier een flitspaal daar een camera ja de politie staat overal (x2) 70 hier - 90 daar nee niet te snel let op de flitspaal (x4) Kijk maar kijk maar ze staan overal ze staan overal ze staan overal Hier een flitspaal daar een camera ja de politie staat overal (x3) " http://www.youtube.com/watch?v=zvwgU3az1_g |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat een pleidooi voor de fietsers dat ze de reglementering niet moeten naleven. Je klinkt wel als een Italiaan. Daar maken ze de reglementen om ze te kunnen overtreden en wegmarkeringen zijn daar kerstmisversiering, of zoiets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer komen de flitspalen voor hen te flitsen die door te langzaam rijden het verkeer hinderen, wat ook een overtreding is maar waar schijnbaar niemand van de overheid over wakker ligt. 't Zou nochtans ook aardig het potteke vullen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk er tegenaan dat, binnen de steden openbaar vervoer kan functioneel zijn, maar het zelfs niet altijd is, en buiten de steden openbaar vervoer kompleet ontoereikend is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die ligt op zijn gat voor dat die een zitplaatjse heeft kunnen bemachtigen, als er al een vrij is. Rechtopstaand kan die het sowieso wel schudden. Laatst gewijzigd door Garry : 12 september 2012 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Jongens, vijfhonderd per jaar, 't is wat. Ik zie er zo vijfhonderd per dag. Laatst gewijzigd door Garry : 12 september 2012 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit verkeersbeleid defeats its own purpose Laatst gewijzigd door Stingray : 13 september 2012 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 13 september 2012 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |