![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Voor of tegenstander? | |||
1) Voor |
![]() ![]() ![]() |
11 | 22,45% |
2) Tegen |
![]() ![]() ![]() |
38 | 77,55% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Merkwaardig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een eigenaar HOEFT helemaal geen reden op te geven! het is ZIJN eigendom, en hijzelf is verantwoordelijk voor dat eigendom. Indien hij het wil verhuren aan een hondenkennel dan doet hij dat, indien hij wil verhuren aan een halve kostschool dan doet hij dat ook en indien hij wil verhuren aan een modaal gezin van jan met de pet en niet met een uitgebreide halve school van abdullah met de djellabah dan mag de eigenaar dat ook.
En anders ga je toch gewoon zelf werken voor een te verhuren woning!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij discrimineert wel mensen met honden!
houdt er rekening mee dat ge uw appartement eveneens aan vlaamsblokker moet verhuren als ze eerst zijn ! zelfs al hebben ze twee pitbulls bij zich!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja Raf, dan kan je ook als objectief criterium aanhalen dat het appartementje niet geschikt is om na 3 jaar met 2 personen meer te bewonen.
Of dat je als eigenaar allergisch bent aan het een of ander, en dat de potentiele bewoners daar wel wat van hebben.... Keuze genoeg voor excuses. Een verhuurder kan altijd een waanzinnige prijs opgeven als verhuurprijs....Niemand verplicht een verhuurder iets goedkoop te verhuren.
![]() |
#50 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Nog niets officieel gevonden, maar bij het zoeken kwam ik volgende lezersbrief tegen op de website van De Standaard notabene. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Momenteel heb ik een huurder in Niel die al meer dan een jaar, drie maanden achterstal heeft. Heb na overleg met de huurder contact opgenomen met zijn assistente van het OCMW, met de vraag zijn huur rechtstreeks op mijn rekening te storten daar dit gezin duidelijk niet met geld overweg kan, en kreeg te horen dat ze dat in Niel niet doen. Ik vernam bovendien dat zij reeds zijn afgesloten van gas/elektriciteit en water daar zij een achterstal hadden van 1983 Euro bij de maatschappij. Dit zorgt voor verloedering van mijn eigendom en ik kan er niets tegen beginnen daar zij kinderen hebben. Twee maal in twee weken tijd hadden ze het voor elkaar gekregen om het glas in de voordeur te vernielen, dan krijg je daar een zielige uitleg dat het de kinderen waren. Uiteraard niet in het bezit van een familiale verzekering, en zij hadden natuurlijk (weeral) geen geld. Gevolg, ik kon op eigen kosten een nieuw raam gaan steken, tweede keer heb ik een houten plaat in de opening gestoken. Dat er mensen zijn die het moeilijk hebben, daar kan ik nog begrip voor opbrengen en hen desnoods te hulp schieten. Maar telkens ik daar ben komt de reuk van wiet je tegemoet en zitten de kinderen Chips te eten en Coca cola te drinken, Aldi zal te min zijn voor steuntrekkers zeker? Maanden nadat ik een kinderbed had gegeven, zag ik het nog altijd in de gang staan, enkel de matras lag in de kinderkamer, ik wist niet dat steuntrekkers het zo druk hebben dat ze zelfs nog geen bedje in elkaar kunnen zetten. Ik kan zo nog uren verdergaan maar wil u dat besparen. Dus u begrijpt wel dat ik tegenstander ben van verplichte verhuring, zowel voor autochtonen als voor allochtonen, daar mijn huurders autochtonen zijn. Mijn schoonvader die een appartement te huur plaatste in Deurne op het derde verdiep kreeg een Nederlandstalige kandidate aan de lijn, ze maakten een afspraak. Op de afgesproken dag stond niet alleen de vrouw (Assistente van het OCMW)die hem contacteerde daar, maar ook de eigenlijke huurders. Een Russische vrouw met haar zoontje. De arme man beklaagt het zich nog dat hij het niet geweigerd heeft, de trapzaal tot boven beschadigd, er is nooit geschilderd en of behangen geweest in het appartement, hij heeft meerdere malen een loodgieter moeten laten komen voor verstoppingen. De buren van het tweede verdiep hadden last van nachtlawaai, fietsen in de gang enz,enz.. Het mooiste van al is dat de volledige inboedel van het OCMW kwam, gebracht en geplaatst. Bij hem daarentegen werd de huur wel rechtstreeks gestort door het OCMW. Maar ja, de schade die werd aangebracht kan hij wel zelf ophoesten want de vogels zijn gaan vliegen. |
||
![]() |
![]() |