![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht dat daar alleen maar tralietjes voor de ogen waren, verder niks.http://www.google.be/imgres?num=10&h...,r:9,s:0,i:125
![]() |
![]() |
#43 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Sorry,voor mn sarcasme.Je opmerking over een vibrator,die het vrouwelijk genot stimuleert.In een geloof waar de vrouwelijke besnijdenis wordt uitgevoerd,deed me de twee combineren.Kgeef toe dat het vergezocht was.Alhoewel het in een flits kwam.Misschien moet ik;realist; vervangen door ;sarcast;
Alhoewel de roestvrije mesjes heus wel een verbetering zouden zijn voor sommige moslimmeisjes. Wat verbaasd je nu het meest,mn groffe humor of de vrouwelijke besnijdenis??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Had de link ook gelegd met besnijdenis.....toch wel erg hé, als je eraan denkt.....het meest leuke plekje van een vrouw haar lichaam wegsnijden opdat ze toch maar niet zou kunnen genieten. Zelfs jij zou het zo gek niet kunnen bedenken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Damm,WERELDBESCHAAMD,kheb een woord uitgevonden.Nu stop ik ermee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'K Zou op dat woord gene copyright pakken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch geen rellen van stoute vlamingen die dit niet zien zitten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Het is een reli-beurs. En die zou breed opgezet zijn. Dus met diverse religieuze stromingen.
Dat kan dus makkelijk aanleiding geven tot religieuze twisten. Eerst vliegen dan de argumenten over en weer en later vliegen er stenen. Dat is hun kultuur. De overwinnaar heeft gelijk (Godsgerecht). |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burger
|
![]() Zou er al een popcorn-stand zijn?
![]()
![]() |
#52 |
Burger
|
![]() Ik probeer het me voor te stellen, maar er gebeurt niks
![]()
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, een moslimbeurs..op zich is daar niets mis mee, je hebt allerlei beurzen dus waarom geen moslimbeurs?
Maar wanneer daar opruiende taal wordt verkondigd door sprekers of lezingen worden gehouden in Arabisch, onmiddellijk de hele boel sluiten en afblazen, maar indien niet, zie ik niet in waarom je hier een probleem van zou maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...4462/1.1442075 sec 30 leve de integratie
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien spreken Berbers, de meerderheid van Marokkanen hier, geen Arabisch. Sprekers moeten zich maar kunnen uitdrukken in het Nederlands of Frans, aan religieuze fanatici is echt geen nood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal ik mogelijk toch wel mijn jaarlijkse bier-rekening mee kunnen betalen. ![]()
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 29 september 2012 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit jullie lezingen is duidelijk af te leiden dat niet moslims ongelovige honden zijn , en dat is op zich in strijd met de mensenrechten en rasisme . Maar de moslims mogen alles zeggen . als een westerling iets zegt , staan jullie met 1000 man op straat en scanderen rasisme . strafste van als is det het centrum voor gelijk kansen en mensenrechten organisaties het altijd hebben over rasisme tegen de moslims maar veel minder vaak en nooit objectief tegen de uitlatingen van moslims zelf . Dat centrum voor rasisme kan dus , gezien hun oneerlijke houding , mijn ballen likken . en mocht ik het er mee te maken hebben dan zal ik hun dat ook zeggen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |