![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het lijkt wel of je geen flauw benul hebt van de inhoud van de islam en nog nooit in contact bent gekomen met humor, spot en satire. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() nee, het wordt meer en meer duidelijk dat ze de interpretaties, door zelfverklaarde islamgeleerden zoals circe en jij, niet kennen.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 26 september 2012 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
See through the crap dude Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 26 september 2012 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kijk zelf eens, de arabische teksten staan erbij: http://www.youtube.com/watch?v=wmfR08Bh2JA
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en zelfs de trailers waarvan u spreekt duren 14 minuten, méér dan lang genoeg om een goed beeld te vormen... Diegene die hoogstwaarschijnlijk de film nooit gezien hebben zijn de moslimrelschoppers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er rotzooi gebeurt in het midden-oosten /elders ben jij er als de kippen bij om de VS aan te duiden als oorzaak...dat ze zelf een middeleeuws gedachtengoed hebben over geweld en verdraagzaamheid met de nodige gevolgen, stoort je blijkbaar niet.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 27 september 2012 om 05:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Als je de wereld wil veroveren met geweld dan kan je je aan protest verwachten van mensen die een meer rechtvaardige maatschappij willen. Dat is in essentie zelfs een christelijke visie zou men kunnen zeggen. Merk ook dat mijn kritiek meestal gericht is tegen de mediapropaganda waaronder we gebukt gaan. Om dit probleem in haar ernst te herkennen kan het goed zijn om de wereld te kunnen bekijken vanuit een niet westers perspectief. Ik begrijp dat dat niet gemakkelijk is vanuit het westen zelf, waar men vanaf kinds af aan een verwrongen wereldbeeld ingelepeld krijgt dat uitgaat van een morele superioriteit van de westerse mens. Dit is een illusie. Merk ook dat ik de VS zelden bekritiseer mbt hun intern beleid. Je zal me niet horen zeggen dat de VS cultureel inferieur zou zijn aan Europa bv, want dat geloof ik niet. Ik bekritiseer voornamelijk hun buitenlandse politiek en de morele hypocrisie waarmee die gepaard gaat. Merk ook dat mijn kritiek meestal uitgaat van feitenmateriaal. Dat is iets anders dan bashen en beledigen. En uiteindelijk heb ik nog steeds respect voor de VS. Een ander met een even groot militair overwicht zou eveneens die macht misbruiken. Dat is des mensen. Laf zou het zijn de misdaden van de machtigste natie ter wereld door de vingers te zien, even laf als het is om de drugs te gaan kopen voor je verslaafde vriend, ook al weet je dat het niet goed voor hem is. Op China en anderen valt ook veel te zeggen, maar die hebben momenteel niet zo'n agressief buitenlands beleid als de VS en daarbij krijg je die kritiek wel gemakkelijk te horen in de mainstream media. Dat hoef ik dus niet te herhalen. De waarheid komt uiteindelijk boven drijven geloofde Gandhi. Zelfbedrog en leugens doorprikken lijkt me een nobel doel. Citaat:
Maar goed, ik val in herhaling. Ik zal moeten leren leven met persoonlijke aanvallen en valse beschuldigingen op dit forum. *'middeleeuws' hoeft nochtans niet negatief te zijn perse. Een meer middeleeuws tijdsconcept zou de overleving van de mens op aarde wel eens ten goede kunnen komen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 september 2012 om 09:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De film zelf bestaat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Bepaalde woorden vallen niet anders te interpreteren, je kan ze negeren, ontkennen, van niets weten of in een bepaalde tijd plaatsen. Het veranderd echter absoluut niks aan het schokkende karakter van de mening geuit in de islamitische geschriften. Eigenlijk is het best wel jammer dat het naïeve beeld dat je handhaaft niet strook met de harde realiteit, op enkele dagen tijd zouden al onze problemen met de islam opgelost zijn. Geen problemen meer met de erkenning van de vrijheid van godsdienst, vrijheid van partner keuze of vrijheid van meningsuiting. Wat denk je, iets meer tijd nemen en een compleet nieuwe wereld tegen januari 2013? Succes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Rickard Dawkins verwoordt het perfect.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je alleen op straat loopt, is 20 man een grote groep. Blijven idioten. Inherent aan religie Laatst gewijzigd door K.Alf : 27 september 2012 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is andersom net zo goed, nee sterker nog wij komen die nieuwe wetten zelfs met behulp van interventies afdwingen.
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
0.001% - 0.007% van 1.500.000.000 = (5 nullen weglaten !) 15.000 - 105.000. Wereldwijd zou dit dus het aantal moslims geweest zijn dat tegen het filmpje geprotesteerd heeft. Beetje schamel niet ? Dus ook ongeloofwaardig... Al helemaal als je het naar Belgische normen gaat transponeren : 0.001% - 0.007% van 500.000 = 5 - 35 ! Er zijn er alleen al 10x meer opgepakt... Dus, Sywen, benieuwd vanwaar je die cijfers hebt ? Niet uit de media waarschijnlijk, want die zwegen hier volgens jou in alle toonaarden over... 't Zal toch geen gekleurde bron geweest zijn zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen in moslim landen geloven in een Westers complot dat er op gericht is hun cultuur te vernietigen en hun landen te Amerikaniseren.
![]() |