Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2012, 17:26   #41
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
In Vlaanderen wonen 6 (zes) keer zoveel mensen als in Brussel.
Nee.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Om drie kinnekes tussen 2 en 5 de nek over te snijden moet er 't een en 't ander scheefzitten in het bolleke. En als Allah dan opdracht geeft dan krijg je zulke dingen....
Was Kimmetje de Gelder ook al niet in Allah?

Altijd lachen met het eigenvolk.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 18:15   #42
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Nee.

zat er volgens jou dan nikske scheef in die zijnen bol? Of je nu de stem van Allah hoort of die van den engel Gabriel, veel verschil maakt het niet uit.
ALLEEN..... er is dus een religie die het horen van stemmen in het bolleke NORMAAL vindt!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 18:40   #43
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee.

Neen?

Geef ons dan eens de cijfers, groot licht.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 18:40   #44
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zat er volgens jou dan nikske scheef in die zijnen bol? Of je nu de stem van Allah hoort of die van den engel Gabriel, veel verschil maakt het niet uit.
ALLEEN..... er is dus een religie die het horen van stemmen in het bolleke NORMAAL vindt!
Touché!
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2012, 12:44   #45
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Onzin, daar wordt wel degelijk onderzoek naar gedaan. Maar wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaken houdt vanzelfsprekend rekening met meerdere factoren, ook al past dat niet in het kraam van sommigen. De werkelijkheid is natuurlijk dat het allemaal niet zwart-wit is. Anders bestonden er geen problemen.

Als het werd achtergehouden, hoe komt het dan dat het gewoon online te vinden is? Je kan dit overigens bezwaarlijk een onderzoek noemen. Dit is hooguit een analyse van de cijfers, dat niets zegt over oorzakelijke verbanden. Ook al denken sommigen van wel.

IK voel me niet aangesproken aangezien ik geen 'allochtoon' ben. Toch niet voor zover ik mijn familiegeschiedenis ken. Overigens ontkent niemand dat er problemen zijn. Alleen over de oorzaken en aanpak is er discussie. Cultuur speelt daarbij vanzelfsprekend een rol. Maar die staat niet los van andere factoren.
Hmm..meerdere factoren...benieuwd welke dit dan voor u zijn.
De meeste nieuwkomers hebben een situatie van grote armoede achter zich gelaten, waar zij geen recht hadden op een inkomen, huisvesting, gezondheidszorg of onderwijs.
Evenmin werd er gezorgd dat ze voldoende eten hadden, om over de luxe van stromend water of electriciteit.

Dan komen mensen hier, waar opvang wordt georganiseerd, en na goedkeuring van hun dossier een woning wordt toegewezen, men een uitkering krijgt, en recht op onderwijs, opleiding, gezondheidszorg...welke factoren zie ik over het hoofd?

Het leven van die mensen, die trouwens zelf ervoor kozen om hier naartoe te komen omdat zij rekenen op onze bescherming, gaat er op ieder gebied met enorme sprongen op vooruit, toch moeten wij volgens u bij agressie rekening houden met " andere factoren"...zoals?

Van mij mogen asielzoekers, die hier grondrechten schenden zoals gelijkheid man en vrouw, rechten van homo's of ernstige vormen van agressie vertonen, onmiddelijk worden afgewezen en teruggaan naar waar zij van kwamen, ongeacht de " factoren" waarmee ik volgens u rekening moet houden, er zijn genoeg asielzoekers die zich wel kunnen gedragen, wel inzien hoevele kansen dit land hun schenkt, laat die mensen blijven, dankzij onze " factoren" kunnen we hen helpen een nieuw leven op te bouwen,maar mensen die totaal geen blijk geven van enig respect voor vrouwelijke werknemers, homoseksuelen proberen te wurgen, of ernstige vormen van agressie vertonen, stuur die mensen maar onmiddellijk terug!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2012, 13:18   #46
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hmm..meerdere factoren...benieuwd welke dit dan voor u zijn.
De meeste nieuwkomers hebben een situatie van grote armoede achter zich gelaten, waar zij geen recht hadden op een inkomen, huisvesting, gezondheidszorg of onderwijs.
Evenmin werd er gezorgd dat ze voldoende eten hadden, om over de luxe van stromend water of electriciteit.

Dan komen mensen hier, waar opvang wordt georganiseerd, en na goedkeuring van hun dossier een woning wordt toegewezen, men een uitkering krijgt, en recht op onderwijs, opleiding, gezondheidszorg...welke factoren zie ik over het hoofd?

Het leven van die mensen, die trouwens zelf ervoor kozen om hier naartoe te komen omdat zij rekenen op onze bescherming, gaat er op ieder gebied met enorme sprongen op vooruit, toch moeten wij volgens u bij agressie rekening houden met " andere factoren"...zoals?

Van mij mogen asielzoekers, die hier grondrechten schenden zoals gelijkheid man en vrouw, rechten van homo's of ernstige vormen van agressie vertonen, onmiddelijk worden afgewezen en teruggaan naar waar zij van kwamen, ongeacht de " factoren" waarmee ik volgens u rekening moet houden, er zijn genoeg asielzoekers die zich wel kunnen gedragen, wel inzien hoevele kansen dit land hun schenkt, laat die mensen blijven, dankzij onze " factoren" kunnen we hen helpen een nieuw leven op te bouwen,maar mensen die totaal geen blijk geven van enig respect voor vrouwelijke werknemers, homoseksuelen proberen te wurgen, of ernstige vormen van agressie vertonen, stuur die mensen maar onmiddellijk terug!
Inderdaad, direct terug het vliegtuig op.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2012, 11:49   #47
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
24 ?

Hoeveel km werd er gedregd ?
Het gedeelte aan de Gentsesteenweg en op een breedte gelijk aan het 'Klein Kosteeltje'!

Voor het resterende, zijn er geen subsidies voorhanden!?
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2012, 11:51   #48
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Inderdaad, direct terug het vliegtuig op.
Zijn daar nog wel subsidies voor?
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2012, 18:02   #49
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Was Brussel (72 % vreemdelingen) voor jou geen Allochtonie?

Mooi, laten we dan even vergelijken

In 2011 vielen er 17 verkeersdoden te betreuren in het Brussels Gewest.
Waarvan 1 in Molenbeek.

Vlaanderen...................lévensgevaarlijk.
Heb onlangs nog eens de "ring" rond Brussel gebruikt.
Had voor die 16 km ongeveer één uur dertig nodig!
Aan een duizelingwekkende snelheid uiteraard, ben er moe maar levend uitgekomen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 03:10   #50
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Net 10 keer zoveel omdat ze meer vertrouwen op god dan rijlessen, verkeersdoden zijn daar uiteraard hallucinant hoog.
Omdat het de wil is van hun god zijn het dan ook geen verkeersslachtoffers maar martelaren!
Oud 23 oktober 2012, 03:13   #51
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Waarvan 1 in Molenbeek.

Heb een tijdje geleden nog eens "de ring" moeten gebruiken in het Brusselse. Bijna 2 uur aan 30 per uur + voortdurend stoppen en wachten. Zenuwslopend maar veilig.
Oud 23 oktober 2012, 03:18   #52
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Onzin, daar wordt wel degelijk onderzoek naar gedaan. Maar wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaken houdt vanzelfsprekend rekening met meerdere factoren, ook al past dat niet in het kraam van sommigen. De werkelijkheid is natuurlijk dat het allemaal niet zwart-wit is. Anders bestonden er geen problemen.

Als het werd achtergehouden, hoe komt het dan dat het gewoon online te vinden is? Je kan dit overigens bezwaarlijk een onderzoek noemen. Dit is hooguit een analyse van de cijfers, dat niets zegt over oorzakelijke verbanden. Ook al denken sommigen van wel.

IK voel me niet aangesproken aangezien ik geen 'allochtoon' ben. Toch niet voor zover ik mijn familiegeschiedenis ken. Overigens ontkent niemand dat er problemen zijn. Alleen over de oorzaken en aanpak is er discussie. Cultuur speelt daarbij vanzelfsprekend een rol. Maar die staat niet los van andere factoren.
Jullie hangen aan elkaar van de "meerdere factoren" en de "oorzakelijke verbanden" enz enz
Pas losgelaten uit de 7de eeuw is er alvast één van.
Oud 23 oktober 2012, 07:55   #53
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Heb een tijdje geleden nog eens "de ring" moeten gebruiken in het Brusselse. Bijna 2 uur aan 30 per uur + voortdurend stoppen en wachten. Zenuwslopend maar veilig.
Als het aan mij ligt, zou daar nog eens een fikse congestietax/pendelheffing bijkomen.

Een Nederlandstalige die in Brussel werkt hoort dan ook gewoon in zijn hoofdstad te wonen. En niet in zijn broek te poepen
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 08:49   #54
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het aan mij ligt, zou daar nog eens een fikse congestietax/pendelheffing bijkomen.

Een Nederlandstalige die in Brussel werkt hoort dan ook gewoon in zijn hoofdstad te wonen. En niet in zijn broek te poepen
Wetende dat bijna de volledige ring op Vlaams grondgebied ligt,zal die taks dan door vlaanderen ontvangen worden.En als Brussel los van Vlaanderen komt zal het aantal pendelaars snel verminderen.De vrijgekomen kantoorruimte kan je dan gebruiken als opvangplaatsen voor de uitbreidende eigen bevolking die dan op de Brusselse sociale zekerheid mag rekenen
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2012, 21:55   #55
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Waarvan 1 in Molenbeek.

En wallonië mijn beste,uit selectiviteit zomaar vergeten.....

Citaat:
•De stijging van het aantal dodelijke verkeersslachtoffers was opvallender in Wallonië (8,8 %) dan in Vlaanderen (1,1 %).

•In de weekendnachten daalde het aantal verkeersdoden in Vlaanderen met 24,7 %, in Wallonië steeg hun aantal echter met 20 %

http://www.belgium.be/nl/nieuws/2012...doden_2011.jsp
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2012, 23:33   #56
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zitten mensen voor minder in een instelling.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be