![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() Ja jij. Jij bent sterk en niet in zo'n situatie gemanoeuvreerd. Die jongen is aan het eind van zijn Latijn, de topicstarter heeft ook al kennis gemaakt met zijn moeder en kan het nu al niet meer aan, ze heeft iedereen in haar zak en weet het waarschijnlijk allemaal zo te draaien dat zij degenen zijn die de consequenties gaan voelen. Wat de persoon boven jou zegt, daar ben ik het meer mee eens.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Dat jij het daar mee eens bent, is niet echt schokkend nieuws, maar toont mooi aan, dat jij nog nooit een ervaring hebt gehad met een psychopathisch iemand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Onderschat mijn ervaringen niet: ik heb pas nog een stalker achter me aan gehad. Zij het een milde variant ervan. Bovendien heb ik een psychopathisch persoon als vriendin gehad. In beide gevallen heb ik voor mijzelf gekozen en besloten dat die shit mij niet verder raakt. Dat soort personen zoeken het maar uit met zichzelf.
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar mijn mening heeft mijn schoonmoeder een psychiatrisch ziektebeeld. Welk ziektebeeld het is, kan ik niet meteen zeggen. Iemand die constant liegt, confabuleert, dreigt met zelfmoord te plegen naar haar kleine kinderen toe en zich steeds allerlei ziektes inbeeldt, kan je naar mijn bescheiden mening allesbehalve geestelijk gezond noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Psychopaten hoeven helemaal niets met zichzelf uit te zoeken, ze vinden het geweldig hoe ze zijn. Als zij een slachtoffer hebben, die ze kapot willen maken, gaan ze daar echt voor. Je kunt er wel voor vluchten, maar zij gaan achter je aan, ze zoeken je op en gaan gewoon verder met waar ze mee bezig waren. De enige oplossing is, om hun eerder kapot te maken dan zij jouw kapot maken. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 6 oktober 2012 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heb je dan ook weer verschillende vormen van, van iemand met een milde-persoonlijkheidsstoornis tot iemand die nauwelijks tot geen gevoelens/emotie,s heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
2) Dat zal dan wel, maar ik kan besluiten dat ik niks met hen te maken heb en dat hun shit niet op mijn bordje hoort. Hoe langer het duurt dat je uit hun leven bent, hoe minder je er last van hebt. De ervaring leert het. Ik ben geen persoon die anderen kapot wil/kan maken. Dus doe ik het zo.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dat precies komt, weten we nog niet. Er is nog veel onderzoek nodig, om er alles over te snappen en te weten. Misschien zijn er ook nog wel andere oorzaken aan het gedrag van psychopaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Aha, jij bent echt een heerlijk slachtoffertje voor de hufters/bitches van deze aardbol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() 2) Ja hoor. Daarom ga ik ze zoveel mogelijk uit de weg.
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() ![]() Verplaats je eens in de situatie van die jongen, jij die mij autist noemt. Jij staat sterker in je schoenen dan die jongen. En nee, ik ben geen kluizenaar; ik ga nare personen uit de weg. Omdat ik idd ook niet zo sterk in mijn schoenen sta als anderen mij het leven zuur willen maken. Dan ga ik weg. Ik kan daar niet tegen, en ook niet tegen onvoorspelbare mensen, maar ik ga me er ook niet gek door laten maken. Snap je?
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Hopelijk krijg jij nooit te maken met een echte psychopaat, want dan kun jij alvast de strop klaarleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Burger
|
![]() Citaat:
2) Hopelijk niet nee. Maar je onderschat mij.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#58 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik heb dingen meegemaakt met mensen waar ik me niet tegenop gewassen voelde. Ik kon daar niet goed mee omgaan en ik ben niet zo'n harde dat ik anderen kapot kan maken; daarvoor sta ik niet sterk genoeg in mijn schoenen. Daarom heb ik besloten om die mensen uit mijn leven te bannen, om die negativiteit te ontvluchten. Ik laat dus niet meer over me heen lopen; ik los het alleen op een passievere manier op en niet op een agressieve. Soms ben ik assertief, maar soms ook niet. Ik ben dus niet sterk, maar ook niet zwak. Duidelijk nu?
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||