![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Gelukkig hebben bedrijven minder belastende zonnepanelen
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook al ben ik een van de mensen die deze netvergoeding zal moeten betalen (en uiteraard vind ik betalen niet leuk), toch vind ik de voorgestelde oplossing niet verkeerd - op voorwaarde dat ze hun slimme meter dan steken waar het zonlicht niet schijnt. Alleen zie ik dat datzelfde Eandis ondertussen lustig verder gaat met het invoeren van die slimme meter, ondanks het feit dat onderzoeken uitwijzen dat de niet rendabel zijn. Als we een slimme meter krijgen EN deze netvergoeding, dan betalen we drie keer: de netvergoeding, de slimme meter en electriciteit leveren aan nultarief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om wat te bereiken ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het was een investering die ook zwaar ondersteund werd door Groen en SP-a , u weet wel "groene" energie. Die mensen worden nu afgestraft omdat ze moed hadden om te "investeren". Die mensen worden nu afgestraft omdat politiekers (ja de 3 tradtionele) een aantal zaken betreffende de zonnepanelen over het hoofd gezien hebben. Ze hebben vergeten om een verschil te maken tussen "huisgezin" en "bedrijf". Die laatste slokken alle "subsidies " op en nu moet de "regering" (3 traditionele partijen) BIJSTUREN. Heel erg ! Dat u daar gelukkig mee bent (de maatregel) tja ....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral in die batterijensystemen zit nog wel wat toekomst denk ik zo. Hmm ![]() Ben wel blij dat dit in het nieuws komt net voor de verkiezingen, dan kan ik alsnog de rekening een klein beetje vereffenen komend weekend. Laatst gewijzigd door Stingray : 6 oktober 2012 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk wel dat ze er niet meer op hoeven te rekenen dat nog iemand panelen zal installeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Als ik het goed begrijp, isq dit maar voor vermogens tot 10kwh?
Wel we gaan er nog een paar bijleggen hé? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Zijn onze politiekers niet uitstekende sportvissers ?
Een klein bliekje gooien om ne grote snoek te vangen ? enfin , je zal maar investeren met de intentie van wat profijt te doen , op de kap van de belasting betaler ( subside) en dan nog zelf moeten belasting betalen foei foei foei . Zonnepanelen , wat een flop . Zware investering je mag uw eigen electriciteit niet houden , je moet ze verkopen en terug kopen . Je hele dak ziet er uit als een misbaksel van jawelste Je dak is naar de kloten als ze die rommel willen opruimen . De premies verminderen aanzienlijk De prijs die je voor je elctriciteit krijgt zwakt af . De opbrengst / rendement gaat na 5 jaar aanzienlijk naar beneden En nu mag je nog belasting betalen op je goede intentie's Hopelijk mogen ze ook ng eens een zware prijs betalen voor het verwerken van die hoop milieu vervuilend afval als ze ooit moeten worden verwijderd. Wat een klucht Onthou één ding . als de overheid je iets aanprijst , blijf er met je twee handen van af . |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
verwerkt u meer , dan betaald U meer . en de toekomst is nog mooier . Hoe minder ze gaan renderen hoe hoger de tax wordt . Leuk toch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je zag dit inderdaad wel aankomen... Let wel, de mensen die als één van de eersten zijn ingestapt zullen er niet slecht vanaf komen zene, maar degenen die recent hebben "geïnvesteerd"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Di Rupo zal nog wel andere bacterien uit zijn anus schudden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eandis is eigendom van de gemeenten (en deeltje Electrabel tot 2018) en valt onder bevoegdheid van het Vlaams Gewest. De reden waarom men prijzen wil verhogen is door de massale installatie van zonnepanelen in Vlaanderen door subsidiebeleid Vlaamse regering. Met Di Rupo heeft dit niets van doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft zoveel geld nodig voor zijn Marxistisch beleid en de transferts die daarvoor nodig zijn in zijn machtsbasissen, dat hij de steden en gemeentes onmogelijk fatsoenlijk kan ondersteunen. De Vlaamse regering kan ook al niet bijspringen, omdat ze verwachten dat de overgedragen bevoegdheden slechts zullen gepaard gaan met een gedeelte van de overeenstemmende nodige budgetten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @De Schoofzak
We zitten anno 2012. Steden en gemeenten worden door de gewesten en gemeenschappen gefinancierd voor de centen die ze niet zelf ophalen. Er is trouwens nooit voldoende budget geweest op de federale overheid om heel hun verhaal waar te maken. Het is normaal dat als je bevoegdheden nu verder overdraagt dat je dan ofwel tekorten mee overdraagt ofwel geen uitvoering geeft aan die bevoegdheden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 oktober 2012 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Wie had het hier over populistisch gezeik ?
Laatst gewijzigd door stuyckp : 6 oktober 2012 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zij doen identiek hetzelfde als de federale regering. Maar omdat de N-VA in de gewestregering zit is het blijkbaar niet dezelfde maatregel? Die subsidies hadden nooit goedgekeurd mogen worden. |
|
![]() |
![]() |