Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2004, 11:28   #41
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel

Waarom? Gaat Arena jouw definitie van racisme hanteren in de beoordelingen?
Volgens jouw beperkte geestje is elke blokker, of elke Vlaming die z'n cultuur verdedigt en wantoestanden aanklaagt of simpel ter sprake brengt die kenmerkend zijn voor leden van andere culturen of ethnieën, dus per definitie een racist.

Ooit al gehoord van het gezegde van de splinter en de balk? Zeer toepasselijk op selectieve verzuurden en onverdraagzamen als u Neruda.

But remember : [size=7]de gedachte blijft vrij[/size]!
Tot spijt van wie het benijdt. 8)
Zeer goedkoop Spolpoel , je kunt toch beter als dat niet ?
En inderdaad voor mij is elke blokker op dit forum 'dirt'.
Het belangrijkste is dat de 'jacht' geopend is , wat zeer goed is !!
Wat is daar goedkoop aan ?
Hoe dan ook, je geeft dus grif toe dat JIJ een ONVERDRAAGZAME POLITIEK CORRECTE RACIST bent.
Niet dat we dat nog niet wisten. Het maakt je niet minder racist (in de brede betekenis van het woord).
Opletten Neruda, want je zou wel eens de eerste prooi van jouw gedroomde jacht kunnen worden.

Kent iemand de identiteit van Neruda zodat ik klacht kan neerleggen tegen Neruda wegens zijn uitgesproken racisme?
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:30   #42
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda

Zeer goedkoop Spolpoel , je kunt toch beter als dat niet ?
En inderdaad voor mij is elke blokker op dit forum 'dirt'.
Het belangrijkste is dat de 'jacht' geopend is , wat zeer goed is !!
Hoe dan ook, je geeft dus grif toe dat JIJ een ONVERDRAAGZAME POLITIEK CORRECTE RACIST bent.
Niet dat we dat nog niet wisten. Het maakt je niet minder racist (in de brede betekenis van het woord).
Opletten Neruda, want je zou wel eens de eerste prooi van jouw gedroomde jacht kunnen worden.

Kent iemand de identiteit van Neruda zodat ik klacht kan neerleggen tegen Neruda wegens zijn uitgesproken racisme?
Wat wil je met iemand met een nick als "Spolspoel" die alleen maar een beledigend karakter aangeeft?
Oud 15 juli 2004, 11:34   #43
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabufferkwa
[Wat is je definitie van allochtoon
Het heeft niks met tijd te maken. Een Vlamng die naar de States uitwijkt en zich daar aanpast zal na enkele generaties niet meer van een Amerikaan te onderscheiden zijn. En waarom is dat? Omdat de Europese cultuur sinds eeuwen een begrip is, onderscheiden van bijv. de Islamitische of de Joodse.
Een Arabier of een Jood kan dus nooit een Vlaming worden, nog in geen 1000 jaar.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:36   #44
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
Citaat:
Het heeft niks met tijd te maken. Een Vlamng die naar de States uitwijkt en zich daar aanpast zal na enkele generaties niet meer van een Amerikaan te onderscheiden zijn. En waarom is dat? Omdat de Europese cultuur sinds eeuwen een begrip is, onderscheiden van bijv. de Islamitische of de Joodse.
Een Arabier of een Jood kan dus nooit een Vlaming worden, nog in geen 1000 jaar.
In de Verenigde Staten zijn geïmmigreerde Arabieren, moslims, joden, ku klux klan leden enz... allemaal volwaardige Amerikaanse staatsburgers, en dat van zodra ze genaturaliseerd zijn.
Oud 15 juli 2004, 11:36   #45
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Wat wil je met iemand met een nick als "Spolspoel" die alleen maar een beledigend karakter aangeeft?
Begrijp ik niet.
Leg eens uit aub.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:38   #46
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Onze politiek correcte FORUMFÜHRER Piano gaat nu ook nog de multikulfascisten even voorschrijven welke nicks politiek correct zijn en welke nicks 'beledigend" zijn.
Binnenkort wordt je per definitie bij de 'racisten' geklasseerd als je je kinderen niet de namen Mohammed, Ahmed of Ali geeft.

Fatima Spolpoel
Oud 15 juli 2004, 11:39   #47
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
[Geef eens je redenen aan voor beide gevallen. Of heb je er geen?
Loop eens in Joden-en Marokkanenwijken rond en ge ziet de algemene verwaarlozing en vuiligheid op straat. Wat dat betreft loochenen ze alleszins hun gemeenschappelijke afkomst niet. 8)
Maar als ik nu een niet exact te verklaren afkeer voel voor die mensen, die zich NIET vertaalt in welke agressie ook, ben ik dan een racist? En hoe gaat zo'n wetje mij dan bekeren? Dat is toch te stom voor woorden(maar zo is Paars), een Blokker een boete geven om hem tot multiculturalist om te toveren!
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:40   #48
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Citaat:
Begrijp ik niet.
Leg eens uit aub.
Spolspoel is een verbasterde nicknaam op de journalist Polspoel. Een bekende manier op het internet om mensen te beledigen waar ze het politiek niet mee eens zijn. Een ander voorbeeld is Verhofstadthater.
Oud 15 juli 2004, 11:41   #49
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Bedoel je dus dat Hitler gelijk had in zijn "mein kampf" want die schreef dat ook. En wat met de atheisten? War betekent volgens jou aanpassen aan de cultuur? Tot het christendom bekeren? In Amerika houdt iedereen zijn godsdienst en is Amerikaan en wordt niet onderscheden.

Jouw logica is ifewel door onkunde of door racisme ingegeven, of misschien door een combinatie van beide 8)
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:41   #50
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Begrijp ik niet.
Leg eens uit aub.
Spolspoel is een verbasterde nicknaam op de journalist Polspoel. Een bekende manier op het internet om mensen te beledigen waar ze het politiek niet mee eens zijn. Een ander voorbeeld is Verhofstadthater.
inderdaad, ik vind "Sponssmoel" dan ook beter
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:44   #51
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
[Geef eens je redenen aan voor beide gevallen. Of heb je er geen?
Loop eens in Joden-en Marokkanenwijken rond en ge ziet de algemene verwaarlozing en vuiligheid op straat. Wat dat betreft loochenen ze alleszins hun gemeenschappelijke afkomst niet. 8)
Maar als ik nu een niet exact te verklaren afkeer voel voor die mensen, die zich NIET vertaalt in welke agressie ook, ben ik dan een racist? En hoe gaat zo'n wetje mij dan bekeren? Dat is toch te stom voor woorden(maar zo is Paars), een Blokker een boete geven om hem tot multiculturalist om te toveren!
Ben er nog onlangs geweest om wat israelische producten te kopen en zag daar geen verloedering. 't zal misschien eerder in je geest wat verloederd zijn

En wat betreft gemeenschappelijke afkomst ben je er natuurlijk ook weer eens 180 graden naast.
Oud 15 juli 2004, 11:44   #52
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Dus het statement : "Joden doen zich graag als slachtoffer voor" op zich is al racistisch.
Ik vind de teneur zeker racistisch omdat het niet strookt met de waarheid en in feite de huidige golf van antisemitisme minimaliseert, waardoor het enkel maar kan toenemen.

Citaat:
Als dergelijke uitspraken al "fout" zijn, heb je er dan enig idee van, hoeveel kiesbrieven dat ge nog gaat moeten tellen bij volgende verkiezingen, ... ?
Het succes van het VB betekent dat het racisme nog altijd toeneemt en dat er elke verkiezingen racisten bijkomen. Moeten we dan maar ophouden om het racisme te bestrijden.

Ps: ik ben niet Lekker Links, als ik zou willen deelnemen was ik direct weer bezig, maar ik kom alleen onder mijn eigen nick terug of niet.

Piano, zie eens in, dat dat niet allemaal racisten zijn, maar dat mensen zijn die gewoon 's avonds me hun hondjen buiten in 't park willen wandelen, mensen die gewoon de metro of bus willen nemen zonder belaagd te worden. Mensen die voor hun welvaart willen werken, en zelf solidair willen zijn, maar ook solidariteit verwachten van diegene die van hun solidariteit gebruik maken.

Piano, ik werk hier samen met een afrikaanse computerexperte, hier werken marokaanse schoonmakers, ik heb hier 10 belgen als collega's en de anderen zijn allemaal buitenlanders, Italianen, Duitsers, Grieken, Hongaren, noem het en het zit er wel ergens tussen.

Ik heb ikik geen problemen met die mensen... Als ik nu een "Blok Racist" zou zijn zou ik daar volgens u toch nie mee kunnen samenwerken...

Hou dus op met te denken dat al Vlaams Blokkers racisten zijn, het is niet zo. Het zijn de overbeschermingsmaatregelen die het altijd maar erger maken.

Stel u eens voor dat er geen vreemdelingenstemrecht geweest was, geen centrum voor Inquisitie van de Vlaming, en een eerlijk gerecht zou zijn...

Meer vragen wij niet, ... geen onredelijke dingen, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:44   #53
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Begrijp ik niet.
Leg eens uit aub.
Spolspoel is een verbasterde nicknaam op de journalist Polspoel. Een bekende manier op het internet om mensen te beledigen waar ze het politiek niet mee eens zijn.
Dat had ik ook al in de mot, dat het een wat leek op Polspoel.
Beledigend zou echter meer in de aard van bijv. Zeepsmoel ofzo liggen.

Dus een vraagje: Wat is er zo beledigend aan Spolspoel?

Citaat:
Een ander voorbeeld is Verhofstadthater.
Is dat een verbastering?

Kom nou... Is toch gewoon iemand die Verhofstadt haat. Dus opnieuw een vraagje, dat maakt er al twee: Wat is daar beledigend aan?
Oud 15 juli 2004, 11:45   #54
Tegendradigaard

Standaard

Zou Spiano mogen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:46   #55
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

In de Verenigde Staten zijn geïmmigreerde Arabieren, moslims, joden, ku klux klan leden enz... allemaal volwaardige Amerikaanse staatsburgers, en dat van zodra ze genaturaliseerd zijn.
Maar ze kunnen geen president worden, ... Kijk maar naar den Arnold.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:47   #56
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

Spolspoel is een verbasterde nicknaam op de journalist Polspoel. Een bekende manier op het internet om mensen te beledigen waar ze het politiek niet mee eens zijn.
Dat had ik ook al in de mot, dat het een wat leek op Polspoel.
Beledigend zou echter meer in de aard van bijv. Zeepsmoel ofzo liggen.

Dus een vraagje: Wat is er zo beledigend aan Spolspoel?
Met zon een zelfingomen ventje als Polspoel had ik eerder voor polsmoel verkozen
Oud 15 juli 2004, 11:48   #57
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik vind de teneur zeker racistisch omdat het niet strookt met de waarheid en in feite de huidige golf van antisemitisme minimaliseert, waardoor het enkel maar kan toenemen.

Het succes van het VB betekent dat het racisme nog altijd toeneemt en dat er elke verkiezingen racisten bijkomen. Moeten we dan maar ophouden om het racisme te bestrijden.

Ps: ik ben niet Lekker Links, als ik zou willen deelnemen was ik direct weer bezig, maar ik kom alleen onder mijn eigen nick terug of niet.
Piano, zie eens in, dat dat niet allemaal racisten zijn,

Hou dus op met te denken dat al Vlaams Blokkers racisten zijn, het is niet zo. Het zijn de overbeschermingsmaatregelen die het altijd maar erger maken.
Bezint eer ge begint...

06/07/'04 door The Piano:

Mij interesseert niet enkel wat JIJ zegt want ik zie jullie, rechtsextremisten van het racistische Vlaams Blok, als één geheel.

De reden waarom is vrij eenvoudig: omdat jullie altijd als een geheel optreden tegenover iemand die een kritische kanttekening plaatst bij het Blok. Dat jullie onderling verschillen van mening zal mij worst wezen

Voor piano is er geen verschil tussen een die-hard racist en een chiroleider die een vlaams blok-standpunt niet afbreekt.
Laat u niet vangen, herr flick, in the end is het verloren moeite.
Oud 15 juli 2004, 11:48   #58
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

Piano, zie eens in, dat dat niet allemaal racisten zijn, maar dat mensen zijn die gewoon 's avonds me hun hondjen buiten in 't park willen wandelen, mensen die gewoon de metro of bus willen nemen zonder belaagd te worden. Mensen die voor hun welvaart willen werken, en zelf solidair willen zijn, maar ook solidariteit verwachten van diegene die van hun solidariteit gebruik maken.

Piano, ik werk hier samen met een afrikaanse computerexperte, hier werken marokaanse schoonmakers, ik heb hier 10 belgen als collega's en de anderen zijn allemaal buitenlanders, Italianen, Duitsers, Grieken, Hongaren, noem het en het zit er wel ergens tussen.

Ik heb ikik geen problemen met die mensen... Als ik nu een "Blok Racist" zou zijn zou ik daar volgens u toch nie mee kunnen samenwerken...

Stel u eens voor dat er geen vreemdelingenstemrecht geweest was, geen centrum voor Inquisitie van de Vlaming, en een eerlijk gerecht zou zijn...

Meer vragen wij niet, ... geen onredelijke dingen, ...
Het VB (dmv de 3 vzw's) werd op 21 april veroordeeld voor het systematisch aanzetten van racisme. Dat was twee maanden voor de verkiezingen. Dat proces werd breed uitgesmeerd in de media en ook de argumentatie in het Arrest is ruimschoots aan bod gekomen. Al diegenen die dankzij of ondanks toch op het racistische Blok hebben gestemd, zijn per definitie racisten. Raak maar alvast gewend aan die term, want sinds het arrest is dat een gelegalizeerde aanduiding voor personen die pro-Blok zijn, of er op stemmen.
Oud 15 juli 2004, 11:50   #59
Tegendradigaard

Standaard

Sinds wanneer is racisme de ergste misdaad der misdaden ?

dit maar om te zeggen dat ik ergere misdaden ken dan zeggen 'ik hou niet van vreemdelingen'....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:51   #60
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

inderdaad, ik vind "Sponssmoel" dan ook beter
Onze brave CD&V-er Seba vergeet zijn CHRISTEN-zijn weer even. Zijn tijdelijke geheugenstoornissen komen uiteraard goed van pas om zijn oncontroleerbare opstoten van selectieve onverdraagzaamheid te ventileren. Bovendien past deze politiek correcte stemmingsstoornissen uiteraard ook goed in de geschiedenis van de tjevenhypocrisie.

Alé Seba, 10 wees-gegroetjes op uw blote knieën en t'is uw vergeven, alhoewel je als rechtschapen christenmens me eigenlijk uw kaak zou moeten aanbieden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be