![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dat de Vlaamse spelers nog niet doen, moet ik zeggen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat zou kunnen, maar er zijn nu eenmaal veel onnozelaars in de wereld.
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() is dit echt de volgende strohalm waar de belgicisten zich aan gaan vastklampen? voetbal?
En dan durven ze nog neuten indien wij zeggen dat er niks substantieel is dat alle Belgen verenigt. Je mag raden bij welke groep jij bent :/
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 17 oktober 2012 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Alsof er nu niet plots zeer veel emo-Vlaamsgezinden zijn...
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
enkel domoren merken dat niet en de Belgicysten negeren het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik stel dit gewoon vast, omdat dit gewoon zo is. Ach, ik ben graag een onnozelaar dan.
![]() |
![]() |
#49 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Maak jezelf niets wijs.
Veel mensen stemmen op de VU, omdat ze in de winning-mood zijn. De echte Vlaams-nationalisten waren er toen het moeilijk ging. Wellicht zijn er in Vlaanderen 20% echte Vlaams-Nationalisten, 10% Belgicisten en 70% mensen die het geen fuck uitmaakt, als ze maar niet te veel belastingen moeten betalen.
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
één die niet wordt geregeerd door de PS. kom een beetje meer buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Damn, dan heb ik op de verkeerde partij gestemd.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je nu speciaal onnozel aan het doen of weet je werkelijk niet dat de VU niet meer bestaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
leer lezen! je zegt zelf dat het voor de meesten geen moer uitmaakt? wel het zijn die personen die op de n-va stemmen, niet de Belgicysten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat de regering Rajoy betreft: ik verwees vooral naar de goede resultaten van de Catalaans-nationalisten bij de deelstaatverkiezingen van 2010 en van de Catalaans-nationalisten en Baskisch-nationalisten bij de federale verkiezingen van 2011. Op dat moment was Zapatero nog eerste minister. Wat het effect van de regering Rajoy zal zijn, zullen we merken in de komende weken. Zondag zijn het Baskische parlementsverkiezingen, in november volgt Catalonië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Lokaal Raadslid
|
![]() What's in a name?
Je weet waar ik het over heb. Van zodra de NVA me laat weten of het nu N-VA (zoals op hun website) of NV-A (zoals in hun logo) is, zal ik hun naam schrijven zoals deze anno 2012 is. Zoniet, hou ik het op de oude naam.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Jan Vertonghen met de Vlaamse Leeuw gaat zwaaien na een gewonnen wedstrijd, zou dat niet minder dan een enorme poltieke rel zijn, en vrijwel zeker tot zijn verbanning leiden uit de selectie. Geeft wel aan waar we staan in Belgie, en wat voor slapzakken de meeste Vlamen zijn, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Mijn excuses, Shadowke. Inderdaad, voor de meeste mensen maakt het geen moer uit. Zolang ze maar ergens tégen kunnen zijn, is het al lang goed. Het is dus even wachten op de nieuwe Leterme, Stevaert of Verhofstadt om weer een stemmenverschuiving te zien.
![]() |
![]() |
#59 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
2) De rest is fantasie.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|