![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gezien het monetair systeem dat ze in stand houden en het financieel beleid dat zij aan de hele wereld proberen op te dringen noem ik ze zelfs extremistisch en heel gevaarlijk. Al deze technocratische, nooit verkozen bureaucratieën zouden stuk voor stuk volledig uitgeroeid moeten worden.
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp dat je problemen hebt met niet democratisch verkozen machthebbers. Ik heb problemen met incompetente machthebbers.
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet tegen een multiculturele samenleving. Mijn gezin al multicultureel samengesteld. En ik hoop in ons huis nog veel buitenlandse studenten een kamer aan te bieden. Ik hou wel van die drukte in mijn huis. Migratie is voor mij een positief begrip. Alleen kan het niet dat de piramide omgekeerd is. (Zij die moeten bijdragen is in aantal kleiner dan zij die er van nemen) Laatst gewijzigd door giserke : 29 november 2012 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bovendien wanneer iemand het over migratie heeft, dat het dan steeds over de massamigratie gaat. Waarschijnlijk zal het niet gaan over de Samoaan die in Hongarije gaat wonen of de Fin die in Groot-Brittanie gaat samenwonen met zijn koreaanse vriendin. |
|
![]() |