![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zou nog (graag zelfs) willen geloven dat de n-va aan geloofwaardige politiek wil doen.
Ik kan echter niet naast de dubbele moraal kijken waarmee gij flaneert. De n-va stapt zelf in 'coalities van de verliezers'. Ze hebben dezelfde stront aan hun handen die gij een ander verwijt. |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel de CD&V van Wouter Beke die vanuit het partijhoofdkwartier via rechtstreekse ingrepen in de coalitievorming in de gemeenten de coalities tegen N-VA heeft gearrangeerd. In Halle, in Beveren, in zovele andere gemeenten. Dat is toch een klein nuance-verschil denk ik.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar dan moeten ze niet zo schijnheilig klagen. Of drogreden zoeken zoals den deze: Citaat:
Bijna elke (grote) partij heeft wel ergens een winnaar die 'gepakt' is door de rapte van een verliezers-coalitie. Niet enkel de n-va. |
||
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iedere politicus die op die manier een mandaat aan zijn neus voorbij ziet gaan, klaagt daarover, terwijl hun partijen er vrolijk aan meewerken. Waarom jij hier uitsluitend de N-VA viseert, is mij een raadsel.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 23 oktober 2012 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Grappig. Gij hebt slechts 1 zinnetje gelezen. Luie opinie.
|
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() ieder vecht voor zijn kas
|
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Over stemmen: Moet wie ontstemd is ook gaan stemmen? Wie liever stemmen in zijn hoofd heeft dan zondag te gaan stemmen, maakt beter nu een afspraak bij de psychiater.
Over Groen!: Als zij in de regering zit is hun eerste voorstel: wiens adem stinkt of wie teveel scheten laat moet een milieubelasting betalen. Over CD&V: Wie nu nog op CD&V stemt moet wel heel gelovig zijn.....of een ezel. |
![]() |
![]() |
#51 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |