![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Gij hebt de ervaring opgedaan door met 4 in 1 kamerke te zitten, mist ge het zo hard dat ge nu aan projectie moet doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je outing! Dat ik dat na al die jaren nog mag meemaken...
Wees gerust: ik discrimineer niet. Ik kan net zo goed met jou lachen als met heteroseksuele mannen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar helaas voor u, ik ben niet geboren als sluitspierartiest, dus je mag stoppen met aandringen. (niet dat ik het u kwalijk neem, de aard van het beestje is nu eenmaal de aard van het beestje) Maar, terug naar de kern van de zaak. Onze teerbeminde troonpretendent moet aanvaardbaar zijn voor de volledige bevolking, dat spreekt vanzelf. Als homo wordt hij als dusdanig niet aanvaard door de verschillende soorten van christenen en daar bovenop nog eens hartsgrondig gehaat door de verschillende soorten van moslims. Er zijn dus ook nadelen verbonden aan de o.a. door links zo geliefde multiculturele maatschappij. Dus, geen homo op de troon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Uw kamergenoten delen uw mening daaromtrend niet.
Ik denk dat ge de betekenis van intiem toch eens moet gaan opzoeken, en terwijl ge daar mee bezig zijt kunt ge ook conservatief nog eens nakijken. Laatst gewijzigd door santos : 23 oktober 2012 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zeg je tegen mij dat ik projecteer... Jaja... |
|
![]() |
![]() |