![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Ze woonde vlakbij ons).
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2 vriendinnen van me wonen momenteel in New York (geweldig leuk om zo'n adres te hebben ![]() Nóg leuker om ZO'N adres te hebben ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() & ik ben terug van een 3-daagse Hamburg met zoonlief, die de geboorteplaats en de omgeving van mijn kindervakanties wou zien..
Deze keer heb ik er een goedkope verblijfplaats gevonden. Nl. kamers in een mooi jugendstilhuis aan Eur 30,- per nacht. Voor ieder die een alles in rekening genomen goedkope citytrip zou willen doen geef ik graag meer info.
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ik trek in september een paar weken naar het Crimea schiereiland in Ukraine!
Zon, zee, natuur en babes, meer moet dat niet zijn... 8) En de kans dat ik daar hollanders, duitsers of mede-belgen tegenkom is godzijdank minuscuul. Laatst gewijzigd door parcifal : 20 juli 2004 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat hawaii betreft: ik heb vorige keer 3 eilanden op 10 dagen gedaan (dus +/- 3 dagen per eiland). ik wil dan zoveel mogelijk zien en verander elke dag van plaats en bereid absoluut niks voor (tenzij de vluchten), huur een wagen voor de duur op 1 eiland en ik heb enkel een "lonely planet gids" bij. (op elke luchthaven kan je bv een mobilhome huren als je super vrij wil zijn). je ontmoet voortdurend interessante mensen van allerlei pluimage. meestal slaap ik maar 1 dag op dezelfde plaats (dat varieert van een kamerke bij mensen, over een bungalowke tot een 5 sterrenhotel als ik wat comfort wil of energie wil opdoen etc.). eenmaal slaapplaats gevonden trek ik er gewoon op uit voor een dag trekking. (de "na pali coast" trekking is gewoon verbluffend). het hawaii van den tv (honolulu, magnum, etc) wil ik niet zien... hawaii is gewoon 1 brok natuur en het zou zonde zijn van daar weg te kruipen in een hotel voor 10 dagen... wat peru etc. betreft: dat moet je normaal goed voorbereiden om niet voor zeer onaangename verrassingen komen te staan. ik heb daar gelukkig familie (o.a. in de tourismesector) in verschillende steden (cuzco-huaraz-lima) zodat ik altijd een vluchtoord heb en zelfs eerste klass contact met de lokalen.
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook omwille van mijn formidabele charme en onnavolgbare flirttechniek natuurlijk. ![]() Aah, nog 4 weken en dan dit : ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 22 juli 2004 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() mijn vakantie zit er weeral op
![]() ik heb er trouwens in de gazet gestaan! ![]() gisterenavond het vliegtuig terug naar zaventem genomen, geland tijdens het onweer dus niet echt een leuke thuiskomst! mijn oren doen er trouwens nog zeer van! vakantie zit erop, dit weekend werken, en maandag begin ik te studeren voor mijn 2de zit! zeg nu nog eens da studenten een gemakkelijk leven hebben! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Burgemeester
|
![]() Ik vertrek morgen naar Friesland lekker Fries praten?t'zal wel gewoon nederlands worden.
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ik ga naar Namen voor enkele dagen.
Het zal onze arme buurman plezier doen want het zal wat rustiger zijn. Hoewel de mens niet moet klagen sinds dat hij een persoonlijke lijfwacht heeft ingehuurd. ![]() De smeerlap verdient het zelle, de dierenbeul. ![]() Laatst gewijzigd door PAJOT : 24 juli 2004 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een hele zondag mijn pc moeten missen, ik ben Suske en Wiske gaan kijken in Bokrijk!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een week in Zuid Frankrijk vorige week en misschien een lange weekend in Praag in augustus. Als ik met vakantie ga, ga ik altijd naar het buitenland. Zelfs voor een een-dag verblijf. Ik begrijp niet al die mensen die naar de Vlaamse Kust of naar de Ardennen gaan. Liever een dag in Parijs of London dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Ben terug, was zeer tof, Kreta is een echte aanrader!
Wel te weinig volk enfin, ik vind dat niet erg, maar die mensen daar verdienen beter. Iedereen gaat naar Turkije ![]() Tijd voor wat europees protectionisme ![]()