![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en is politiek enkel dat, mensen verenigen? of mag dat ook gaan over idealen verwezenlijken? over standpunten innemen en in discussie gaan met anderen daarover?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet niet verenigd worden. Ik moet alleen maar een efficiënt staatsbestuur en voor de rest zal ik zelf wel zorgen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niet op de oude machtspartijen gestemd omdat zij gezorgd hebben voor onze zogenaamde justitie, torenhoge staatsschuld, diepzee-lage pensioenen, Londen-smog-achtige geldstromen van de staat, "rijke" immigratie en integratie .... ik heb op hen niet gestemd, omdat ik hen daarvan de schuld geef. Ge raadt het: ik heb op het Weverke (zijn partij) gestemd, en ik ga dat nog doen. En toch kunt ge me nog overtuigen om de volgende keer op een andere partij te stemmen !! Ja ja !!! Maar dan gaat ge met andere argumenten moeten komen dan dat ik tot hiertoe van jou en de jouwen gehoord heb. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 12 november 2012 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet niet alleen letters herkennen en woordjes lezen. Ge moet ook nog iet of wat kunnen onthouden wat je gelezen hebt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 'XIII' : 12 november 2012 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steden zoals Aalst of Sint-Niklaas zijn toch geen klein bier hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Ik had het specifiek over De Wever zelf. En wordt u echt wild van wat ze al gepresteerd hebben op Vlaams niveau?
#54 |
Banneling
|
![]() Je had nog een zinnetje verder moeten lezen, Tommm; En niet als een uitgehongerde hond op het eerste het beste stukje vlees vliegen. Ik hEn hoe komt dat? ik herhaal dus: "En hoe komt dat? Omdat het voor De Wever eenvoudig is omdat hij geen leugens moet onthouden."
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er is in ieder geval meer cohesie op dat vlak dan op federaal vlak, waar ze alweer weken nodig hebben om een begroting op te maken. Je kan dat die mensen daar trouwens ook niet verwijten, ze moeten 2 totaal verschillende democratieën met totaal verschillende sociaal-economische toestanden met elkaar verzoenen. Dat kan niemand, je kan nooit goed voor beiden.
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijft het feit dat hij nog niet bestuurd heeft.
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb nu eens wat geduld man, binnen een dikke maand krijg je eindelijk je zin.
#58 |
Minister
|
![]() Hahaha, zielig hoe je NVA in slecht daglicht probeert te stellen maar faalt. De Wever zijn beide nota's hadden als kiezersbedrog kunnen uitdraaien. Hij had zijn kiezers kunnen bedriegen door met Di Rupo een slecht akkoord te sluiten zoals de CD&V, SP.a en O. VLD. Hij heeft dit expliciet NIET gedaan. Sta jij wat zever uit te kramen. Hij houdt in Antwerpen ook vast aan het akkoord van de Vlareg itt Groen en SP.a die groen erbij wilt...
|
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|