![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is het racisme dat iemand ineen wordt geklopt omwille van een soepjurkdracht?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door BonBon : 15 november 2012 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Quick in Leuven hangt al een bordje dat het vlees geen halal is .
Ze hebben daar blijkbaar schrik dat de betalende klant gaat wegblijven. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg laatst om hen te pesten , na bestelling, of het halal was . De studente zei : nee mijnheer . Ik zei al een geluk , want anders moest ik het niet hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien was het incident eerder een gevolg van de blijkbaar verhitte sfeer in het voetbalstadium, waar supporters van verschillende ploegen tegenover elkaar komen te staan, en is het schelden over 'kankervarkenskop' en dergelijke zo te begrijpen. Voetbalsupporters kunnen inderdaad zich nogal eens als varkens gedragen, onafhankelijk van hun geloof.
Ja Ja, ik weet men wordt verondersteld mee te doen aan het xenofobisch anti moslim gedoe hier in deze draad. Alleen zie ik in dit voorval voldoende alternatieve interpretaties met een hoog waarschijnlijkheidsgehalte om niet aan de hetze mee te doen. Interpretaties waarvan ik vermoed dat anderen hier ze ook zien, maar er niet op ingaan om de "muslims are bad, m' kay" pret niet te bederven. Veel plezier verder nog Circe met het opjutten van de meute. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 november 2012 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is in de kempen gebeurd?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht al dat er anti-halal beweging was wegens te veel reclamaties..niet dus. Ik hoorde laatst, was het hier of van vrienden, dat er in België haast geen andere kippenkwekerijen zijn dan halal kippenkwekerijen. Ik was geschokt. Ik verkoos de onwetendheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Doe nu niet alsof moslims ons hun waardeloze, mensonterende en fascististische regeltjes niét opleggen, dat er geen evolutie is in deze wansmakelijke situatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niks dus.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 november 2012 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voetbalhooligans die doorslaan in hun onnozelheid en moslims die hun geloof aan het verspreiden zijn! Een "fout" broodje! Leuk, weer iets nieuws... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uitingen van geweld die te wijten zijn aan godsdienstwaanzin dat is nog van een andere orde! En veel gevaarlijker omdat er veel grotere groepen aan de slag gaan, al zijn ze zelf soms te lomp om te beseffen wat ze doen, die "allah-roepers" die aan het moorden slaan. Hebben we hier vroeger ook gekend, tijdens de Middeleeuwen enz Maar bon, het is niet voor niets dat het islamgedoe doorgaat als een gevaarlijke onnozele boel uit de 7de eeuw... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |