![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik zit zelden op Franstalige fora. Engelstalige fora daarentegen... Ik erger me vooral dood aan debielen die "your" niet van "you're" kunnen onderscheiden.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 20 november 2012 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Spaanstalige fora kunnen Troebelekijk nog iets leren op het gebied van het verkrachten van eigen taal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 20 november 2012 om 20:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zal dezelfde vraag aan jou stellen, en om vergelijkbare redenen: op welke Spaanstalige fora ben jij zoal actief (geweest)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Frank Boeijen, het is Kronenburger Park en niet Kronenburg Park.
Ik weet niet wat jou zover heeft gebracht Als ik jou zie 's avonds bij het park De autolichten beschijnen je lichaam Zonder ogen. Zonder herinnering Ik neem aan dat je nooit liefde hebt gehad Ook niet toen dat zo belangrijk voor je was De woorden die bij jou horen Zijn goedkoper dan ik dacht In een seconde ging het regenen vannacht Ga die wereld uit. 1 seconde En rij snel door die wereld uit Ga die wereld uit. 1 seconde En kijk goed rond in ons Paradijs en Vraag niet naar de weg Want iedereen is de weg kwijt Op zoek naar geluk in Kronenburg park Thuis wacht een vrouw onwetend op haar man Ze heeft nooit iets gevoeld van zijn ontevredenheid En alles blijft bij het oude Als hij weer naar huis rijdt Ga die wereld uit. 1 seconde En rij snel door die wereld uit Ga die wereld uit. 1 seconde En kijk goed rond in ons Paradijs en Vraag niet naar de weg Want iedereen is de weg kwijt.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 20 november 2012 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De Franstalige fora waar ik op zit, zijn vooral gamingfora, totaal andere context dus. ![]()
![]() |