Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2012, 23:21   #41
E. Migrant
Banneling

Standaard

Zolang de "open samenleving" niet fundamenteel in vraag gesteld wordt, zal dit soort van terreur alsmaar toenemen.

Dus zeur en kanker maar op, maar zolang je je hoofd in het zand blijft steken en weigert ten gronde na te denken is dat de les : slikken die multicul!
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 10:10   #42
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Bruno De Lille (groene minister van gelijke kansen in Brussel) en Bleri Lleshi (opiniemaker uit bekende hoek) mochten er hun licht over laten schijnen in Terzake.

Uitzonderlijk geval volgens hen en hoogstens de schuld van een falend (?) beleid.

Fait divers dus...
Die Lleshi beweerde met een uitgestreken gezicht dat dit niet het gevolg van cultuurverschillen is, maar van de socio economische problemen waarmee deze jongeren kampen. Ze kunnen er niets aan doen meneer, ze zijn namelijk arm. Dat noemt zich dan een "politiek filosoof", wat dat ook moge betekenen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 10:21   #43
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Die Lleshi beweerde met een uitgestreken gezicht dat dit niet het gevolg van cultuurverschillen is, maar van de socio economische problemen waarmee deze jongeren kampen. Ze kunnen er niets aan doen meneer, ze zijn namelijk arm. Dat noemt zich dan een "politiek filosoof", wat dat ook moge betekenen.
Maar uit die uitspraak is de rek uit. Dat beginnen ze te beseffen.
Vraag me af wat hun volgende slagzin zal zijn.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 10:46   #44
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Men mag zoveel "verklaren", "duiden" en "toelichten" als men wilt. Maar vanwege het politiek-correcte-linkse hoek is het ronduit misdadig om de keiharde realiteit te ontkennen. Met name dat deze agressie op de fysieke integriteit van een persoon alles te maken heeft met de islamitische achtergrond van de daders en helemaal niets met sociaal-economische achterstelling. Hun vergoelijkende agit-prop slaat niet meer aan. Als dergelijk soort misdrijven zich nog voordoen is de kans groot dat er vanwege de autochtone bevolking op een bepaald ogenblik een serieuze (wellicht fysieke) reactie komt.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 13:06   #45
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Blijkbaar niet.
'Een groep jongeren', de gebruikelijke censuur dus.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 13:28   #46
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik vind dat een pure en onversneden belediging voor arme mensen.
Hoe kan het in godsnaam 'politiek correct' zijn dat men totaal veralgemenend kan blijven stellen dat mensen die arm zijn, veranderen in of opgroeien tot zedenloze monsters die zonder rede of geweten geweld plegen, stelen en zelfs verkrachten?
Arme mensen hebben me dunkt toch ook hun trots en dat ze zouden stelen om hun kinderen te voeden, kan ik nog aannemen maar het arm zijn op één of andere manier beschouwen als zijnde een beweegreden om te vervallen in totaal te verachten, onzedelijk gedrag zoals het plegen van verkrachtingen, is totaal onaanvaardbaar.
Het lijkt wel alsof Descartes is verrezen en in de huidige context de armen beschouwt als zielloze, niet-denkende en gewetenloze wezens die volledig slaaf zijn van hun oerinstincten. Maar goed, het zijn ook altijd degenen die nog niet het geringste besef hebben van wat arm zijn betekent, die zich als expert ter zake opwerpen.

Laatst gewijzigd door Wimpeus : 27 november 2012 om 13:30.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 15:03   #47
modderfokker
Partijlid

Standaard

Citaat:
En dan? Er zijn nog meer dan genoeg verenigingen die het dopen willen behouden. Het is een deel van onze studentencultuur. Een cultuur die in het verkeerde keelgat schiet van bepaalde allochtonen en die men dan maar aan banden begint te leggen.

Ben ik op dit moment nog student en praeses van 1 of andere kring, ik organiseer stante pede een fuif waarbij vrouwen alleen binnen komen als ze als man verkleed zijn en omgekeerd. Travestie is NIET verboden in dit land en men moet er niet mee gaan beginnen ook.

Je moet de daders aanpakken, niet de slachtoffers.
Ik wist niet dat het normaal was in Vlaanderen om je te verkleden als lekker wijf. Gadverdamme!!!

Soms hebben allochtonen toch gelijk om dat aan te pakken.
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 15:13   #48
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Ik wist niet dat het normaal was in Vlaanderen om je te verkleden als lekker wijf. Gadverdamme!!!

Soms hebben allochtonen toch gelijk om dat aan te pakken.
Walgelijke reactie.

Waarom pakken we niet iedereen aan die anders is?? Wat leuk! En we hebben het gelijk aan onze kant want afwijken van de norm is toch onaanvaardbaar! Eenheidsworst, dat is waar we moeten naar streven!
Oud 3 december 2012, 01:17   #49
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Laatste keer als ik bloemen kocht bij een bloemiste en wij goed aan de babbel waren vertelde zij me dat haar man 15 jaar geleden een auto-ongeval had met een Turk, niet zo erg en haar man was in zijn gelijk. De Turk had geen verzekering en vergoedde de kosten uit eigen zak. De bloemiste gelooft dat alle Turken nog steeds zonder verzekering rijden, die mogen dat en wij niet en zo zeverde ze verder.
Hier hebben we exact het zelfde aan de hand: één uitschot van 15 jaar verkracht iemand en heel wat mensen denken dat alle Marokkanen, moslims, vreemdelingen verkrachters zijn.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2012, 02:04   #50
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Laatste keer als ik bloemen kocht bij een bloemiste en wij goed aan de babbel waren vertelde zij me dat haar man 15 jaar geleden een auto-ongeval had met een Turk, niet zo erg en haar man was in zijn gelijk. De Turk had geen verzekering en vergoedde de kosten uit eigen zak. De bloemiste gelooft dat alle Turken nog steeds zonder verzekering rijden, die mogen dat en wij niet en zo zeverde ze verder.
Hier hebben we exact het zelfde aan de hand: één uitschot van 15 jaar verkracht iemand en heel wat mensen denken dat alle Marokkanen, moslims, vreemdelingen verkrachters zijn.
om te beginnen is een autoverzekering verplicht en is het niet meer dan normaal dat die Turk de kosten uit eigen zak betaalt als hij de wet overtreedt en niet verzekerd is.

ten tweede zijn er natuurlijk géén bewijzen dat allahtonen er op los zouden gangbangen en liefst in groep blonde witte meisjes verkrachten omdat die er toch zelf achter vragen. Waar halen we zoiets toch uit?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 3 december 2012 om 02:04.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2012, 07:41   #51
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
HUB heeft toch niets te zeggen over Aalst?
Neen maar die voil jeanetten lopen allemaal als vrouw over straat...
Zeer onveilig gezien de gebeurtenissen uit de openingspost. Of moeten ze die toestanden in Aalst afschaffen om niemand voor het hoofd te stoten?
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2012, 13:37   #52
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens onze normen, beste Yücel, gebeuren er teveel zaken te frequent met steeds hetzelfde volk.

En hoeveel van die romantische verhaaltjes heb je nog in petto? Ik heb er veel meer onromantische waar ik nog met geen woord over heb gerept.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2012, 15:12   #53
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
"Ik ben arm dus moet ik verklede studenten gaan verkrachten"

Fucking hell, hoe scheef staat uw sociaal kompas voordat ge begint te denken dat mensen zo functioneren.
Oud 3 december 2012, 19:30   #54
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
om te beginnen is een autoverzekering verplicht en is het niet meer dan normaal dat die Turk de kosten uit eigen zak betaalt als hij de wet overtreedt en niet verzekerd is.

ten tweede zijn er natuurlijk géén bewijzen dat allahtonen er op los zouden gangbangen en liefst in groep blonde witte meisjes verkrachten omdat die er toch zelf achter vragen. Waar halen we zoiets toch uit?
Voor de man van de bloemiste is het niet zo slecht afgelopen, het had zeker erger kunnen zijn. Een verplichte autoverzekering voor iedereen vind ik een zeer goed systeem, daar gaat het niet om.
De meeste, die jij allahtonen noemt, zijn geen verkrachters, ik hoop dat je dat wel niet gaat beweren. Dat slachtoffers zelf vragen om aangevallen te worden is een uit de pot gerukte bewering die apatische en egocentrische mensen zullen aanhouden. Als er mensen zijn die beweren dat die bepaalde mensen alleen maar "de allahtonen" zijn is evengoed uit de pot gerukt en ik twijfel evenzeer aan hun empatisch vermogen, zeker wat betreft "de anderen".
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
Oud 3 december 2012, 19:33   #55
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Volgens onze normen, beste Yücel, gebeuren er teveel zaken te frequent met steeds hetzelfde volk.

En hoeveel van die romantische verhaaltjes heb je nog in petto? Ik heb er veel meer onromantische waar ik nog met geen woord over heb gerept.
Beste parspro, je mag er zeker van zijn dat heel wat normen die jij aanhoudt ik ook aanhoud net zoals vele vreemdelingen dat ook doen. Ik wil me er enkel niet bij neerleggen dat er bij criminele gedragingen een dadersetiket mag geplakt worden op "steeds hetzelfde volk".
Oud 4 december 2012, 06:47   #56
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste parspro, je mag er zeker van zijn dat heel wat normen die jij aanhoudt ik ook aanhoud net zoals vele vreemdelingen dat ook doen. Ik wil me er enkel niet bij neerleggen dat er bij criminele gedragingen een dadersetiket mag geplakt worden op "steeds hetzelfde volk".
De inwijkelingen hun aandeel in de criminaliteitsstatistieken is te groot. Veel te groot.
Dat ontkennen is aangeven dat je dit probleem niet wil oplossen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 4 december 2012, 06:56   #57
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
De inwijkelingen hun aandeel in de criminaliteitsstatistieken is te groot. Veel te groot.
Dat ontkennen is aangeven dat je dit probleem niet wil oplossen.
Peut, allahtonen kunnen geen misdaden plegen tenopzichte van ongelovigen, en gelovigen van't boek, maar geen allahtoon hebben ook al niks te protokollen. En wat betreft wetten die niet door Allah zijn goedgekeurd, zoals verplichte autoverzekeringen, die kunnen ook de vuilbak in.

Ten andere , als Allah het wil, dan heeft een gelovige een ongeval, anders niet.
Oud 4 december 2012, 07:02   #58
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Voor de man van de bloemiste is het niet zo slecht afgelopen, het had zeker erger kunnen zijn.
Hedentendage wil dat zeggen dat de ongevalveroorzaker gemakkelijk €1000 in de hand heeft. En da's voor een kras op een bumper. Ge wil niet weten wat de kosten zijn als er een airbag geploft is.

Citaat:
Een verplichte autoverzekering voor iedereen vind ik een zeer goed systeem, daar gaat het niet om.
En hoe noemt U iemand die wel €1000+ cash uit de zakken kan toveren, maar geen autoverzekering heeft?
Citaat:
De meeste, die jij allahtonen noemt, zijn geen verkrachters, ik hoop dat je dat wel niet gaat beweren.
Klopt. Maar een belangrijke groep binnen de verzameling "verkrachters" is allochtoon, en dat aandeel is disproportioneel tot de totaalgroep allochtonen. Ook is er een enorm verschil in het aantal allahtonen, en bijvoorbeeld aziaten zonder allah.
Citaat:
Dat slachtoffers zelf vragen om aangevallen te worden is een uit de pot gerukte bewering die apatische en egocentrische mensen zullen aanhouden.
Dat het slachtoffer er om vroeg is een excuus dat veel aanranders aanhalen. Met kledij als een belangrijke reden.
Citaat:
Als er mensen zijn die beweren dat die bepaalde mensen alleen maar "de allahtonen" zijn is evengoed uit de pot gerukt en ik twijfel evenzeer aan hun empatisch vermogen, zeker wat betreft "de anderen".
Empathie is niet aan mij besteed, maar ik kan wel statistieken bekijken, zelfs roosgekleurde positief discriminerende statistieken.
Oud 4 december 2012, 10:03   #59
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Het dadersetiket is al geplakt volgens een natuurkundige weg van' teveel en te frequent'. Eromheen walsen is totaal zinloos en getuigt zelfs van een niet al te intelligente benadering. Ik beoog hier vooral de politici en de E.U. die de grenzen hebben opengesteld.
Zonder al dat volk zouden we bv geen belastingsgeld moeten betalen voor de bouw van nieuwe gevangenissen die al gepland zijn. Het gerechtsapparaat zou niet zo zwaar belast zijn en... de lijst is lang.

Persoonlijk geloof ik niet in nog meer bijkomende voorzieningen voor allochtonen: begeleiding van dit en van dat, aanpassingen op onderwijsgebied. Allochtonen zijn geen zorgenkind en wij hoeven geen 'bezorgde ouders' te zijn. Het gedrag van dat 'kind' wordt er niet beter op, alleen maar agressiever.Het masker valt.

Eergisteren kwamen mijn dochter en een vriendin van een nachtje stappen thuis (niet gehoord). 's Morgens vernam ik dat er een derde gast is blijven slapen: een Marokkaan en oude schoolgenoot van mijn dochter. Zijn jas was gestolen met alles erin, huissleutel en ook de sleutels van de bedrijfswagen. Hij heeft samen met de twee meiden in één kamer zijn roes uitgeslapen.

Het is dus perfect mogelijk om een dadersetiket te hanteren opdat er effectieve oplossingen komen in het belang van iedereen en terzelfdertijd een gezonde empathie te behouden voor individuen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 06:40   #60
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwarte piet Bekijk bericht
Zij redeneren als volgt : je kleed je als een vrouw, wij behandelen je als een vrouw. En vrouwen die alleen op stap gaan verkrachten zij nu éénmaal als ze de kans hebben. Vandaar.
Homosex is wel 1 van hun favoriete bezigheden wat hoegenaamd geen probleem is maar dat ze er dan voor uitkomen ipv de ene na de andere homofobe daad te stellen!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be