![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Waren de daders weer niet .... van de andere soort..... alléé hoorde ik toch hé!
Gedomme (sorry), hoe zou dit komen,het lijkt hun geliefde sport te zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken ondertussen wel enkele dozijnen protestanten, en ongeveer evenveel orthodoxe christenen. Een aantal van die mensen is erin geslaagd mij met uitingen van bijzonder fanatieke homo-haat schrik aan te jagen. Ik moet toegeven dat ik dat echt niet had verwacht.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar moest ik homo zijn ik zou in Brussel toch wel veel meer schrik hebben van de hordes muzelmaanse invaders dan van die fundie christenen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bach, net het debat in Terzake hierover gezien.
Hebben ze daar toch weer 2 losers gevonden die de boel goedpraten (er zijn ook macho jongeren bij de Vlamingen, enz.), en uiteindelijk nog meer investeringen te eisen voor de allochtonen. Schandalig dat de VRT zo eenzijdig de waarheid verdraait. Doet mij denken aan het verhaal rond Catalonië. Terwijl en "El d�*a menos pensado" (Spaans radioprogramma) men wel duidelijk zei dat "el bloque independista" groeit, ook al heeft de partij van Mas verloren, vertelde men die realiteit hier niet. Er zijn daar immers veel Catalaans nationalistische partijen, en het verlies van een van die partijen betekent helemaal niet dat de Catalanen nu plots tegen meer zelfstandigheid zijn.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pedofilieschandalen binnen de RKK, zegt u dat iets?? Niet één van die daders zit zijn straf uit. De 2 daders van deze smerige daad vandaag zullen hopen dat het Belgisch niet met 2 maten en gewichten werkt en gewoon vrijuit zullen gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan best zijn dat uw krant gelijk had, maar je moet er toch rekening mee houden; Het enige dat in een krant staat dat niet gelogen is, is de prijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaan ze als maatregel opperen wanneer er ergens uit een straat een auto gestolen is. Gewoon verbieden van nog in die straat te parkeren? Is weer echt op en top Belgisch hé. Dat crapuul weet zich niet te gedragen en dan moet dat wat hen heeft doen aanzetten tot hun wandaad maar verboden worden. Straks worden oude dames verboden van met een handtas over de straat te lopen om het crapuul niet aan te zetten van de handtas te stelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannen die zich verkleden in dames met minirokjes willen een beetje ....betast worden.
't zijn homo's. Wat dacht je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over lui zoals jij heb ik dan toch maar een heel lage dunk. Wanneer dit soort reacties niet dringend en keihard in de kiem gesmoord worden kunnen straks vrouwen niet meer alleen naar een cinema gaan, want dan kunnen ze dat ook interpreteren als op zoek zijnde grieten naar een aanranding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Studentenbal, verkleed als sletje, veel drank, veel blowen...wat verwacht je? Een pik uiteraard. 't zal een beetje uit de hand gelopen zijn. 't zijn homo's! Die willen worst! Laatst gewijzigd door Mambo : 26 november 2012 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorige week zag ik één op straat staan. Een roze t' shirt en met koeien van letters "this is my gay body.
Wat zou die verwachten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor uw verandering, vrouwen zijn idd meestal op zoek.
Of dacht je dat die zomaar iets aantrokken om buiten te gaan? Tegen dat die buiten zijn hebben ze 99 rondjes voor de spiegel gedaan en 101 houdingen uitgeprobeerd. Voor u een wijze raad; volhard in uw naïviteit. Het zal u ergens brengen. Maar waar weet ik niet. Allicht bij de alimentatie stal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opnieuw gaf men daar de indruk dat met het verlies van Mas de nationalisten als geheel verloren hadden, alsof er daar maar één nationalistische partij is.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() u hebt er duidelijk geen kennis terzake
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |