![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ben je het nu speciaal in het belachelijke aan het trekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
enz enz Van onze allochtonen werkt niet eens de helft... Waarom laten we die hier,zelfs levenslang, zitten, liggen en rondlopen? Meer controleurs op de baan aub voor het helemaal de spuigaten uitloopt... Laatst gewijzigd door andev : 12 december 2012 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-children.html Citaat:
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 12 december 2012 om 17:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb meer kinderen en minder loon. Waarom ga ik dan eigenlijk vijf dagen per week werken? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens op "Ygor uit Poperinge" (You tube) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Omdat je niet opgevoed bent als een leegaard?
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Omdat u uw verantwoordelijkheid neemt.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Maar Xeno, natuurlijk draag jij nog bij: je betaalt toch BTW en accijnzen?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 december 2012 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2) ben je autist en heb je een officiele erkenning vd FOD sociale zekerheid dan ben je vertrokken en dan erkend de Vlaamse overheid je ook voor allerlei toestanden/tegemoetkomingen/... heb je die erkenning niet dan zou ik daar rap werk van maken. nu ja, misschien denk jij dat je autist bent en zeggen de artsen van niet (dat kan ook), maar feit blijft dat jij internet, eten en dak boven je hoofd hebt (iemand betaalt dat) jij lijkt nu al zo'n beetje op groentje. die lulde ook maar wat uit haar nek zonder dat ze wist waar het over ging. zou die haar domicilie al veranderd hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moest eens meer controleren bij sommige werklozen, wat ze krijgen, waarom, hoe hun financiële situatie echt is, in welke omstandigheden ze leven, wat ze echt tekort hebben, waar ze hun geld aan besteden enz Ik ben ervan overtuigd dat er heel wat stof zou inzitten voor vele leuke tv-programmatjes! Bvb eindelijk eens nakijken wie een eigendom heeft in het buitenland of er één aan het bouwen is...en hier ondertussen leefloon, kindergeld, sociale woning enz opsoupeert op onze kosten! Nog eens: gooi alles en iedereen eruit die niet in het systeem thuishoort, er zal meer geld zijn voor wie overblijft en het zal goedkoper zijn op het eind van de rekening! Nu heeft gans de wereld hier "recht op..." als ze het een beetje handig aan boord leggen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt mij meer een pleidooi om de sociale zekerheid te gebruiken waar ze voor opgericht is, voor mensen die er ook aan bijgedragen hebben. Eenrichtingverkeer maakt sociale zekerheid onbetaalbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil de misbruiken uit de sociale zekerheid er zien uithalen. Het zijn toch nog niet allemaal misbruikers zodat samen met hen de sociale zekerheid verdwijnt? Dat zou straf zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: Oh, toevalligerwijze, vandaag in de brievenbus, een brief van het FOD, waar in ze stellen dat ze hebben vastgesteld dat iik een aanvraag heb lopen, ze gaan me op de hoogte houden van de gang van zaken. Dit onderzoek loopt van in februari, ze hebben het nu vastgesteld na een negental maanden... Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 december 2012 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grootste profiteurs zijn de ziekenkassen en de vakbonden, begin daar al paal en perk aan te stellen, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. |
|
![]() |
![]() |