![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het probleem niet. Ze heeft toch haar voorwaarden ivm haar vervroegde invrijheidsstelling niet geschonden. Waarom zou die eigenlijk niet naar de kapper mogen gaan?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Michelle Martin in Knokke en bij de kapper: zie jij een probeem, ja of neen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, U mag een soortgelijke opmerking maken waarom Dutroux 2 cellen heeft in een land waar een stevig cellentekort is en waar men bij wijze van spreken al aan't stapelen is.
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() Ik zie ook het probleem niet. Wettelijk alles in orde dus waarom maakt die burgemeester zoveel lawaai? Aandachttrekkerij.
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juridisch is alles perfect in orde maar wie wil die troela in zijn/haar buurt? Ik alvast niet.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Ik ook niet en niemand niet, maar de actie van de burgemeester veranderd daar niets aan.
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk wel dat er zoiets is als een ter beschikking stellen van de regering, waardoor ze vast blijven zitten. Met Van Themse is dat het geval en met Dutroux ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang het openbaar ministerie geen bewijslast heeft, zolang veroordeelden geen beroep kunnen aantekenen is Belgische rechtspraak een abominatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Martins vrijlating was geen probleem want zij zou haar verdere leven slijten in de besloten wereld van een kloosterslot ... je kan nu de publieke opinie moeilijk verwijten dat ze zich bedrogen voelt door haar eigen media ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ijdele hoop vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() echt, 'mijn' volk verdient het toch ni, dat ze hun plan trekken, de losers. ik blijf toch niet. Laatst gewijzigd door Anna List : 20 december 2012 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn zoveel veroordeelde moordenaars die ondertussen terug vrij rondlopen. Er zijn zoveel veroordeelde pedofielen die ondertussen vrij rondlopen. Geen haan die ernaar kraait, maar Martin gaat naar de kapper en het kot is te klein.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het des te schokkender dat mevrouw blijkbaar geen greintje, geen sikkepit respect heeft voor de ouders van de slachtoffers: Madame heeft geen cent om haar schulden aan de nabestaanden van haar slachtoffers te betalen, Madame leeft van onze belastingscenten, maar Madame kan wèl in "Qnoque" naar de kapper en op restaurant! Dat ze naar een kleinere gemeente aan de zee wil gaan, tot daar aan toe, maar gaan flaneren in Knokke is zuiver uitdagen en pesten. Dat mens is de slechtheid zelve! Niks weerhield haar om de kinderen te verlossen toen Dutroux in het gevang zat. Het feit dat ze nu in Knokke wil gaan flaneren toont m.i. duidelijk aan dat Dutroux niet degene was waar ze schrik van had: madame is gewoon puur en puur kwaadaardig. Anders zorg je ervoor uit respect voor de ouders dat je met zulke flagrante uitdagingen niet in de krant geraakt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2012 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Showbizz Jef op kop. Neem de parachutemoord: er is uiteraard een mogelijkheid dat ze het gedaan heeft, maar ik moet nog altijd hét bewijs zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel Nihoul heeft dan ook geen beperkte vrijheid gekregen om in een klooster in malonne te gaan "werken". Evenmin loopt Nihoul te flaneren, naar dure kappers te gaan en lekker op restaurant te zitten, terwijl hij zijn slachtoffers schijnbaar geen cent kan afbetalen
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |