Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 december 2012, 12:02   #41
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Ik zie het probleem niet. Ze heeft toch haar voorwaarden ivm haar vervroegde invrijheidsstelling niet geschonden. Waarom zou die eigenlijk niet naar de kapper mogen gaan?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 12:39   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik zie het probleem niet. Ze heeft toch haar voorwaarden ivm haar vervroegde invrijheidsstelling niet geschonden. Waarom zou die eigenlijk niet naar de kapper mogen gaan?
Maak er op dit forum eens een polleke van, met de vraag:
Michelle Martin in Knokke en bij de kapper: zie jij een probeem, ja of neen ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 13:06   #43
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
de man werd dan ook, in tegenstelling tot MM, volledig vrij gesproken voor ontvoering van kinderen. Hij is enkel veroordeeld geweest voor drugsdelicten.
Tja, U mag een soortgelijke opmerking maken waarom Dutroux 2 cellen heeft in een land waar een stevig cellentekort is en waar men bij wijze van spreken al aan't stapelen is.
Oud 20 december 2012, 13:13   #44
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie ook het probleem niet. Wettelijk alles in orde dus waarom maakt die burgemeester zoveel lawaai? Aandachttrekkerij.
Oud 20 december 2012, 13:28   #45
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
De wet lejeune is daar schuldig aan en als ik mij niet vergis kan men toch in de strafmaat zeggen dat er geen mogelijkheid is op vervroegde vrijlating of niet?
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 13:41   #46
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juridisch is alles perfect in orde maar wie wil die troela in zijn/haar buurt? Ik alvast niet.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 13:59   #47
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Juridisch is alles perfect in orde maar wie wil die troela in zijn/haar buurt? Ik alvast niet.
Ik ook niet en niemand niet, maar de actie van de burgemeester veranderd daar niets aan.
Oud 20 december 2012, 14:12   #48
WetIsWet
Gouverneur

WetIsWet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Michel Nihoul leeft al jaren in Zeebrugge, en daar kraait geen haan naar.
Michel Nihoul is dan ook vrijgesproken of zelfs buiten vervolging gesteld. Da's mijn inziens toch nog net iets anders
Oud 20 december 2012, 14:32   #49
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
De wet lejeune is daar schuldig aan en als ik mij niet vergis kan men toch in de strafmaat zeggen dat er geen mogelijkheid is op vervroegde vrijlating of niet?
Ik denk wel dat er zoiets is als een ter beschikking stellen van de regering, waardoor ze vast blijven zitten. Met Van Themse is dat het geval en met Dutroux ook.
Oud 20 december 2012, 15:13   #50
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Ik denk wel dat er zoiets is als een ter beschikking stellen van de regering, waardoor ze vast blijven zitten. Met Van Themse is dat het geval en met Dutroux ook.
Sinds de zaak Van Temsche ben ik een groot tegenstander van assisen geworden.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 15:17   #51
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Sinds de zaak Van Temsche ben ik een groot tegenstander van assisen geworden.
Assisen, de Belgische variant alleszins, is een monsterlijk gedrocht dat niets met gerechtigheid te maken heeft.

Zolang het openbaar ministerie geen bewijslast heeft, zolang veroordeelden geen beroep kunnen aantekenen is Belgische rechtspraak een abominatie.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 15:23   #52
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
hét probleem is natuurlijk dat de publieke opinie compleet voorgelogen werd.

Martins vrijlating was geen probleem want zij zou haar verdere leven slijten in de besloten wereld van een kloosterslot ...

je kan nu de publieke opinie moeilijk verwijten dat ze zich bedrogen voelt door haar eigen media ...

maar laat mij nu net voordelen zien in het compleet wegvallen van het vertrouwen in de media.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 15:26   #53
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

Martins vrijlating was geen probleem want zij zou haar verdere leven slijten in de besloten wereld van een kloosterslot ...

je kan nu de publieke opinie moeilijk verwijten dat ze zich bedrogen voelt door haar eigen media ...

maar laat mij nu net voordelen zien in het compleet wegvallen van het vertrouwen in de media.
Als het volk zou leren bedoel je?

Ijdele hoop vrees ik.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 15:27   #54
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als het volk zou leren bedoel je?

Ijdele hoop vrees ik.
ni het volk, als de machtsfiguren achter die media al financieel op hun kloten gaan ben ik al content

echt, 'mijn' volk verdient het toch ni, dat ze hun plan trekken, de losers. ik blijf toch niet.

Laatst gewijzigd door Anna List : 20 december 2012 om 15:27.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 15:44   #55
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Er zijn zoveel veroordeelde moordenaars die ondertussen terug vrij rondlopen. Er zijn zoveel veroordeelde pedofielen die ondertussen vrij rondlopen. Geen haan die ernaar kraait, maar Martin gaat naar de kapper en het kot is te klein.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 20 december 2012, 15:46   #56
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

Het publiek wordt al jaar en dag voorgelogen. De laatste gemeenteraadsverkiezingen hebben uitgewezen dat het publiek dat niet erg vindt. Nu moet "het publiek" dan ook niet verontwaardigd doen.
Oud 20 december 2012, 15:53   #57
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Misselijkmakend enzoverder... ok
Schokkend? Maak het nou een beetje hé.
Onder het wettelijk stelsel dat hier onder invloed van vooral PS/SPA en GROEN/ECOLO tot stand kwam genieten zelfs (laat staan dus hun medeplichtigen) de pedofiele verkrachters meer bescherming dan hun slachtoffers.
En al bij al krijgt ze minder bescherming. Onder de wetten die voor deze mensen gelden komen die meestal anoniem in het één of ander gat terecht waar ze op onze kosten terug met hun hobby kunnen beginnen.
Als ze het echt te bont gemaakt hebben krijgen ze soms zelfs de kans om in het buitenland op onze kosten terug te beginnen...
Je kan moeilijk zeggen dat zij die bescherming geniet wel?
Van haar geval wordt, ten koste van haar (geen medelijden van mijn kant) een publieke show gemaakt.
Wat mij betreft zouden de omwonende ouders en de politiediensten op de hoogte gebracht worden van de aanwezigheid van zulk gespuis.
De rechten van mogelijke toekomstige slachtoffers wegen bij mij meer dan die van die 3 op de tien daders (lees vele nieuwe slachtoffers) die niet in korte tijd hervallen.
Ik vind het niet zozeer schokkend omwille van de pedofiele toestanden (ik denk niet dat zijzelf opnieuw op zoek zal gaan naar slachtoffers).
Ik vind het des te schokkender dat mevrouw blijkbaar geen greintje, geen sikkepit respect heeft voor de ouders van de slachtoffers: Madame heeft geen cent om haar schulden aan de nabestaanden van haar slachtoffers te betalen, Madame leeft van onze belastingscenten, maar Madame kan wèl in "Qnoque" naar de kapper en op restaurant! Dat ze naar een kleinere gemeente aan de zee wil gaan, tot daar aan toe, maar gaan flaneren in Knokke is zuiver uitdagen en pesten. Dat mens is de slechtheid zelve! Niks weerhield haar om de kinderen te verlossen toen Dutroux in het gevang zat. Het feit dat ze nu in Knokke wil gaan flaneren toont m.i. duidelijk aan dat Dutroux niet degene was waar ze schrik van had: madame is gewoon puur en puur kwaadaardig. Anders zorg je ervoor uit respect voor de ouders dat je met zulke flagrante uitdagingen niet in de krant geraakt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2012 om 15:54.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 16:06   #58
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Assisen, de Belgische variant alleszins, is een monsterlijk gedrocht dat niets met gerechtigheid te maken heeft.

Zolang het openbaar ministerie geen bewijslast heeft, zolang veroordeelden geen beroep kunnen aantekenen is Belgische rechtspraak een abominatie.
Een grote advocaten-show, dat is het hier.

Showbizz Jef op kop. Neem de parachutemoord: er is uiteraard een mogelijkheid dat ze het gedaan heeft, maar ik moet nog altijd hét bewijs zien.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 16:13   #59
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Michel Nihoul leeft al jaren in Zeebrugge, en daar kraait geen haan naar.
Michel Nihoul heeft dan ook geen beperkte vrijheid gekregen om in een klooster in malonne te gaan "werken". Evenmin loopt Nihoul te flaneren, naar dure kappers te gaan en lekker op restaurant te zitten, terwijl hij zijn slachtoffers schijnbaar geen cent kan afbetalen

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 16:42   #60
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Daarom ook dat verstandige mensen verkiezen daar ver van weg te blijven.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be