![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuw draadje gestart trouwens over dat 'zelf gezocht' gezever van de laatste tijd.
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is dit hoe je denkt? Al eens over nagedacht dat je hier over mensen spreekt?
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 10 januari 2013 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze vinden bvb ook dat iemand die met een duur polshorloge over straat loopt of dure juwelen het verdient van bestolen te worden. Zelfs onze wetgeving begint in die richting te neigen. Wanneer je je wagen niet op slot doet ben je mee verantwoordelijk wanneer hij gestolen wordt. Laten we die 'logica' even anders benaderen. Ben ik schuldig wanneer er uit mijn wagen of huis gestolen wordt? Want ik had altijd voor meer beveiliging kunnen zorgen nietwaar? Mooie vrouwen en meisjes zouden niet onbedekt over straat mogen lopen toch? Die vragen er toch om? Indien alleen de lelijke in minirok zouden rondlopen zouden er toch veel minder verkracht worden? Dus zijn mooie vrouwen sowieso schuldig aan het feit dat ze eventueel verkracht worden. Logisch toch? Zou niet elke dief die steelt van een miljonair vrijgesproken moeten worden? Zo rijk zijn in een wereld waar zo veel armoede is... Dat verdient toch nog veel erger? En zo kan ik nog wel even doorgaan. Nee dus! Bij een diefstal is er maar één schuldige, de dief. Bij een verkrachting is er maar één schuldige, de verkrachter. Bij geweldpleging is er maar één schuldige, de geweldpleger. En bovendien is er geen enkel excuus in België. Wie zich aan de regels houdt en zich op regelmatige wijze in België bevindt komt niet om van de honger en de kou... en heeft dus ook geen reden om te stelen. Arm zijn is dus geen excuus. We leven niet in donker Afrika of zo. En wie niet op regelmatige wijze in België is... die moet er volgens onze democratisch gestemde wetten gewoon uit, punt.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie had dat ooit kunnen denken, dat je hele leven op het internet uitsmeren niet echt een goed idee is?
trolololololo Ik ben blij dat ik geen Facebook heb. Dat zag nu toch iedere idioot van ver komen, dat dat hele Facebook gebeuren eens uit de hand zou lopen? Of zijn jullie allemaal hersendode schapen die de meute volgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je hebt van die vrouwen die zich voordoen als brave en trouwe schaapjes terwijl het de grootste hoeren van de streek zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Dat is toch hun goed recht?
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah oké, jouw vriendin mag dus achter je rug met iedereen van bil gaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of ik bij haar wil blijven is iets anders.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, ik heb geen zin om mijn privé leven met iedereen te delen en een wedstrijdje "wie heeft de meeste Facebook vrienden" te houden. Dan krijg je van die mensen waar je ooit ambras mee had die je toevoegen of mensen waar je helemaal niets meer mee wilt te maken hebben. Nee, bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je berichten staan wel vol zattemanspraat.
Het is (volgens jou) een slet haar goed recht om heimelijk achter je rug om seks te hebben met alles en iedereen die een fluit heeft. Maar je bent niet zeker dat je bij haar zou blijven. En hoe ga je dat dan te weten komen, dat ze zit te rampetampen? Is het rum of cognac? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In wat voor een ghetto woon jij eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is eerder vergelijkbaar met roddelen, maar dan in een moderne "schandpaal" versie. Niets meer of niets minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er hier mensen verkracht? Praat ik DAT goed? Wat jij doet is typisch voor mensen met te weinig en/of zwakke argumenten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En mocht dat dan toch gebeuren dan zou ik er eens goed om lachen en dan maatregelen treffen om de foto's weg te halen. Ik ben geen mentaal zwakke tiener die begint te huilen bij zo'n toestanden, ik zit er niet zo zeer mee in wat anderen denken over mij. Het collectief geheugen is ook zeer vluchtig, binnen twee weken weet vrijwel niemand nog dat die foto's met die onderschriften bestonden. De 'slachtoffers' in dit verhaal weten nu dat dit geen goed idee is. Laatst gewijzigd door Hypochonder : 11 januari 2013 om 08:07. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er zijn daar hele gewone foto's bij maar met een vernietigende commentaar dus die daders kunnen ook gewoon fotoos plukken van websites van scholen of bedrijven. het is gewoon helemaal fout de schuld zelfs maar gedeeltelijk bij de slachtoffers te leggen. |
|
![]() |
![]() |