![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat bedoel ik met munitie dumpen. Namelijk dat Israël regelmatig een hoop palestijnen en bijhorende infrastructuur de lucht in jaagt. Citaat:
Citaat:
Ik kom niet af met dure hotels en de verkoopscijfers van iPhone's in de Palestijnse gebieden. Citaat:
Mare, de doorsnee Palestijn gaat geen Fadjr of Qassam kopen/bouwen en afvuren. Die heeft het al lastig genoeg om zich/haarzelf staande te houden in een omgeving waar terreur van zowel van de eigen leiders, als van de aartsvijand komt. Citaat:
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind het trouwens misdadig dat ze in zo'n omgeving geen halt toeroepen aan hun eigen overbevolking en iets doen aan hun kweeklust. Tenzij ze niet beter weten en achterlijk zijn zoals de meeste kinderkwekers in Afrika. Maar ik dacht dat ze in Palestina toch iets meer brains hadden ? Blijkbaar niet dus. Maar het zijn natuurlijk weer moslims en die moeten natuurlijk aan de lopende band produceren. Wij weten wel waarom. World domination of Islam. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kan U 1 deel van de door U als achterlijk bestempelde posting ontkrachten? Ik alvast niet.
De Gaza strook is overbevolkt, da's gewoon een feit. Dat de Abhramistische religies het hebben van veel nageslacht aanmoedigen, is ook een feit. Moslims houden zich in't algemeen aan deze oproep. Dat het de bedoeling is dat de hele wereld Dar-El-Islam wordt, volgens de geplogenheden van de islam, is ook een feit. Dus waar is de achterlijkheid? Het enige waar een gevoelige ziel over zou kunnen vallen is de verwoording.
|
|
|
#45 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 19 januari 2013 om 20:52. |
|
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#47 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#48 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ja, ik schreef expres "moslims" in mijn posting, om eens te kijken dat men hier geen fundi christenen of joden uit de kast ging trekken. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 januari 2013 om 01:44. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Om dan zelf weeral eens niks te te staven.
Waar zit de achterlijkheid dan? Gaza is overbevolkt, en toch kweken de meeste volwassen er als konijnen. Islam mag niet genoemd worden als leidraad, maar toch zijn het de meer extreme islamisten die de de baas spelen in die coté. Kwestie, wat doet een vredelievend persoon tegen een klein groepje driftkikkers met het sterkste onzichtbare vriendje? Wat betreft de centrale geleiding van de Islam/moslims. Dat ze miserie met zichzelf hebben is een gevolg van het basis-idee van religie "mijn onzichtbaar vriendje is sterker dan het uwe". Maar als er een vijand van buitenaf is, dan die toch effe eerst aanpakken... De geschiedenis toont dat aan. Dus nu over aan Taman, kwestie van ook eens iets wezenlijks te lezen van deze bowlingliefhebber.
|
|
|
#50 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat jij ze bestempeld als "achterlijk" en taalgebruik hebt als "kweken als konijnen" (men zou het eens over de orthodoxe joodse gezinnen moeten zeggen) toont hoe weinig je eigenljk kent van Palestijnen of respect voor hen hebt. |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat betreft het hebben van kinderen in een overbevolkte oorlogzone , da's dan het toonbeeld van intelligentie? En Taman, respect kan iemand van me krijgen als ik vind dat er een reden voor is. Een groep kan bijna geen respect van me krijgen. "De Palestijnen" als groep krijgen evenveel respect van mij als de grotere verzameling "de moslims", of zelfs "de nazies". Namelijk minder dan de hondendrol die gisteren hardnekkig onder mijn schoen bleef plakken. De hardnekkigheid daarvan verdiende respect. En een emmer warm water met veel zeep.
|
|
|
|
#53 | |
|
Minister
|
Citaat:
lijkheid voor die ongewone bevolkingsaangroei. Zeker in Gaza. Gaza was altijd doodarm en de bevolking daar was definitief onderontwikkeld. Ook werkloos. Verwaarloosd door Egypte. Noem maar op. Het hele zaakje werd dus door Israel ingenomen tijdens de zesdaagse oorlog en Israel deed wat het niet laten kon: het zorgde voor enige ontwikkeling en werkgelegenheid voor de Gazanen. Hetzelfde deed zich voor op de westbank. Unwra gebruikte dit als reden om niet langer in de wilde weg aan iedereen die zich Palestijn noemde geld uit te keren. Wie wel geld bleef krijgen (onafhankelijk van het feit of er wel of niet een broodwinner deel uitmaakte van het gezin: toekom-stige moeders en moeders met een kind aan de borst (dit, heb ik ergens ge-hoord, kon duren totdat het kind twee jaar was). Hoe dan ook, het aantal geboortes in Palestijnse gebieden dat tot dan toe enigzins redelijk was geweest (bekijk diverse grafieken) sloeg de pan uit. En daar zitten wij nu mee. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
Ze zijn zeker achterlijk (behalve waar het om geld gaat) en respect zullen ze van mij nooit krijgen.
Een volk dat zich zodanig manifesteerd als de Palestijnen (verkeerde benaming) verdient noch het een noch het ander.
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
verkeerd gepost
Laatst gewijzigd door tomm : 25 januari 2013 om 12:58. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
Een situatie die niet nodig is. Ooit werkten legio Ghazanen in Israël en de grond is best bruikbaar voor het telen van fruit.
Maar Ghaza groeit tegen alle verdrukking in om al in dezed draad genoemde redenen.
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze werkten er niet alleen, een flink aantal woonde er ook nog eens.
|
|
|
|
#59 |
|
|
Is dat zo?
|
|
|
#60 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeer zeker, hoewel het aantal effectief gevluchte doorheen de jaren zal gedaald zijn. Je mag je uiteraard de vraag stellen in welke zin ze nog "Israelisch-Palestijns" zijn en in welke "Palestijns-Palestijns" geworden.
Zou je van de Volksduitsers ook kunnen vragen, natuurlijk. En van zovele andere bevolkingsgroepen die werden verplaatst.
|
|