Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2013, 17:39   #41
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Hoe komt u hier nu bij ? Wat heeft munitie hier mee te maken?
Bent U niet 1 van die forumleden die bij het minste dat er iets gebeurd in de Gaza Strook de "prachtige" bombeelden op dit forum komt posten om de vieze vuile Joden aan te klagen?
Dat bedoel ik met munitie dumpen. Namelijk dat Israël regelmatig een hoop palestijnen en bijhorende infrastructuur de lucht in jaagt.

Citaat:
Hoe zou u het trouwens noemen wanneer buitenlanders de vliegvelden en de havens van België komen dichtgooien, de gehele elektriciteitsvoorziening 12 uur per dacht stopzetten, de watervoorraden controleren + alle in en uitgaande goederen en vele andere beperkingen opleggen?
Dan wachten we weer eens op de VS zou ik zeggen.

Citaat:
Kortom , u bent in denial over de slechte situatie in 'Palestina' omdat er Palestijnse vluchtelingen zijn die er heen willen.
Het is niet goed in Palestina.
Ik kom niet af met dure hotels en de verkoopscijfers van iPhone's in de Palestijnse gebieden.
Citaat:
Kost maar een euro of 100 per raket. Maar ook wanneer ze duurder waren, dat heeft nu eenmaal hoge prioriteit. We zien zo vaak dat er veel te veel geld naar de military gaat terwijl de bevolking er slecht aan toe is, in vele landen
Met een gemiddeld inkomen van $3100 per jaar is €100 per raket geen misselijke uitgave voor een doorsnee Palestijn.
Mare, de doorsnee Palestijn gaat geen Fadjr of Qassam kopen/bouwen en afvuren. Die heeft het al lastig genoeg om zich/haarzelf staande te houden in een omgeving waar terreur van zowel van de eigen leiders, als van de aartsvijand komt.
Citaat:
Daar zijn vast goede redenen voor.Ik zie niet in wat er vreemd is aan Palestijnse vluchtelingen die naar de Palestijnse gebieden willen vluchten als gevolg van de strijd in Syrië.
Natuurlijk is er een goeie reden waarom Syrische Palestijnen niet naar Jordanië vluchten. Ze zijn er ook niet welkom.
Oud 19 januari 2013, 17:52   #42
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
overbevolkt? zeer zeker ! één van de meest dichtbevolkte gebieden ter wereld zelfs. nog verder volproppen ? oorlogszone? zo nu en dan wel ja.
Ze zijn niet in staat de vluchtelingen op te vangen, ook financieel niet.
Is hun eigen schuld dat ze overbevolkt zijn. Kennen die nog iets anders dan dag in dag uit kanonnenvlees maken ? Nu zitten ze dus met teveel vlees. Dat ze het zelf oplossen. Ik heb daar geen medelijden mee.

Ik vind het trouwens misdadig dat ze in zo'n omgeving geen halt toeroepen aan hun eigen overbevolking en iets doen aan hun kweeklust. Tenzij ze niet beter weten en achterlijk zijn zoals de meeste kinderkwekers in Afrika. Maar ik dacht dat ze in Palestina toch iets meer brains hadden ? Blijkbaar niet dus.

Maar het zijn natuurlijk weer moslims en die moeten natuurlijk aan de lopende band produceren. Wij weten wel waarom. World domination of Islam.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2013, 19:35   #43
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Is hun eigen schuld dat ze overbevolkt zijn. Kennen die nog iets anders dan dag in dag uit kanonnenvlees maken ? Nu zitten ze dus met teveel vlees. Dat ze het zelf oplossen. Ik heb daar geen medelijden mee.

Ik vind het trouwens misdadig dat ze in zo'n omgeving geen halt toeroepen aan hun eigen overbevolking en iets doen aan hun kweeklust. Tenzij ze niet beter weten en achterlijk zijn zoals de meeste kinderkwekers in Afrika. Maar ik dacht dat ze in Palestina toch iets meer brains hadden ? Blijkbaar niet dus.

Maar het zijn natuurlijk weer moslims en die moeten natuurlijk aan de lopende band produceren. Wij weten wel waarom. World domination of Islam.
Wat een achterlijke post.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2013, 19:59   #44
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Wat een achterlijke post.
Kan U 1 deel van de door U als achterlijk bestempelde posting ontkrachten? Ik alvast niet.

De Gaza strook is overbevolkt, da's gewoon een feit.
Dat de Abhramistische religies het hebben van veel nageslacht aanmoedigen, is ook een feit. Moslims houden zich in't algemeen aan deze oproep.

Dat het de bedoeling is dat de hele wereld Dar-El-Islam wordt, volgens de geplogenheden van de islam, is ook een feit.

Dus waar is de achterlijkheid? Het enige waar een gevoelige ziel over zou kunnen vallen is de verwoording.
Oud 19 januari 2013, 20:51   #45
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Eender wie even in Palestina heeft rondgewandeld, beseft dat daar niet al te veel speelruimte is voor extra vluchtelingen.

Israel bezet echter ongeveer 80% van wat het Palestijnse grondgebied geworden is, dus het kan niet al te veel probleem zijn om daar wat vluchtelingen onder te brengen.
Nu niet voor het een of ander, maar t'is een speldenkop. En moest u het niet weten, Saudie Arabie neemt bv. OOK geen palestijnen op.

Laatst gewijzigd door Raven : 19 januari 2013 om 20:52.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2013, 20:46   #46
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat de Abhramistische religies het hebben van veel nageslacht aanmoedigen, is ook een feit. Moslims houden zich in't algemeen aan deze oproep.
De oorzaak van de snelle groei van de Palestijnse bevolking is volgens u de Islam ?

Citaat:
Dat het de bedoeling is dat de hele wereld Dar-El-Islam wordt, volgens de geplogenheden van de islam, is ook een feit.
Er bestaat geen centrale autoriteit welke alle moslims aanstuurt, en met de geschriften kun je alle kanten op
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2013, 23:43   #47
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De oorzaak van de snelle groei van de Palestijnse bevolking is volgens u de Islam ?
*STRIKE*
Oud 24 januari 2013, 01:42   #48
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
't Is religie, of gewoon blatante achterlijkheid om veel kinderen te kweken in een oorlogszone.
En ja, ik schreef expres "moslims" in mijn posting, om eens te kijken dat men hier geen fundi christenen of joden uit de kast ging trekken.

Citaat:
Er bestaat geen centrale autoriteit welke alle moslims aanstuurt, en met de geschriften kun je alle kanten op
Toch zijn kroostrijke gezinnen schering en inslag. Snugger?

Laatst gewijzigd door maddox : 24 januari 2013 om 01:44.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2013, 01:49   #49
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
*STRIKE*
Om dan zelf weeral eens niks te te staven.

Waar zit de achterlijkheid dan?

Gaza is overbevolkt, en toch kweken de meeste volwassen er als konijnen. Islam mag niet genoemd worden als leidraad, maar toch zijn het de meer extreme islamisten die de de baas spelen in die coté.
Kwestie, wat doet een vredelievend persoon tegen een klein groepje driftkikkers met het sterkste onzichtbare vriendje?

Wat betreft de centrale geleiding van de Islam/moslims. Dat ze miserie met zichzelf hebben is een gevolg van het basis-idee van religie "mijn onzichtbaar vriendje is sterker dan het uwe".
Maar als er een vijand van buitenaf is, dan die toch effe eerst aanpakken... De geschiedenis toont dat aan.

Dus nu over aan Taman, kwestie van ook eens iets wezenlijks te lezen van deze bowlingliefhebber.
Oud 24 januari 2013, 19:13   #50
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om dan zelf weeral eens niks te te staven.

Waar zit de achterlijkheid dan?

Gaza is overbevolkt, en toch kweken de meeste volwassen er als konijnen. Islam mag niet genoemd worden als leidraad, maar toch zijn het de meer extreme islamisten die de de baas spelen in die coté.
Kwestie, wat doet een vredelievend persoon tegen een klein groepje driftkikkers met het sterkste onzichtbare vriendje?

Wat betreft de centrale geleiding van de Islam/moslims. Dat ze miserie met zichzelf hebben is een gevolg van het basis-idee van religie "mijn onzichtbaar vriendje is sterker dan het uwe".
Maar als er een vijand van buitenaf is, dan die toch effe eerst aanpakken... De geschiedenis toont dat aan.

Dus nu over aan Taman, kwestie van ook eens iets wezenlijks te lezen van deze bowlingliefhebber.

Dat jij ze bestempeld als "achterlijk" en taalgebruik hebt als "kweken als konijnen" (men zou het eens over de orthodoxe joodse gezinnen moeten zeggen) toont hoe weinig je eigenljk kent van Palestijnen of respect voor hen hebt.
Oud 24 januari 2013, 23:48   #51
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan U 1 deel van de door U als achterlijk bestempelde posting ontkrachten? Ik alvast niet.

Dus waar is de achterlijkheid? Het enige waar een gevoelige ziel over zou kunnen vallen is de verwoording.
dikke 2!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2013, 07:19   #52
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat jij ze bestempeld als "achterlijk" en taalgebruik hebt als "kweken als konijnen" (men zou het eens over de orthodoxe joodse gezinnen moeten zeggen) toont hoe weinig je eigenljk kent van Palestijnen of respect voor hen hebt.
Als er een Joods gezin is met meer dan 3 kinderen, dan zijn ze ook aan't kweken als een konijn. En dan nu met zijn allen me bestempelen als antisemiet...

En wat betreft het hebben van kinderen in een overbevolkte oorlogzone , da's dan het toonbeeld van intelligentie?

En Taman, respect kan iemand van me krijgen als ik vind dat er een reden voor is. Een groep kan bijna geen respect van me krijgen. "De Palestijnen" als groep krijgen evenveel respect van mij als de grotere verzameling "de moslims", of zelfs "de nazies".
Namelijk minder dan de hondendrol die gisteren hardnekkig onder mijn schoen bleef plakken. De hardnekkigheid daarvan verdiende respect. En een emmer warm water met veel zeep.
Oud 25 januari 2013, 10:44   #53
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Als er een Joods gezin is met meer dan 3 kinderen, dan zijn ze ook aan't kweken als een konijn. En dan nu met zijn allen me bestempelen als antisemiet...

En wat betreft het hebben van kinderen in een overbevolkte oorlogzone , da's dan het toonbeeld van intelligentie?

En Taman, respect kan iemand van me krijgen als ik vind dat er een reden voor is. Een groep kan bijna geen respect van me krijgen. "De Palestijnen" als groep krijgen evenveel respect van mij als de grotere verzameling "de moslims", of zelfs "de nazies".
Namelijk minder dan de hondendrol die gisteren hardnekkig onder mijn schoen bleef plakken. De hardnekkigheid daarvan verdiende respect. En een emmer warm water met veel zeep.
Voor zover ik weet en heb gehoord draagt UNWRA een fikse verantwoorde-
lijkheid voor die ongewone bevolkingsaangroei. Zeker in Gaza. Gaza was
altijd doodarm en de bevolking daar was definitief onderontwikkeld. Ook
werkloos. Verwaarloosd door Egypte. Noem maar op. Het hele zaakje werd
dus door Israel ingenomen tijdens de zesdaagse oorlog en Israel deed wat het niet laten kon: het zorgde voor enige ontwikkeling en werkgelegenheid
voor de Gazanen. Hetzelfde deed zich voor op de westbank. Unwra gebruikte dit als reden om niet langer in de wilde weg aan iedereen die zich Palestijn noemde geld uit te keren. Wie wel geld bleef krijgen (onafhankelijk van het
feit of er wel of niet een broodwinner deel uitmaakte van het gezin: toekom-stige moeders en moeders met een kind aan de borst (dit, heb ik ergens ge-hoord, kon duren totdat het kind twee jaar was).
Hoe dan ook, het aantal geboortes in Palestijnse gebieden dat tot dan toe
enigzins redelijk was geweest (bekijk diverse grafieken) sloeg de pan uit.
En daar zitten wij nu mee.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2013, 11:13   #54
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Ze zijn zeker achterlijk (behalve waar het om geld gaat) en respect zullen ze van mij nooit krijgen.

Een volk dat zich zodanig manifesteerd als de Palestijnen (verkeerde benaming) verdient noch het een noch het ander.
Oud 25 januari 2013, 12:57   #55
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

verkeerd gepost

Laatst gewijzigd door tomm : 25 januari 2013 om 12:58.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2013, 13:53   #56
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Gaza was altijd doodarm
Oud 25 januari 2013, 20:13   #57
D'ARTOIS

Standaard

Een situatie die niet nodig is. Ooit werkten legio Ghazanen in Israël en de grond is best bruikbaar voor het telen van fruit.

Maar Ghaza groeit tegen alle verdrukking in om al in dezed draad genoemde redenen.
Oud 26 januari 2013, 00:17   #58
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Een situatie die niet nodig is. Ooit werkten legio Ghazanen in Israël en de grond is best bruikbaar voor het telen van fruit.

Maar Ghaza groeit tegen alle verdrukking in om al in dezed draad genoemde redenen.
Ze werkten er niet alleen, een flink aantal woonde er ook nog eens.
Oud 26 januari 2013, 00:20   #59
D'ARTOIS

Standaard

Is dat zo?
Oud 27 januari 2013, 11:48   #60
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Is dat zo?
Zeer zeker, hoewel het aantal effectief gevluchte doorheen de jaren zal gedaald zijn. Je mag je uiteraard de vraag stellen in welke zin ze nog "Israelisch-Palestijns" zijn en in welke "Palestijns-Palestijns" geworden.

Zou je van de Volksduitsers ook kunnen vragen, natuurlijk. En van zovele andere bevolkingsgroepen die werden verplaatst.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be